Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Екон. н./2018/30(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету : зб. наук. пр..- Херсон. Серія, Економічні науки Naukovij vìsnik Hersonsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ Ekonomìčnì nauki - Титул.
- Зміст.
- Грецька-Миргородська В. В. Формування негативного соціального капіталу в період ринкової трансформації. - C. 7-11.
- Каліновський Р. О. Роль видатків державного бюджету у проведенні стабілізаційної політики в Україні. - C. 12-15.
- Гончарова А. О., Ісаєв М. Е. Роботизація промислового виробництва Німеччини та її взаємозв'язок із глобальними трендами. - C. 16-19.
- Чалюк Ю. О. Міжнародні донори у соціальному секторі України. - C. 19-22.
- Боднарчук В. О. Сутність економічного механізму функціонування продовольчого ринку. - C. 23-25.
- Дейнега І. О. Якісна визначеність послуги в сучасних реаліях трансформаційної економіки. - C. 26-29.
- Касич А. О. Розвиток вищої освіти в Україні через призму викликів національній безпеці. - C. 29-35.
- Конакова К. М. Економічні чинники та пріоритети державного регулювання інвестиційної привабливості України. - C. 36-39.
- Леськів І. Ю. Модель перспективного розвитку ринку м'яса. - C. 39-43.
- Мардус Н. Ю. Оцінка стану внутрішнього ринку товарів на основі показників факторно-обумовлюючого характеру. - C. 44-48.
- Оніщик А. В. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку фіктивної діяльності суб'єктів господарювання. - C. 48-51.
- Приймак В. І., Міщук Н. В. Теоретичні основи трактування конкурентоспроможності молоді на ринку праці. - C. 52-55.
- Савицька Н. Л., Жегус О. В., Чміль Г. Л. Маркетингове обґрунтування виведення на ринок інноваційної харчової продукції. - C. 56-60.
- Саєнсус М. А. Потенціал ринку споживачів холодної логістики: аналіз тенденцій розвитку в Україні. - C. 60-64.
- Сердюков К. Г., Кайдаш О. В. Кореляційно-регресійний аналіз впливу макроекономічних показників на обсяги капітальних інвестицій. - C. 65-69.
- Афанасьєв І. Є., Афанасьєва М. Г., Коняхіна О. О. Удосконалення системи оперативного управління ефективністю підприємства за умов мінливості ринкового середовища. - C. 70-73.
- Барановська Д. О. Організаційно-економічні аспекти розповсюдження кінопродукції на ринку кінотеатрального показу. - C. 74-78.
- Безчасний О. У. Оцінка результативності організаційних комунікацій на промисловому підприємстві в процесі реалізації проектів розвитку. - C. 78-83.
- Бiлявськa Ю. В., Микитенко Н. В. Тaйм-менеджмент як метод упрaвлiння чaсом кaтегорiйного менеджерa. - C. 83-87.
- Бондаренко С. М., Шацило О. О. Інновації як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку чаю в Україні. - C. 88-92.
- Боровік Л. В. Аналіз формування та використання інвестиційного потенціалу у сільськогосподарській галузі України. - C. 92-95.
- Бошота Н. В. Проблемні аспекти діяльності підприємств туристичної сфери в Україні. - C. 96-99.
- Галасюк С. С. Тризіркові готелі у структурі засобів розміщення України. - C. 99-103.
- Джерелюк Ю. О. Діагностика структурної асиметрії системного забезпечення антикризової стійкості туристичних підприємств. - C. 104-109.
- Железнякова І. Л. Об'єднання співвласників багатоквартирних будинків як суб'єкти оновлення житлового фонду. - C. 110-114.
- Ілляшенко С. М., Рудь М. П. Особливості класифікації маркетингових інновацій. - C. 114-120.
- Кожухівська Р. Б., Парубок Н. В. Побудова кластерної системи в туризмі. - C. 120-124.
- Kozhukhivska R. B., Sakovska О. М. The formation of advertising activity in the hotel and restaurant sphere under conditions at the integration of economic. - C. 124-128.
- Кравченко М. В., Плахотний В. С. Шляхи підвищення економічної ефективності використання основних засобів на підприємствах АПК. - C. 129-132.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 30(3)
![](/img/pdf.jpg) |
|
|
|