Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2013/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Питання педагогіки

  4. Балендр А. В. Сучасні стандарти підготовки та перепідготовки офіцерів управлінської ланки прикордонної служби Угорщини. - C. 7-12.
  5. Балицький І. І. Сутність поняття професійної культури персоналу Державної прикордонної служби, що здійснює прикордонний контроль в пунктах пропуску на шляхах міжнародних сполучень. - C. 13-17.
  6. Бєльський В. Ю. Формирование и развитие философско-антропологических идей К. Д.Ушинского. - C. 18-22.
  7. Голь Р. М. Експериментальна модель розвитку готовності до педагогічної діяльності викладачів фізичного виховання, спеціальної фізичної підготовки і спорту ВВНЗ засобами педагогічного оцінювання. - C. 23-30.
  8. Ельке О. С., Кубіцький С. О. Особливості організації студентського самоврядування у ВП НУБіП України "Немішаївський агротехнічний коледж" . - C. 31-37.
  9. Каленський А. А. Етика та мораль в діяльності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів. - C. 38-42.
  10. Ковтун Т. І. Особливості інтелектуального розвитку студентів агротехнічного коледжу засобами проблемно-розвивального навчання. - C. 43-49.
  11. Кожевников В. М. Засоби реалізації та контролю забезпечення наступності профільної школи і вищого навчального закладу в самоорганізації навчальної діяльності старшокласниками – майбутніми студентами (самоуправління). - C. 50-56.
  12. Красильник Ю. С. Інформаційні технології як фактор інтенсифікації підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури. - C. 57-62.
  13. Липчанко-Ковачик О. В. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутнього фахівця як педагогічна проблема. - C. 63-67.
  14. Новакова Л. В. Формування культури здоров’я майбутніх лікарів як педагогічна проблема. - C. 68-72 .
  15. Окіпняк. А. С. Тенденції, погляди застосування водолазних підрозділів у сучасних військових конфліктах. - C. 73-79.
  16. Олійник Л. В. Методичні рекомендації щодо впровадження системи психолого-педагогічної підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління. - C. 80-85.
  17. Османов Р. З., Чермит К. Д. Принципы построения процесса физического воспитания в общеобразовательной школе. - C. 86-89.
  18. Осьодло В. І. Активізація навчально-пізнавальної діяльності слухачів у ВВНЗ. - C. 90-94.
  19. Петрух Р. Б. Методика експериментальних досліджень формування комунікативної компетентності у майбутніх викладачів вищого аграрного навчального закладу. - C. 95-98.
  20. Погоріла І. О. Гуманістичне виховання студентів-медиків при вивченні в курсі медичної біології отруйних павукоподібних. - C. 99-101.
  21. Романюк І. М. Використання елементів технології дистанційного навчання для формування професійної компетенції. - C. 102-107.
  22. Сичевський Ю. О. Методичні засади використання рольових ігор у безпосередній підготовці персоналу до служби в прикордонних нарядах. - C. 108-112.
  23. Стасюк В. В., Фіногенов Ю. С. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку системи фізичної підготовки в Збройних силах України. - C. 113-117.
  24. Теличко Н. В. Аксіо-акмеологічна мотивація формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 118-122.
  25. Торічний О. В. Стажування як важливий чинник удосконалення професіоналізму майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання. - C. 123-129.
  26. Франчук Ю. В. Чинники взаємовпливу професійної діяльності та сімейних відносин офіцерів-прикордонників. - C. 130-134.
  27. Чернявський О А. Структурно-функціональна модель формування фахової компетентності офіцерів оперативно-тактичного рівня зі спеціальної фізичної підготовки та спорту. - C. 135-141.
  28. Школяр Є. В. Психологічні умови формування психологічної готовності у майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. - C. 142-146.
  29. Питання психології

