Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2010/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Богун І. Ю., Кубіцький С. О. Формування агресивної поведінки підлітка під впливом мас-медіа. - C. 5-10.
- Гапеєва О. Л., Кисіль В. В. Українська національна ідея: бібліографічний огляд сучасних поглядів. - C. 11-16.
- Гіренко С. П. Формування конфліктостійкості майбутніх працівників ОВС (педагогічна концепція). - C. 17-22.
- Жуков В. Є. Оптимізація процедури проведення мовного тестування військовослужбовців з використанням теорії графів. - C. 23-28.
- Карпова–Чемерис Л. І. Проблеми та шляхи формування етичної культури майбутніх військових фахівців ВВНЗ. - C. 29-34.
- Кисіль В. В. Методика оцінювання ефективності системи військово-патріотичного виховання рядового, сержантського і старшинського складу збройних сил України військової служби за контрактом. - C. 35-39.
- Ковальчук В. О., Кубіцький С. О. Особливості соціально-педагогічної роботи з суїцидантами. - C. 40-43.
- Корнійчук Ю. Г. Критерії та рівні готовності майбутніх офіцерів до організації виховної діяльності з військовослужбовцями строкової служби. - C. 44-48.
- Кравченко А. І. Комунікативна взаємодія у дидактичному процесі викладача і курсантів військового навчального закладу. - C. 49-51.
- Кубіцький С. О. Водотика Т. В. Педагогічний аналіз змісту та структури екологічної культури студентів. - C. 52-60.
- Мацевко Т. М., Гапеєва О. Л. Основні напрями психолого-педагогічного забезпечення виховання майбутніх офіцерів у видовому вищому навчальному закладі. - C. 61-66.
- Молоков О. В. Особливості оцінки виконання завдань військовослужбовцями у навчальному рукопашному бою. - C. 67-71.
- Пісненко С. А. Організаційно-педагогічні умови використання ділових ігор на основі міжпредметного підходу в підготовці військових фахівців. - C. 72-76.
- Приходько Ю. І. Особистісно орієнтована самостійна робота як новий етап у еволюції поглядів на її природу. - C. 77-84.
- Рептух Н. О. Сутність та особливості науково-дослідної підготовки магістрів в системі вищої професійної освіти. - C. 85-88.
- Романюк І. М., Зайцев Д. В. Принципи кредитно-модульної технології навчання в військових навчальних закладах. - C. 89-92.
- Сиротенко С. Б. Самоорганізація у навчальній діяльності курсантів вищих військових навчальних закладів як психолого-педагогічна проблема. - C. 93-99.
- Стадник В. В. Роль засобів масової інформації у формуванні та реалізації національної ідеї в українському суспільстві. - C. 100-104.
- Теслюк В. М., Приходько М. П. Об’єктивність та суб’єктивність в оцінюванні навчальних досягнень студентів. - C. 105-108.
- Федоренко О. І. Особливості підготовки поліцейських кадрів у США. - C. 109-113.
- Фіногенов Ю. С. Моделі фізичної підготовки як основа ефективності навчальних занять з фізичної підготовки військовослужбовців. - C. 114-117.
- Храбан І. А. Визначення фонетичних, лексичних та граматичних особливостей португальської мови для діагностування здібностей до її вивчення у майбутніх фахівців воєнно-дипломатичної служби. - C. 118-122.
- Шахман О. А., Осітров В. В. Тестування як засіб контролю при комунікативному підході до навчання іноземної мови. - C. 123-127.
- Балаян А. А. Воплощение американской мечты. Путь Колина Пауэлла. - C. 128-131.
- Віденєєв І. О. Особливості посттравматичних стресових розладів у жінок, що зазнали сексуального насилля. - C. 132-135.
- Глова Л. А. Особистісні чинники соціально - психологічної адаптації майбутніх офіцерів в умовах ВВНЗ. - C. 136-139.
- Гостєєва Т. В. Прогнозування схильності працівників ОВС до порушень дисципліни і законності. - C. 140-145.
- Катаєв Є. С. Філософська категорія відношення та психологічне поняття ставлення в контексті досліджень професіоналізації особистості. - C. 146-150.
- Ковальова І. Б. Тренінгова програма "Рятівник" в системі психологічної підготовки фахівців МНС (методичні засади). - C. 151-156.
- Лазаренко К. Д. Психологічні особливості системи розвитку комунікативного потенціалу керівників органів внутрішніх справ. - C. 157-161.
- Лім М. І. Переживання горя, робота з горем. - C. 162-166.
- Мілорадова Н. Е. Саморегуляція психічних станів працівників органів внутрішніх справ як шлях самовдосконалення особистості. - C. 167-172.
- Мушинська О. В. Психологічна сумісність як основа професійних взаємовідносин в межах малої функціональної групи. - C. 173-179.
- Ржевський Г. М. Особливості психологічної підготовки військовослужбовців військової служби за контрактом. - C. 180-184.
- Скрипкін О. Г. Професійні чинники виникнення страху в офіцерів льотного складу. - C. 185-188.
- Снісаренко А. Г. Особливості мотиваційного профілю начальників караулів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту МНС України. - C. 189-193.
- Твердохвалова Ю. Л. Взаємозв'язок між орієнтацією студентів на управлінську кар'єру та особливостями спрямованості особистості. - C. 194-199.
- Товма М. І. Інтенсифікація професійно-орієнтованого навчання, як умова успішної професіоналізації майбутнього офіцера. - C. 200-204.
- Федак С. С., Севідова Г. О. Психологічні особливості курсантів, які входять до збірних команд ВВНЗ. - C. 205-208.
- Федоренкова Л. С. Особливості структурної будови ціннісних орієнтацій. - C. 209-216.
- Шевченко Л. О. Гендерні особливості злочинців. - C. 217-225.
- Шеленкова Н. Л. Мотиваційні чинники вибору професії практичного психолога. - C. 226-230.
- До відома авторві. - C. 231.
- Вихідні відомості.
| 2010 | | Вип. 5 (18)
|
|
|
|