Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2016/1(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
Секція 3. Педагогічна та вікова психологія
- Бантишева О. О. Особливості схильності осіб юнацького віку до віктимної поведінки залежно від майбутньої професії. - C. 7-11.
- Гаркуша І. В., Кайко В. І. Проблема батьківсько-дитячих стосунків у психології. - C. 12-16.
- Гаркуша І. В., Плоха К. М. Особливості механізмів психологічного захисту дітей із неповних сімей. - C. 17-22.
- Гуленко А. С. Динаміка формування цілісної особистості студентів під час навчання в університеті. - C. 23-27.
- Дубчак Г. М. Аналіз стратегій копінг-поведінки майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 28-33.
- Зінченко О. В. Емпіричне дослідження зв’язку поняттєвого мислення підлітків із характеристиками інтернет-спілкування. - C. 34-38.
- Корнієнко І. О. Копінг-поведінка особистості у стресових ситуаціях у процесі розвитку сімейних відносин. - C. 39-45.
- Коць М. О. Психологічна специфіка пам’яті дітей молодшого шкільного віку з вадами зору. - C. 46-50.
- Мусаелян О. М. Гендерно-вікові та організаційно-професійні особливості схильності студентської молоді до віктимної поведінки. - C. 51-57.
- Новик Л. М. Механізми розвитку суб’єктності юнаків як предмет психологічного дослідження. - C. 58-62.
- Фалько Н. М., Пижик Д. І. Психологічні умови розвитку у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків із клієнтом. - C. 63-68.
- Рисинець Т. П., Потоцька І. С., Лойко Л. С. Психологічний аналіз категорій життєвої ситуації та складної життєвої ситуації. - C. 69-73.
- Томаржевська І. В., Хартман О. Ю. Теоретичні засади дослідження проблеми професійно-особистісного розвитку спеціаліста соціономічної сфери. - C. 74-78.
- Шамне А. В. Моделювання структури предикторів кризи психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці. - C. 79-84.
- Щербак Т. І. Психологічні особливості образу фізичного я спортсменів-юнаків. - C. 85-89.
Секція 4. Історія психології
- Потапчук Є. М., Посвістак О. А. Вплив постмодернізму на психологічні підходи до вивчення сім’ї. - C. 90-95.
Секція 5. Організаційна психологія
- Бреус Ю. В. Роль емоційного інтелекту сучасного керівника закладу середньої освіти у професійній діяльності. - C. 96-100.
- Підбуцька Н. В. Психологічні особливості інженерної діяльності. - C. 101-105.
- Скуловатова О. В. Використання даних, отриманих з інтернету, для психологічного аналізу особистості. - C. 106-110.
Секція 6. Юридична психологія
- Васильченко О. М. Соціальна поведінка особистості у різних сферах суспільної взаємодії: соціально-психологічний аналіз. - C. 111-116.
- Кайманова Я. В., Турянський О. Д. Особливості психологічної культури адвоката. - C. 117-121.
- Пархоменко О. О. Особистісні особливості військовослужбовців підрозділів Національної гвардії України з охорони атомних електростанцій з різним рівнем професійної успішності. - C. 122-126.
- Пономаренко В. В., Кузьміна В. Ю., Турянський Г. Д. Розвиток комунікативної компетентності майбутніх адвокатів. - C. 127-131.
Секція 7. Медична психологія
- Вавілова А. С. Деструктивні прояви перфекціонізму в ситуації досягнення: досвід корекції. - C. 132-136.
- Гульбс О. А., Сергачова В. Е. Психологічні особливості неврозів у хворих з нирковою недостатністю. - C. 137-140.
- Кадыров Р. В. Взаимосвязь психической травмы с психологическими характеристиками у пациентов с психическими расстройствами. - C. 141-147.
- Проскурня А. С. Перфекціонізм та стратегії сімейного виховання як детермінанти виникнення депресивних та тривожних розладів у молоді. - C. 148-152.
Секція 8. Спеціальна психологія
- Іваненко А. С. Дослідження характеру знань про сімейно-шлюбні відносини та уявлень про майбутню сім’ю у розумово відсталих підлітків. - C. 153-157.
- Кордонець В. В. Основні напрями в дослідженні проблеми мовлення у психологічній науці. - C. 158-162.
| 2016 | | Вип. 1(2)
|
|
|
|