Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балендр А. В. Історико-педагогічний аналіз системи підготовки поліцейських службовців у Польській республіці в ХХ-ХХІ століттях. - C. 7-12.
  4. Богуславець А. В. Мотивація навчальної діяльності слухачів як один із компонентів професійної придатності майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах. - C. 13-17.
  5. Бойко О. В. Суб’єктно-діяльнісний підхід у формуванні лідерської компетентності військових фахівців. - C. 18-25.
  6. Брижатий Є. І. Моделювання процесу підготовки майбутніх фахівців інженерних військ в системі безперервної підготовки. - C. 26-31.
  7. Вовк Н. П. Проблема розвитку умінь та навичок професійної рефлексії курсанта – майбутнього працівника державної інспекції техногенної безпеки України. - C. 32-37.
  8. Гапоненко Г. М. Мотивація у майбутніх водолазів-підривників до навчання. - C. 38-41.
  9. Гапонова В. М. Ключові компетенції викладача вищого військового навчального закладу. - C. 42-46.
  10. Гуріненко І. Ю. Технологія професійної підготовки курсантів ВНЗ МНС України до масово-роз’яснювальної роботи. - C. 47-50.
  11. Дяков С. І. Заходи міжнародного військового співробітництва як форми підвищення рівня професійної компетентності викладача вищого військового навчального закладу. - C. 51-54.
  12. Зельницький А. М., Капосльоз Г. В., Пашкова О. О., Черних Ю. О. Військова підготовка студентів: аналітичний огляд результатів соціологічного дослідження. - C. 55-60.
  13. Зендик С. В. Педагогічні умови формування професійних вмінь майбутніх працівників оперативних підрозділів міліції у вищих навчальних закладах МВС України. - C. 61-65.
  14. Іщенко Т. В., Дука О. А. Теоретичні основи педагогічної діагностики у вищій військової школі. - C. 66-71.
  15. Крайова О. В. Доцільність застосування комунікативного методу у групах слухачів інтенсивних курсів мовної підготовки. - C. 72-76.
  16. Лагодинський О. С., Лагодинська В. О. Системний підхід до англомовної підготовки майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах. - C. 77-82.
  17. Лазаренко О. В. Соціальний аспект становлення економічної ідентичності в ранній юності (теоретико-емпіричний ракурс). - C. 83-87.
  18. Лисенко С. А. Ставлення майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах до науково-дослідницької діяльності. - C. 88-92.
  19. Макогончук Н. В. Методика педагогічного експерименту з формування громадянської компетентності у майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України. - C. 93-97.
  20. Мацько О. Й. Психолого-педагогічні аспекти складання тестових завдань у вищій школі. - C. 98-103.
  21. Мойсєєнко Ю. І. Роль та місце прикордонного співробітництва в системі охорони державного кордону. - C. 104-109.
  22. Мохнар Л. І. Культура міжособистісної взаємодії курсантів як психолого-педагогічна проблема. - C. 110-114.
  23. Ненько Ю. П. Оптимізація процесу вдосконалення професійної мовленнєвої культури курсантів у фаховій підготовці. - C. 115-118.
  24. Олійник Л. В. Методика проведення експериментального дослідження психолого-педагогічної підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління. - C. 119-123.
  25. Петрачков О. В. Особливості моделі поетапної професійно-прикладної підготовки військовослужбовців у навчальному центрі Сухопутних військ. - C. 124-129.
  26. Родіков В. Г. Генезис та розвиток підривної та саперної справи. - C. 130-135.
  27. Романюк І. М. Поліфункціональний характер формування професійної компетентності фахівців з виховної та соціально-психологічної роботи для Збройних сил України. - C. 136-141.
  28. Cальнікова О.Ф. Сутність і зміст інноваційної культури офіцера-викладача ВВНЗ на сучасному етапі. - C. 142-146.
  29. Сивак К. М. Типологія вправ з аудіювання (з досвіду німецьких методистів). - C. 147-149.
  30. Сірий С. В. Вимоги національної рамки кваліфікацій до підготовки військових психологів. - C. 150-154.
  31. Стасюк В. В. Гуманізація та гуманітаризація системи військової освіти: вимоги сьогодення. - C. 155-160.
  32. Щербій О.С. Експериментальна перевірка системи формування морально-психологічної готовності курсантів ВНЗ Держспецзв’язку до професійної діяльності. - C. 161-167.
  33. Бaбeлюк O. В. Теoретичне oбгрунтувaння пcихoлoгiчних ocoбливocтей прoфеciйнoгo caмoвизнaчення вiйcькoвocлужбoвцiв, щo прoхoдять вiйcькoву cлужбу зa контрактом. - C. 168-173.
  34. Васильєв С. П., Андрущенко А. О. Психологічні особливості динаміки ціннісно-смислових орієнтацій курсантів вищих військових навчальних закладів в контексті розвитку їх психічної саморегуляції. - C. 174-178.
  35. Гірняк А. Н., Домбровський І. В. Психологічні особливості активізації мнемонічного потенціалу школярів у процесі взаємодії з навчальною літературою. - C. 179-184.
  36. Головіна І. Ф., Барко В. І. Напрями вдосконалення професійної орієнтації молоді на професії Органів внутрішніх справ України. - C. 185-189.
  37. Ігумнова О. Б. Емоційний інтелект студентів з різними типами комплексів негативних психічних станів. - C. 190-196.
  38. Клименко І. В. Особливості емоційного вигоряння як складової професійної деформації особистості жінок-працівників ОВС з різним стажем професійної діяльності. - C. 197-201.
  39. Ковальчук О.П. Професійна мотивація офіцерів у розвивальній взаємодії. - C. 202-207.
  40. Кузьменко М. Д. Аналіз досвіду та емпірична перевірка психологічної діагностики професійної придатності кандидатів на військову службу за контрактом. - C. 208-213.
  41. Кучеренко Н. С. Психологічна структура професійної діяльності офіцера Внутрішніх військ технічного профілю. - C. 214-220.
  42. Ложкін Г. В., Блінов О. А. Військова психологія в Україні з 1990 по 2012 рік. - C. 221-228.
  43. Макаренко М. В., Лизогуб В. С., Малюга В. М., Панченко В. М. Сенсомоторна реактивнісь за умов виконання складних розумових навантажень з переробки зорово-слухової інформації у людей з різними індивідуально-типологічними властивостями вищих відділів центральної нервової системи. - C. 229-235.
  44. Макаренко П. В. Стратегії самоствердження працівників Органів внутрішніх справ у професійній діяльності. - C. 236-238.
  45. Мовмига Н. Є. Життєві домагання особистості у психологічних дослідженнях. - C. 239-244.
  46. Мордюшенко С. М. Специфіка та психологічні особливості діяльності кінологічної служби. - C. 245-252.
  47. Олександренко К. В. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної комунікативної діяльності майбутнього фахівця. - C. 253-257.
  48. Потоцька І. С. Інтелектуальний та креативний компоненти педагогічної обдарованості майбутніх вчителів. - C. 258-264.
  49. Прасол М. І. Психологічні особливості батьківського ставлення в сім’ях працівників ОВС (гендерний аспект). - C. 265-268.
  50. Приходько І. І. Посттравматичне зростання як компонент емпіричної трансформаційної моделі психологічної безпеки особистості фахівця екстремального виду діяльності. - C. 269-273.
  51. Ржевський Г. М. Місце і роль профоріетаціі та психологічного консультування у виборі майбутньої професії абітурієнтами вищих навчальних закладів. - C. 274-279.
  52. Рисинець Т. П. Особистісні ресурси як фактор вибору копінг-стратегій майбутніми психологами. - C. 280-287.
  53. Скрипкін О. Г. Основні впливові фактори генезису професійних страхів військових льотчиків. - C. 288-294.
  54. Смаль О. А. Вплив когнітивної регуляції на діалог із комп’ютером у професійній діяльності викладача інформатики. - C. 295-298.
  55. Cтaдник O. I. Прo рeзультaти дocлiджeння взaємoзв`язку пoкaзникiв прoфeciйнoї бaр’єрocтiйкocтi з iндивiдуaльнo-пcихoлoгiчними влacтивocтями ocoбиcтocтi виклaдaчa ВНЗ. - C. 299-304.
  56. Старик В. А. Взаємозв’язок особистісної установки та типових форм поведінки у рятувальників. - C. 305-308.
  57. Теслик Н. М. Соціально-психологічний тренінг розвитку професійної правосвідомості курсантів ВНЗ МВС України. - C. 309-313.
  58. Фомич М. В. Соціально-психологічні детермінанти суїцидальної поведінки персоналу МНС України. - C. 314-316.
  59. Хміляр О. Ф. Психологічна підготовка солдата і офіцера. - C. 317-322.
  60. Чернова О. Є. Проблема розвитку комунікативної культури оперативного працівника ОВС. - C. 323-327.
  61. Шамрук О. П. Змістовна структура організованості офіцера-пенітенціарія. - C. 328-332.
  62. Школяр Є. В. Обґрунтування результатів експертного оцінювання професійно важливих якостей щодо формування психологічної готовності до діяльності в особливих умовах фахівця ОРСЦЗ. - C. 333-336.
  63. Дубровинський Г. Р. Соціально-політична реальність та міфи. - C. 337-339.
  64. Копотун І. М. Поняття та зміст оперативної обстановки у кримінально-виконавчих установах. - C. 340-344.
  65. Кримец Л. В. Военная элита Украины. Система военного образования в контексте проблемных аспектов национальной элитологии. - C. 345-350.
  66. До відома авторів. - C. 351.
  67. Вихідні відомості.
2013
Вип. 1 (32)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського