Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2010/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Афанасьєв А. О. Методи військово-патріотичного виховання військовослужбовців Збройних сил України. - C. 5-10.
- Белоусова Н. А., Яцкевич Г. М. Управляемая самостоятельная работа в контексте повышения качества естественнонаучного образования. - C. 11-15.
- Вдовенко М. І., Коваленко В. А., Мельниченко О. С., Андрієвський О. Л. Деякі аспекти дослідження проблем організації наукової і науково–технічної діяльності. - C. 16-21.
- Власко М. П., Мітягін О. О., Звір В. Б., Труш Т. В. Модель системи підготовки військових фахівців:патерналістська чи сервісна?. - C. 22-27.
- Вознюк О. В., Кубіцький С. О. Сучасні тенденції розвитку української системи освіти. - C. 28-32.
- Заболотній О. А. Експериментальна перевірка моделі формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів вищої аграрної школи. - C. 33-40.
- Ковальчук Т. І., Філоненко А. Л. Організація студентського самоврядування у Національному університеті біоресурсів і природокористування України. - C. 41-46.
- Коновалов В. В. Методичні основи дослідження управління процесом фізичної підготовки в системи оперативно-бойової підготовки військовослужбовців СБ України. - C. 47-52.
- Копаниця О. В. Напрями дослідження формування лідерських якостей у майбутніх сержантів Сухопутних військ. - C. 53-57.
- Корнійчук Ю. Г. Рівень усвідомлення майбутніми офіцерами організаційних компонентів виховної діяльності з військовослужбовцями строкової служби. - C. 58-64.
- Кубіцький С. О. Пошук інтегрального підходу до оцінювання якості підготовки сучасного військового фахівця. - C. 65-69.
- Лузан П. Г., Кручек В. А. Провідні детермінанти формування культури педагогічної взаємодії. - C. 70-75.
- Марценківський В. Т. Основні тенденції розвитку військової освіти. - C. 76-83.
- Мащенко О. П. Теоретичний аналіз практики використання стратегіальних підходів до оволодіння іноземною мовою: психолого-педагогічний аспект. - C. 84-89.
- Подоляк В. М., Мельник В. М. Педагогічні умови використання електронних засобів навчання у вищих навчальних закладах. - C. 90-94.
- Романюк І. М. Модульні технології навчання як напрям у досягненні відповідної якості вищої військової освіти в галузі зв’язку. - C. 95-98.
- Сопівник І. В., Наконечна О. В. Діагностика рівня сформованості морально–професійних якостей студентів – майбутніх бухгалтерів. - C. 99-102.
- Тарасюк В. А., Лузан П. Г. Технологічний підхід до підготовки фахівців-аграгників: теоретико-методологічний аспект. - C. 103-108.
- Тулашвілі Ю. Й. Основні засади забезпечення доступності до освіти із застосуванням нових інформаційних технологій для людей з особливими потребами. - C. 109-115.
- Агаєв Н. А. Теоретико-методологічні підходи до формування позитивного іміджу Збройних сил України. - C. 116-121.
- Гречко Т. П. Загальна характеристика основних психічних станів особистості. - C. 122-126.
- Дасюк Ж. М. Активізація професіонального та особистісного самовизначення вчителів та підвищення рівня інноваційної складової їхньої загальнопрофесійної компетентності. - C. 127-133.
- Іванова Н. Г. Модель психологічних основ професійної підготовки фахівців правоохоронних органів. - C. 134-138.
- Іщенко І. А. Принципи визначення професійної придатності фахівця. - C. 139-143.
- Капосльоз Г. В. Еволюція уявлення про мотивацію професійної діяльності людини. - C. 144-150.
- Катаєв Є. С. Особливості професійної діяльності військовослужбовців та об’єктивація її оцінки. - C. 151-156.
- Корольчук В. М. Особливості поведінкової адаптації молоді. - C. 157-160.
- Лазуренко С. І. Створення психофізіологічної основи для формування моторних установок. - C. 161-166.
- Лефтеров В. О. Теоретичний аналіз стресогенних чинників професійної діяльності працівників міліції. - C. 167-171.
- Лисюк С. Г. Заходи психологічної реабілітації військовослужбовців, які виконували свої обов’язки в екстремальних умовах. - C. 172-177.
- Мась Н. М. Удосконалення програми формування професійної компетентності у майбутніх військових психологів на основі дослідження динаміки її формування в сучасних умовах ВВНЗ. - C. 178-183.
- Мацевко Т. М. Особливості професійної адаптації молодих офіцерів. - C. 184-189.
- Милославська О. В. Взаємозв'язок комунікативної компетентності та емоційного інтелекту в студентів. - C. 190-195.
- Нетребко І. В. Адаптація в системі психологічного забезпечення діяльності. - C. 196-200.
- Ржевський Г. М. Практичні рекомендації офіцерському складу щодо активізації психологічного впливу на підлеглих. - C. 201-206.
- Стасюк В. В. Творчість і людський капітал: рефлексивно-психологічні аспекти взаємодії і розвитку. - C. 207-210.
- Татарінов Є. В. Психологічні особливості кар’єрних домагань офіцерів. - C. 211-219.
- Товма М. І. Зміст і психологічні особливості первинної адаптації курсантів ВВНЗ до службової та навчальної діяльності. - C. 220-224.
- Будагьянц Л. М. Форми існування моральних феноменів та статуси професійної етики. - C. 225-228.
- Печенюк І. С. Релігійний чинник та його значення у життєдіяльності армій провідних країн світу. - C. 229-234.
- Шевченко М. М. Методика системно-комплексного дослідження державного управління забезпеченням національної безпеки. - C. 235-240.
- До відома авторів. - C. 241.
- Вихідні дані.
| 2010 | | Вип. 4 (17)
|
|
|
|