Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2013/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бережна Я. В., Кубіцький С. О. Показники та критерії сформованості толерантності у дітей молодшого шкільного віку. - C. 7-10.
  4. Брижатий Є. І. Формування професійних здібностей у майбутніх офіцерів інженерних військ на існуючих принципах навчання. - C. 11-15.
  5. Васюк О. В., Зяткін В. Ю. Теоретико-методичні аспекти застосування кредитно-модульної системи навчання при вивченні дисципліни "Історія педагогіки" . - C. 16-20.
  6. Висогурська Т. І., Теслюк В. М. Наукові підходи до визначення сутності поняття "компетентність" . - C. 21-25.
  7. Воробйова Т. О. Формування компетенції читача на основі лінгвістичного потенціалу тексту. - C. 26-30.
  8. Гапоненко Г. М. Результати дослідно-експериментального дослідження та методичні рекомендації щодо розвитку професійної компетентності водолазів-підривників. - C. 31-35.
  9. Демянчук Р. М. Сутність компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх бакалаврів медсестринської справи. - C. 36-40.
  10. Жиденко Т. Ф., Жиденко А. І. Використання Веб-квестів для навчання іноземної мови у вищих військових навчальних закладах. - C. 41-45.
  11. Заєць М. З. Дефінітивний аналіз дослідження формування готовності до діалогічної взаємодії у майбутній професійній діяльності лікаря. - C. 46-49.
  12. Зайченко Н. І. Становлення соціального захисту дітей в Аргентині наприкінці ХІХ – у першій половині ХХ ст. - C. 50-53.
  13. Іванчикова І. Б., Виговська С. В. Теоретичні аспекти реалізації проблемного навчання у вищому навчальному закладі. - C. 54-57.
  14. Каніболоцька Л. В., Кубіцький С. О. Формування готовності старшокласників до сімейного життя. - C. 58-61.
  15. Катюк Я. Л. Вплив інформальної освіти на розвиток професійної самосвідомості майбутніх психологів. - C. 62-65.
  16. Климчук С. В. Можливості використання інтерактивних методів навчання в процесі формування професійного мовлення майбутніх соціальних педагогів. - C. 66-69.
  17. Кожевников В. М. Засоби реалізації та контролю забезпечення наступності профільної школи і вищого навчального закладу на науково - методичному рівні управління. - C. 70-75.
  18. Максимчук Л. В. Застосування інтерактивних технологій у процесі іншомовної підготовки майбутніх економістів-міжнародників. - C. 76-81.
  19. Матвєєва Г. В. Використання активних форм навчання у процесі професійної підготовки екскурсознавців. - C. 82-86.
  20. Мельниченко Н . І., Теслюк В. М. Сутність поняття "комунікативна компетентність". - C. 87-90.
  21. Назарук В. Л. Дефінітивний аналіз дослідження формування культури здоров’я майбутніх лікарів. - C. 91-94.
  22. Николюк Н. П. Педагогічне навіювання як елемент педагогічної майстерності. - C. 95-100.
  23. Нiкoльcька O. C., Каленcький А. А. Викoриcтання нoвиx iнфoрмацiйнo-кoмунiкацiйниx теxнoлoгiй в прoцеci вивчення екoнoмiчниx диcциплiн. - C. 101-103.
  24. Окіпняк А. С. Аналіз поглядів вітчизняних фахівців на підготовку водолазів усіх найменувань та спеціальностей. - C. 104-108.
  25. Онищук А. С. Інноваційні підходи до використання засобів інтерактивних технологій у підготовці майбутніх перекладачів. - C. 109-113.
  26. Остапенко В. С. Критерії та показники діагностування рівнів розвиненості методичної компетентності викладачів військово-спеціальних дисциплін у вищих військових навчальних закладах. - C. 114-119.
  27. Романишина О. Я. Особливості формування професійної ідентичності майбутніх учителів. - C. 120-124.
  28. Романовська Л. І. Соціально-профілактична робота в системі практичної діяльності соціальних служб. - C. 125-129.
  29. Романюк І. М. Методологічні аспекти ідеологічної роботи у вищому військовому навчальному закладі. - C. 130-133.
  30. Стадник В. В. Організаційно-методологічні засади національного виховання в Збройних Силах України. - C. 134-139.
  31. Стаднійчук І. П. Розвиток фахових компетенцій майбутніх техніків-механіків з електротехніки з позицій діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів. - C. 140-145.
  32. Теличко Н. В. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до гуманізації педагогічного процесу. - C. 146-150.
  33. Ткач М. М., Каленcький А. А. Заcтocування iнфoрмацiйниx теxнoлoгiй при вивченнi диcциплiни "Ландшафтна арxiтектура" на прикладі Бoярcькoгo коледжу екoлoгiї i прирoднix реcурciв. - C. 151-153.
  34. Ткачук Т. В., Теслюк В. М. Моделювання педагогічного процесу формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця. - C. 154-157.
  35. Торчевський Р. В. Суб’єктно-діяльнісний підхід як сучасна методологічна основа професійної підготовки офіцерів оперативно-тактичної ланки управління. - C. 158-161.
  36. Усенко О. В., Йилдиз С. Інноваційні технології міжнародного співробітництва в галузі освіти на прикладі шкіл міста Києва та міста Стамбула. - C. 162-166.
  37. Фіногенов Ю. С., Петрачков О. В. Модельні характеристики різних рівнів фізичної підготовленості військовослужбовців. - C. 167-172.
  38. Шабалтун М. О. Організація дозвілля підлітків сільських шкіл в умовах бази відпочинку. - C. 173-177.
  39. Янішевська З. В. Форми взаємодії сім’ї та школи в сучасній Іспанії. - C. 178-181.
  40. Алексєєва Т. В. Відповідальність як професійно значуща якість майбутнього фахівця. - C. 182-184.
  41. Арзуманян К. К. Особливості психологічної готовності менеджерів торговельних підприємств. - C. 185-189.
  42. Баранівський В. Ф. Сутність та завдання психологічного супроводження професійної підготовки військовослужбовців служби за контрактом. - C. 190-195.
  43. Блінов О. А. Психічні стани військовослужбовців у процесі служби. - C. 196-201.
  44. Вороніна К. О. Теоретичний аналіз проблеми професіографії в банківській сфері. - C. 202-206.
  45. Євченко І. М. Емпіричне дослідження стратегії самоствердження студентів з погляду часової перспективи. - C. 207-211.
  46. Іващенко О. А. Психолого-педагогічний супровід у підготовці фахівців державної служби з надзвичайних ситуацій. - C. 212-216.
  47. Катаєв Є. С. Психологічні аспекти формування сучасної військової організації. - C. 217-221.
  48. Кокун О. М., Пішко І. О., Лозінська Н. С. Кількісне оцінювання рівня розвитку лідерських якостей курсантів. - C. 222-226.
  49. Кримець Л. В. Психолого-педагогічні аспекти формування патріотизму в контексті розвитку української нації. - C. 227-232.
  50. Мельніченко О. І. Теоретичні засади психологічного супроводу освітніх послуг у вищому навчальному закладі. - C. 233-238.
  51. Мовмига Н. Є. Гендерні відмінності життєвих домагань майбутніх правоохоронців. - C. 239-244.
  52. Невмержицький В. М. Моделі психологічної підготовки військовослужбовців країн-членів НАТО. - C. 245-250.
  53. Панфілова Г. Б. Динаміка Я-концепції студентів різних спеціальностей в ускладнених життєвих ситуаціях. - C. 251-255.
  54. Радзіковський С. А. Напрямки використання апаратних засобів щодо психологічного забезпечення професійної діяльності військовослужбовців. - C. 256-260.
  55. Солдатов С. В. Методичний апарат оцінки професійного стресу та впливу стрес-факторів на особистість. - C. 261-266.
  56. Стасюк В. В. Впливові фактори виникнення страху в бойових умовах. - C. 267-273.
  57. Тітова Н. А. Психологічні особливості професійної діяльності працівників міліції щодо запобігання протиправній поведінці неповнолітніх. - C. 274-279.
  58. Філіппов С. О., Чистяков С. А. Антикорупційне значення розвитку мотивації професійної діяльності військовослужбовців за контрактом органів (підрозділів) охорони державного кордону. - C. 280-285.
  59. Фiлiппoв М. O., Зубовський Д. С. Проблема дезінформації як предмет аналізу в сучасних психологічних дослідженнях. - C. 286-291.
  60. Чернова О. Є. Професійна компетентність як особистісна якість працівника оперативних підрозділів ОВС. - C. 292-296.
  61. Шавиро Г. С. Розвиток психологічних чинників саморегуляції поведінки студентської молоді. - C. 297-302.
  62. Єфімова В. В., Богайчук В. Ж. Фінансове забезпечення військовослужбовців армії США. - C. 303-308.
  63. Захарченко И. Н. Понятие осквернения религиозной святыни в статье 179 Уголовного Кодекса Украины. - C. 309-313.
  64. Осьодло В. І., Будагьянц Л. М. Концептуалізація феномена ідеології в європейській філософії та ідеологічні проблеми сучасної демократії. - C. 314-326.
  65. Репіло Ю. Є., Тарасов С. В. Чим корупція може загрожувати вищій військовій освіті? . - C. 327-338.
  66. До відома авторів. - C. 339.
  67. Вихідні дані.
2013
Вип. 4 (35)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського