Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73131/2022/38<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр..- Київ
Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теоретичні засади розвитку сучасної педагогіки

  4. Братко М. Технології підтримки здобувачів освіти в центрах академічного успіху в університетах США. - C. 6-13.
  5. Розділ 2. Європейські наукові студії

  6. Boichuk Y., Boiarska-Khomenko A. Innovations in general pedagogical training of future teachers. - C. 14-19.
  7. Canals-Botines M., Kohut I., Raluy A. Dilectings as a project of the contemporary tool for teacher’s digital literature educational competences. - C. 20-23.
  8. Розділ 3. Прикладні аспекти професійно-педагогічної науки

  9. Гаращенко Л., Літіченко О., Шинкар Т. Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики. - C. 24-29.
  10. Голота Н., Бріка О. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти. - C. 30-35.
  11. Єпіхіна М. Cутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі. - C. 36-43.
  12. Желанова В., Козир М. Використання ІКТ і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі зво: моделі й стратегії. - C. 44-50.
  13. Кипиченко Н., Софій Н., Федоренко О. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися. - C. 51-56.
  14. Леонтьєва І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет. - C. 57-62.
  15. Мордовцева Н. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів. - C. 63-68.
  16. Паламар С., Науменко М. Універсальний дизайн закладів освіти україни: доступність інформаційного простору. - C. 69-76.
  17. Половіна О., Кондратець І. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу. - C. 77-82.
  18. Розділ 4. Психологія і соціологія у контексті сучасної науки

  19. Цюман Т., Нагула О., Адамська З. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану. - C. 83-89.
  20. Розділ 5. Наукові розвідки молодих вчених

  21. Камінська С., Тирон О. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання. - C. 90-96.
2022
№ 38 (2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського