Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2018/1(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Большакова А. М. Інноваційний потенціал та оптимістичність атрибутивного стилю в юнацькому віці. - C. 9-14.
- Вавілова А. С. Ґендерно-вікові особливості деструктивного перфекціонізму в дітей і підлітків. - C. 14-20.
- Джафарова Н. И. Признаки одаренности и качества одаренных учеников как психологическая проблема. - C. 20-25.
- Zlivkov V. L., Lukomska S. O., Kotuh O. V. Authenticity in the Ukrainian teacher`s workplace. - C. 26-31.
- Калениченко К. М. Інтелектуалізація праці як психологічна передумова особистісного розвитку осіб, що перенавчаються в державній службі зайнятості. - C. 31-35.
- Калюжна Ю. І. Особливості кризи особистості студента в процесі адаптації до навчання у вищій школі. - C. 36-40.
- Клочек Л. В. Емпатійність і толерантність як психологічні чинники справедливого ставлення педагога до учнів. - C. 41-45.
- Колчигіна А. В. Специфіка навчальної мотивації студентів. - C. 46-50.
- Коць М. О., Ятчук Т. М. Специфіка діагностики емоційно-вольової сфери дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. - C. 51-55.
- Краснокутський М. І., Овсянінкова Я. О. Психотравмуючий досвід дітей: основні етапи надання психологічної допомоги. - C. 56-61.
- Олексюк В. Р. Особливості уявлень старшокласників про майбутню сім`ю. - C. 62-66.
- Пустовий С. А. Становлення та розвиток професійної свідомості майбутніх філологів. - C. 67-71.
- Рашковська І. В. Погляди студентів на проблему конкурентоспроможності сучасного фахівця. - C. 72-76.
- Рочняк А. Ю. Мотивація та саморегуляції спортивної діяльності юнаків-баскетболістів із різною успішністю у змаганнях. - C. 77-82.
- Сторож В. В., Хлєбнікова О. О. Розвиток творчих здібностей майбутніх психологів у процесі навчання в закладах вищої освіти. - C. 82-87.
- Турлакова Н. Б. Активізація психологічних механізмів розвитку самопізнання в екзистенційному колі повсякденності. - C. 87-92.
- Харченко Н. В. Як діти дошкільного віку розуміють денотативне (референтне) значення слова. - C. 93-99.
- Хоменко Є. Г. Динаміка взаємодії в учнівських групах середньої школи. - C. 99-107.
- Чередниченко Т. В. Стиль переживання вагітності як показник психологічної готовності до материнства. - C. 108-113.
- Чернов А. А. Формування установки на співпрацю між учасниками педагогічного процесу методом бінарних занять у парі "психолог – вихователь". - C. 114-119.
- Шевчишена О. В. Проблема психологічної готовності педагога до інноваційної освітньої діяльності. - C. 119-123.
- Закалик Г. М., Войцеховська О. В., Шувар Н. М. Булери та жертви булінгу як соціально-психологічна проблема безпеки особистості в освітньому просторі. - C. 124-130.
- Зімовін О. І., Щербунова Ю. О. Подвійні сексуальні стандарти подружжя як чинник незадоволеності шлюбом. - C. 131-136.
- Ільницька І. А. Теоретичний аналіз соціально-психологічної безпеки особистості. - C. 137-141.
- Камінська І. П. Особливості розвитку соціально-деонтологічного компонента професійної компетентності студентів-медиків на заняттях професійно спрямованої іноземної мови. - C. 142-146.
- Мельник О. А. Світоглядні традиції: антропоцентризм у вітчизняній університетській психології ХІХ – початку ХХ століття. - C. 147-153.
- Гонтаренко Л. О., Парфьонов Г. А. Корегування pr-стратегії при надзвичайних ситуаціях. - C. 154-159.
- Кучеренко С. М., Кучеренко Н. С. Організаційні аспекти психологічного забезпечення успішності службово-бойової діяльності майбутніх офіцерів технічного профілю. - C. 159-164.
- Гончарова Г. О. Особливості системи ставлень курсантів зво мвс зі специфічними умовами навчання на різних етапах фахової підготовки. - C. 165-170.
- Клименко І. В. Саморегуляція та рефлексивність курсантів – майбутніх поліцейських у контексті програми психологічного супроводу. - C. 171-177.
- Гришко А. А., Левенец С. А., Беляева Е. Э. Полоролевые аспекты нарушений менструальной функции в подростковом возрасте. - C. 178-183.
- Зімовіна Т. Є. Зв`язок захворюваності дихальної системи дитини та особливостей сімейних відносин. - C. 184-189.
- Манилов И. Ф. О психотерапевтических механизмах мультимодального суггестивного воздействия. - C. 190-195.
- Николаенко С. А. Способы сочетания методов ДПДГ и гипноза в процессе психотерапии эмоциональных травм. - C. 195-202.
- Шебанова В. І. Клінічний дискурс патологічного модусу проблемної харчової поведінки у спектрі "переїдання – обмеження в їжі". - C. 203-207.
- Березка С. В. Особливості застосування арт-терапії в роботі з дошкільниками з порушеннями інтелекту. - C. 208-213.
- Іваненко А. С. Психологічні підходи до формування в розумово відсталих підлітків уявлень про майбутню сім`ю. - C. 214-219.
- Ковтун Р. А. Особливості психокорекційної роботи із сором`язливими дітьми з недорозвитком мовлення. - C. 219-223.
- Ляшко В. В. Формування стильових особливостей діяльності розумово відсталих молодших школярів. - C. 224-228.
- Склянська О. В. Вивчення та корекція взаємодії батьків із дитиною раннього віку з порушеннями психофізичного розвитку за допомогою аналізу відеозаписів. - C. 229-233.
- Турубарова А. В. Особливості проектування психолого-педагогічного супроводу підлітків із обмеженими можливостями здоров`я. - C. 234-238.
| 2018 | | Вип. 1(2)
|
|
|
|