  30. Айвазян Л. Ю. Особливості прояву самотності як психологічного явища. - C. 147-151.
  31. Александров Д. О. Дослідження агресії в структурі особистості працівника органів внутрішніх справ. - C. 152-157.
  32. Алексєєва Т. В. Факторна структура феномена відповідальності. - C. 158-163.
  33. Барко В. І. Психодіагностичні можливості тесту Г. Хекгаузена для психологічного відбору кадрів до органів внутрішніх справ. - C. 164-170.
  34. Бубряк Т. Ю. Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів. - C. 171-176.
  35. Воробйова І. В., Мацегора Я. В. Види самоактуалізації працівників правоохоронних органів на різних етапах професійного навчання. - C. 177-182.
  36. Воронова О. Ю. Емоційно-психологічні особливості процесу професійного становлення майбутніх вихователів. - C. 183-188.
  37. Гординя Н. Д. Обґрунтування критеріїв і показників впливу когнітивно-стильових характеристик на успішність роботи на тренажері майбутніх фахівців управління повітряним рухом. - C. 189-194.
  38. Гостєєва Т .В. Особливості адаптаційного потенціалу професійного резерву ОВС. - C. 195-200.
  39. Дворецький В. П. Факторна модель психологічних особливостей розвитку образів виконання рухових дій стрільця із бойового пістолета. - C. 201-207.
  40. Довбій Т. Ю. Сучасний підхід щодо діагностування та корекції професійної самотності у рятувальників. - C. 208-214.
  41. Ігумнова О. Б. Модель та програма психокорекції негативних психічних станів студентів ВНЗ. - C. 215-221.
  42. Іванцова Н. Б. Сучасні теоретико-методологічні підходи до дослідження моделей професійного розвитку особистості. - C. 222-226.
  43. Каз’яніна Н. А. Виявлення зв’язку між посттравматичним зростанням, життєздатністю, процвітанням та життєстійкістю до умов несення служби військовослужбовцями в екстремальних ситуаціях. - C. 227-231.
  44. Калюжний В. О. Результати емпіричного дослідження застосування експліцитного психологічного впливу офіцера-прикордонника на підлеглих. - C. 232-236.
  45. Ковальова Т. Є. Суб'єктний чинник самоактуалізації особистості. - C. 237-242.
  46. Литвинчук Л. М. Коригування музикою як вербально-музична психорегуляція особистості. - C. 243-248 .
  47. Луньов В. Є. Прогностичність в системі професійно важливих якостей майбутнього правоохоронця. - C. 249-253.
  48. Маслюк А. М. До питання творчої спадщини Олександра Кульчицького. - C. 254-258.
  49. Мацевко Т. М. Обгрунтування показників готовності офіцерів-інструкторів бойової підготовки за програмою "Бойової системи виживання воїна”. - C. 259-262.
  50. Озерянський А. А., Мартинюк Г. М. Особливості особистісних характеристик учасників міжнародних операцій з підтримання миру і безпеки. - C. 263-267.
  51. Олешко Д. О. Про результати дослідження взаємозв`язку мотиваційного комплексу з індивідуально-психологічними властивостями офіцера-прикордонника. - C. 268-273.
  52. Охременко О. Р., Катаєв Є. С. Актуальні проблеми мотивування у вищих навчальних закладах. - C. 274-278.
  53. Паращенко Л. І. Перспективи досліджень психологічних особливостей розвитку загальної середньої освіти як соціоекономічної організації. - C. 279-284.
  54. Підбуцька Н. В. Особливості розвитку інтелектуальних здібностей майбутніх інженерів. - C. 285-288.
  55. Скрипкін О. Г. Перспективний тренінг з профілактики професійних страхів у офіцерів льотного складу. - C. 289-294.
  56. Стасюк В. В. Організаційні принципи та напрямки діяльності щодо профілактики психічних розладів в умовах підготовки до ведення бойових дій. - C. 295-301.
  57. Ступакова О. В., Циганкова І. В. Гендерні особливості когнитивного самосприйняття працівників органів внутрішніх справ. - C. 302-306.
  58. Тогобицька В. Д. Особливості профілактичних заходів щодо недопущення проявів суїцидальних випадків у працівників ДСНС України. - C. 307-311.
  59. Хміляр О. Ф. Символічно-мовленнєві утворення в структурі психічної регуляції дій людини. - C. 312-318.
  60. Черкашин А. І. Теоретичні основи формування особистості курсантів у вищому навчальному закладі МВС України. - C. 319-323.
  61. Шеховцова Е. В. Розвиток уявлень щодо поняття "соціальна установка". - C. 324-328.
  62. Штейн Н. Г. Вклад духовно-орієнтованого підходу в ресоціалізації наркозалежної особи. - C. 329-334.
  63. Соціально-правові питання

  64. Агаєва Н. С., Базарний В. Т., Даценко О. П. Про деякі підходи щодо зміни структури особового складу Збройних сил України. - C. 335-340.
  65. Кибак И. А. Участие социолога в проведении научно-практической экспертизы законопроекта (экспертиза законопроекта с участием социолога) . - C. 341-346.
  66. Кримець Л. В. Проблема легітимності політичної влади в суспільстві. - C. 347-353.
  67. Лобанов А. А., Деменко О. Ф. Європейська інтеграція України: проблеми та перспективи реалізації інституційного та адміністративного потенціалу. - C. 354-357.
  68. Терещенко А. М., Копашинський С. А. Деякі проблемні питання державного розвитку Збройних сил України у 2006-2011 роках та імовірні шляхи їх вирішення. - C. 358-362.
  69. Федчук С. В. Социально-антропологические аспекты формирования личности в гражданском обществе современной Украины. - C. 363-366.
  70. До відома авторів. - C. 367.
  71. Вихідні відомості.
2013
Вип. 5 (36)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського