Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Екон. н./2019/36<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету : зб. наук. пр..- Херсон. Серія, Економічні науки Naukovij vìsnik Hersonsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ Ekonomìčnì nauki - Титул.
- Зміст.
- Билаш Л. Л., Андросова Е. В. Концепция устойчивого развития общества и бизнеса: значение экологического менеджмента. - C. 7-12.
- Кузнєцова Н. В. Вплив прямих іноземних інвестицій на економічний розвиток країн, що розвиваються (на прикладі Бразилії). - C. 13-20.
- Мудрак Н. О. Проблеми реформування фіскально-податкової системи України у контексті деофшоризації. - C. 20-26.
- Ушкаренко Ю. В., Чмут А. В., Синякова К. М. Креативні кластери як форма кооперації в креативних індустріях Європейського Союзу. - C. 26-31.
- Чужиков А. В. Діджиталізація медійного регулювання в ЄС. - C. 31-36.
- Шедякова Т. Є., Шаповал В. І. Особливості розвитку інноваційного підприємництва: міжнародний досвід. - C. 36-40.
- Забаштанський М. М., Роговий А. В., Забаштанська Т. В. Державне регулювання розвитку туристичної сфери в умовах циклічності економіки. - C. 41-45.
- Миколайчук В. І. Макроекономічні аспекти управління інноваційною діяльністю в аграрному секторі. - C. 45-53.
- Оболенцева Л. В., Сегеда І. В., Богдан Н. М. Навчання як ключовий аспект підвищення ефективності роботи персоналу на підприємствах готельного господарства. - C. 54-58.
- Ситник Н. І. Інфраструктурне забезпечення розвитку стартап проектів в Україні. - C. 59-63.
- Циганок В. М., Горик-Чубатюк М. О., Гуля Ю. В. Методичні засади проведення дегустаційних заходів як елементу інтегрованих маркетингових комунікацій. - C. 64-68.
- Шарко В. В., Маршук Л. М. Формування конкурентної стратегії інноваційного розвитку машинобудівного підприємства. - C. 68-75.
- Яковенко Я. Ю. Концепція управління стійким розвитком підприємств. - C. 75-81.
- Самусевич Я. В., Солодуха М. В. Оцінювання ролі екологічного оподаткування в забезпеченні національної безпеки держави на засадах сталого розвитку. - C. 82-86.
- Євтушенко Г. І., Ватоян А. М., Єрьоміна М. А. Формування колективу організації як основа ефективного управління персоналом. - C. 87-93.
- Рудик О. А. Соціально-економічний розвиток територіальних громад: зарубіжний досвід. - C. 93-96.
- Соловйов І. О., Шашкова Н. І. Нейромаркетинг як складова комплексу маркетингових досліджень. - C. 97-101.
- Височина А. В. Оцінка фінансової спроможності міст на прикладі сумської області. - C. 102-105.
- Тютюник І. В. Аналіз підходів до оцінювання розриву за податком на додану вартість. - C. 105-108.
- Христофорова О. М., Мінасян М. Т. Ліквідність банківської системи та практичні аспекти її забезпечення в сучасних умовах України. - C. 109-114.
- Король С. Я., Соколова Н. М. Подання та розкриття інформації про фінансові активи у фінансовій звітності. - C. 115-119.
- Білоцерківський О. Б. Дослідження сучасного стану та програмного забезпечення торговельної галузі України. - C. 120-123.
- Вихідні дані. - C. 124.
| 2019 | | Вип. 36
|
|
|
|