Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2012/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аврамченко Л. В., Сатановська Л. А. Особливості соціалізації сільської молоді в умовах вищого навчального закладу. - C. 5-8.
  4. Бандура Ю. Б. Умови впровадження моделі розвитку професійної компетентності викладачів іноземних мов вищих військових навчальних закладів. - C. 9-12.
  5. Бец Ю. І. Шляхи та умови підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної іншомовної комунікації. - C. 13-16.
  6. Блощинський І. Г., Таушан Д. В., Янковець А. В. Організація навчального процесу в Національній академії Державної прикордонної служби України відповідно до європейської кредитно-трансферної системи. - C. 17-23.
  7. Буцик І. М. Розвиток навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекційних заняттях. - C. 24-28.
  8. Вовковінська Ю. В., Кубіцький С. О. Роль мотиваційних чинників та соціально-педагогічний вплив при виборі професії серед випускників ЗОШ. - C. 29-32.
  9. Воронцов О. С. Педагогічна діагностика рівнів розвиненості фахової компетентності молодших офіцерів органів виховної та соціально-психологічної роботи Збройних сил України в системі підвищення кваліфікації. - C. 33-40.
  10. Гишка І. С. Складові успіху диригентського фаху. - C. 41-45.
  11. Гіренко С. П. Підготовка працівників овс до управління конфліктними станами в професійній діяльності. - C. 46-51.
  12. Дем’янюк Ю. А. Особливості застосування мультимедійних технологій в підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників в умовах вищого військового навчального закладу. - C. 52-56.
  13. Дерев’янчук А. Й. Кого вчимо, як вчимо, хто вчить?. - C. 57-62.
  14. Зайченко Н. І. Розвиток професійної освіти соціальних працівників у Мексиці (ХХ – поч. ХХІ ст.). - C. 63-65.
  15. Замотаєва Н. В. Наукові засади розвитку культуротворчої компетентності слухачів ВВНЗ. - C. 66-71.
  16. Зозуля Л. О., Теслюк В. М. Класифікація та вимоги до проведення педагогічних ігор. - C. 72-75.
  17. Іванюта О. О. Основні методичні вимоги до моніторингу навчальної успішності майбутніх землевпорядників. - C. 76-80.
  18. Каленський А. А., Мараховський І. М. Вивчення та аналіз практики здійснення тестового контролю дисципліни "Трактори і автомобілі". - C. 81-84.
  19. Карпова-Чемерис Л. І. Роль самостійної роботи слухачів в умовах сучасних педагогічних технологій. - C. 85-90.
  20. Кононенко Ю. В., Сопівник І. В. Агресивність підлітків із сільської місцевості: діагностика та соціально-педагогічна профілактика. - C. 91-95.
  21. Котелюх М. О. Суб’єктивна категоризація етичних понять курсантами ВНЗ МВС України. - C. 96-100.
  22. Кочеригін Л. Ю. Індивідуалізація навчання щодо адаптації студентів до пізнавальної діяльності у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. - C. 101-104.
  23. Кравченко А. І. Стадії формування комунікативної взаємодії курсантів вищого військового навчального закладу у первинній професійній підготовці. - C. 105-109.
  24. Мичковська В. Р. Полікультурність як педагогічна категорія. - C. 110-115.
  25. Піддубний О. Г., Божко С. А., Коновалов В. В., Івлєв О. М. Методична практика, як компонент системи формування здатності самостійно вирішувати завдання в сфері фізичного виховання у випускників військового закладу. - C. 116-124.
  26. Погоріла І. О. Гуманістичне виховання студентів-медиків при вивченні отруйних кишковопорожнинних в курсі медичної біології. - C. 125-128.
  27. Романишина О. Я. Професійна ідентичність як наукова категорія. - C. 129-134.
  28. Романюк І. М. Підготовка фахівців з виховної та соціально-психологічної роботи в Збройних силах України як сучасна наукова проблема. - C. 135-141.
  29. Cальнікова О. Ф. Цілі і завдання військової освіти в реалізації державної інноваційної політики. - C. 142-145.
  30. Солодка А. К. Крос-культурне дослідження взаємодії у вищій освіті. - C. 146-149.
  31. Сопівник Р. В. Відбір лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислового комлексу на засадах компетентнісного підходу. - C. 150-154.
  32. Стаднійчук І. П., Кубіцький С. О. Обґрунтування специфіки професійної підготовки майбутніх техніків-механіків в умовах коледжу. - C. 155-160.
  33. Стасюк В. В., Олійник Л. В. Критерії психолого-педагогічної підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління. - C. 161-166.
  34. Теслюк В. М., Марійко І. І. Сутність та особливості проблемного навчання. - C. 167-170.
  35. Ткаченко Н. В., Сатановська Л. А. Соціально-педагогічні аспекти соціальної роботи у сфері освіти. - C. 171-174.
  36. Толок І. В. Методика проведення експериментального дослідження розвитку психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 175-178.
  37. Цвяк Л. В. Міжнародне стажування як засіб мовної та професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 179-183.
  38. Андрух І. В. Специфіка оперативно-розшукової діяльності і емоційне вигоряння оперативних співробітників. - C. 184-188.
  39. Барко В. І., Макаренко П. В. Психологічна діагностика рольової поведінки працівників ОВС. - C. 189-195.
  40. Барчі Б. В. Показники самоідентифікації клієнтів центру зайнятості. - C. 196-201.
  41. Ващенко І. В. Лжесвідоцтво як психологічний феномен. - C. 202-206.
  42. Вінтоняк В. Ф. Змістові характеристики структури "Я-образу” особистості у психологічних дослідженннях. - C. 207-212.
  43. Дaнькo O. В. Пcихoлoгiчнa cтруктурa i змicт прoфeciйнoгo caмoвизнaчeння мaйбутнiх вiйcькoвих фaхiвцiв. - C. 213-217.
  44. Клименко І. В. Теоретичний аналіз проблеми професійної деформації працівників органів внутрішніх справ. - C. 218-221.
  45. Ковальчук Р. О. Психологічне забезпечення акмеорієнтованого саморозвитку майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 222-227.
  46. Копаниця О. В. Психолого-педагогічні умови формування професійних (особистісних) якостей сержантського складу Сухопутних військ Збройних сил України. - C. 228-232.
  47. Лазарєва Н. В. Теоретичний аналіз особливостей психічного розвитку дітей юнацького віку. - C. 233-238.
  48. Луньов В. Є. Вдосконалення професійного мислення юристів в контексті зменшення професійних помилок. - C. 239-244.
  49. Марченко А. О. Емоційний інтелект як детермінанта основних параметрів управлінської діяльності правоохоронців. - C. 245-249.
  50. Маслюк А. М. До історії створення Українського вільного університету (статут 1948 року). - C. 250-256.
  51. Попова Г. В., Мілорадова Н. Е. Соціально-псіхологічній супровід становлення психолога-тренера у ВУЗі. - C. 257-261.
  52. Прасол М. І. Особливості порушення виховання дітей в сім'ях працівників органів внутрішніх справ. - C. 262-266.
  53. Приходько Д. П. Форми проявлення психологічного стресу та методи оцінювання індивідуальної стійкості військових льотчиків до нього. - C. 267-271.
  54. Прокопенко Ю. О. Суб’єктивна категоризація поняття "свобода" у курсантів вищих навчальних закладів МВС України. - C. 272-275.
  55. Cинишина В. М. Поведінкові ресурси рятувальників при протидії негативному впливі професійного стресу. - C. 276-281.
  56. Сторожук Н. А. Теоретико-методологічний аналіз поняття "переконання особистості" в науковій літературі. - C. 282-285.
  57. Ступакова О. В. Гендерні особливості ставлення працівників слідчих підрозділів до умов професійної діяльності. - C. 286-291.
  58. Татарінов Є. В., Богайчук В. Ж. Розвиток психологічних поглядів на управління організацією. - C. 292-297.
  59. Терлецька Л. Г. Роль сенсорного усвідомлення в самопізнанні особистості на шляху до її психологічного здоров’я. - C. 298-303.
  60. Шмерко О. П. Критерії та показники професійної компетентності студентів торгово-економічного профілю. - C. 304-309.
  61. Яковенко С. І. Сутність і зміст психологічного потенціалу військовослужбовців миротворчих контингентів Збройних сил України. - C. 310-316.
  62. Кротиков В. П. Особливості ґендерних процесів у Збройних силах України. - C. 317-322.
  63. Шевченко М. М., Єфімова В. В. Військова культура українського суспільства: проблеми та шляхи формування.. - C. 323-328.
  64. Лисенко О. Ю. Професійно-особистісне рейтингування як елемент формування соціально-значущих компетентностей майбутніх провізорів. - C. 329-332.
  65. До відома авторів. - C. 333.
  66. Вихідні відомості.
2012
Вип. 6 (31)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського