Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білик Р. М., Тверезовська Н. Т. Експериментальне дослідження з підготовки майбутніх соціальних педагогів до практичної роботи в закладах інтернатного типу. - C. 7-13.
  4. Васюк О. В. Тренінгова форма навчання в методиці формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів. - C. 14-19.
  5. Вітченко А. О. Розвиток професійної компетентності майбутніх викладачів ВВНЗ із використанням технології ситуативного аналізу. - C. 20-25.
  6. Голь Р. М. Педагогічні рекомендації щодо вдосконалення оцінювання педагогічної діяльності викладачів фізичного виховання, спеціальної фізичної підготовки і спорту вищих військових навчальних закладів. - C. 26-30.
  7. Громадська Н. В., Кубіцький С. О. Особливості соціально-педагогічної діяльності у сільській місцевості. - C. 31-37.
  8. Громцева Н. П. Роль вчителя у формуванні творчої особистості учнів. - C. 38-42.
  9. Денисенко С. А., Кубіцький С. О. Духовний розвиток особистості дітей і молоді засобами християнського виховання. - C. 43-48.
  10. Зайцев Д. В. Інформаційна культура студентів факультету військової підготовки в умовах інформатизації суспільства. - C. 49-52.
  11. Зайченко Н. І. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми з делінквентною поведінкою в Іспанії (ХХ – поч. ХХІ ст.). - C. 53-58.
  12. ІщенкоТ.В., Сушков О. О. Культура управлінської діяльності офіцера ДПТС України: структурно-функціональний аналіз. - C. 59-64.
  13. Urszula Kempińska The family environment of the teenage married couples and its impact on children's access to education and vocational training. - C. 65-71.
  14. Коваль Р. В., Романюк І. М. Освітні напрями реалізації соціально-педагогічного супроводу прийомної сім’ї. - C. 72-75.
  15. Ковальчук Т. І. Концептуальна модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до організації роботи у сфері дозвілля. - C. 76-81.
  16. Колотова Н. Д. Структура іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах. - C. 82-86.
  17. Кримець Л. В., Бондюк С. В. Методологічні аспекти використання інформаційних технологій у військовому освітньому просторі. - C. 87-92.
  18. Лащихіна В. П. Порівняльна характеристика професійних компетенцій сучасного вчителя у Франції і Великобританії. - C. 93-96.
  19. Лисенко С. А. Результати експериментального дослідження розвитку науково-дослідницької здатності у майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах. - C. 97-102.
  20. Мельніченко О. І. Нововведення як один із факторів забезпечення якості вищої освіти. - C. 103-109.
  21. Нестеренко А. А. Профілактика пожеж у практичній роботі працівників регіональних управлінь Державної служби України з надзвичайних ситуацій за результатами анкетування. - C. 110-115.
  22. Ніколаєнко С. В. Шляхи підвищення якості технологічної компетентності викладачів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в умовах післядипломної освіти. - C. 116-122.
  23. Осадчук Б., Романюк І. М. Шляхи вирішення проблеми молодіжного безробіття в Україні. - C. 123-127.
  24. Петрів Г. В. З досвіду патріотичного виховання у ВП НУБіП України "Заліщицький аграрний коледж ім. Є. Храпливого". - C. 128-133.
  25. Пришупа Ю. Ю. Інтегративний підхід як один із факторів формування самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів-будівельників. - C. 134-138.
  26. Романовський А. В., Кубіцький С. О. Форми і методи роботи соціального педагога з соціально-педагогічної підтримки обдарованої молоді в сільській місцевості. - C. 139-143.
  27. Романюк І. М. Функції органів по роботі з особовим складом Збройних Сил України. - C. 144-449.
  28. Руденко М. В. Педагогічні умови формування здоров’язберігаючої соціальної відповідальності у майбутніх офіцерів Державної пенітенціарної служби України. - C. 150-156.
  29. Сидорко В. В., Тверезовська Н. Т. Системний підхід як методологія реалізації міжпредметних зв’язків у навчальному процесі. - C. 157-161.
  30. Усачик Н. М. Особливості використання системно-діяльнісного та інтегративного підходів до проблеми розвитку пізнавально-професійної активності курсантів. - C. 162-166.
  31. Федоренко О. І. Формування у майбутніх правоохоронців вмінь та навичок профілактично-виховної роботи з підлітками. - C. 167-171.
  32. Фелонюк З. С. Тестування іншомовної комунікативної компетентності фахівців як проблема професійної педагогіки. - C. 172-175.
  33. Фіногенов Ю. С., Жембровский С. М. Історико-педагогічні особливості виникнення та розвитку індивідуальної фізичної підготовки офіцерів. - C. 176-181.
  34. Чупрінчук М. В. Тверезовська Н. Т. Особистісно орієнтований підхід як складова професійної підготовки майбутніх ветеринарів. - C. 182-187.
  35. Шукатка О. В. Формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема. - C. 188-192.
  36. Ягупов В. В. Інноваційні педагогічні технології: переваги та перспективи використання у фізичній підготовці військовослужбовців. - C. 193-197.
  37. Барко В. І., Криволапчук В. О. Девіантна поведінка працівників органів внутрішніх справ та психологічні механізми її виникнення. - C. 198-203.
  38. Волобуєва О. Ф. Формування діалогічної позиції психолога-консультанта у процесі проходження інтервізії. - C. 204-207.
  39. Доцевич Т. І. Організаторські здібності у структурі метакогнітивної компетентності викладача вищої школи. - C. 208-214.
  40. Доценко В. В. Психологічний зміст рольової поведінки в професійній діяльності працівників міліції. - C. 215-218.
  41. Іванченко Ю. С. Специфіка саморегуляції особистості у працівників різних відділів митниці. - C. 219-223.
  42. Лапчук В. С. Особистісні умови психологічної готовності працівників ОВС до забезпечення громадської безпеки при проведенні масових заходів. - C. 224-229.
  43. Ларіонов С. О., Макаренко П. В. Психічні стани людини як предмет емпіричного дослідження у психології. - C. 230-234.
  44. Левенець А. Є. Копінг-стратегії працівників Державної кримінально-виконавчої служби. - C. 235-241.
  45. Ложкін Г. В., Осьодло В. І. Психологічні особливості управлінської діяльності командира. - C. 242-246.
  46. Мазоренко М. О. Маніпулювання масовою свідомістю в сучасному світі як чинник виникнення культу. - C. 247-252.
  47. Марченко А. О. Емоційний інтелект і моделі поведінки керівників-органів внутрішніх справ у стресових ситуаціях. - C. 253-257.
  48. Маслюк А. М. Формування психіки українського народу: географічний чинник. - C. 258-263.
  49. Милославська О. В. Аналіз феномена самомоніторинга та його співвідношення з окремими характеристиками особистості. - C. 264-269.
  50. Невмержицький В. М. Психологічні аспекти військово-професійного відбору в сучасних умовах. - C. 270-275.
  51. Опанасенко В. С. Актуальні проблеми психологічного вивчення учасників дипломатичних переговорних процесів. - C. 276-280.
  52. Панфілова Г. Б. Практичні рекомендації для психологів ВНЗ, спрямовані на організацію психологічної допомоги студентам в ускладнених життєвих ситуаціях. - C. 281-285.
  53. Перзеке-Яланська М. А. Особливості формування синдрому емоційного вигорання у лікарів-онкологів. - C. 286-291.
  54. Рудяк І. В. Особливості самовідношення жінок-працівників органів внутрішніх на різних етапах професіогенезу. - C. 292-297.
  55. Cинишина В. М. Тренінг як засіб формування стресостійкості рятувальників. - C. 298-303.
  56. Солдатов С. В. Обґрунтування підходів та загальна характеристика профілактики та подолання професійного стресу. - C. 304-308.
  57. Стасюк В. В. Сутність і зміст психологічного забезпечення підготовки та застосування військ (сил) в сучасних умовах. - C. 309-313.
  58. Томаржевська І. В. Теоретико - методологічний аналіз проблеми розвитку особистості в умовах професійної підготовки соціономічного профілю. - C. 314-319.
  59. Хомуленко Б. В. Розробка та апробація опитувальника рольової структури особистості психолога. - C. 320-324.
  60. Черкашин А. І. Формування професійної ідентичності особистості як психологічна проблема. - C. 325-330.
  61. Шеховцова Е. В. Дослідження професійних настановлень правоохоронців на етапі фахової підготовки. - C. 331-334.
  62. Штейн Н. Г. Зміна властивостей особистості при ресоціалізації наркозалежних осіб. - C. 335-340.
  63. Агаєв Н. А., Агаєва Н. С. Мотиваційні чинники укладання наступного контракту на проходження військової служби молодшими офіцерами та курсантами Збройних Сил України. - C. 341-346.
  64. Камеш С. І. Аспекти патріотичного виховання в контексті виховної роботи в Збройних Силах України. - C. 347-350.
  65. Кибак И. А. Общественное мнение как критерий оценки эффективности законотворческой деятельности. - C. 351-355.
  66. До відома авторів. - C. 356.
  67. Вихідні дані.
2014
Вип. 1 (38)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського