Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73131/2022/38<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр..- Київ Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Теоретичні засади розвитку сучасної педагогіки
- Братко М. Технології підтримки здобувачів освіти в центрах академічного успіху в університетах США. - C. 6-13.
Розділ 2. Європейські наукові студії
- Boichuk Y., Boiarska-Khomenko A. Innovations in general pedagogical training of future teachers. - C. 14-19.
- Canals-Botines M., Kohut I., Raluy A. Dilectings as a project of the contemporary tool for teacher’s digital literature educational competences. - C. 20-23.
Розділ 3. Прикладні аспекти професійно-педагогічної науки
- Гаращенко Л., Літіченко О., Шинкар Т. Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики. - C. 24-29.
- Голота Н., Бріка О. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти. - C. 30-35.
- Єпіхіна М. Cутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі. - C. 36-43.
- Желанова В., Козир М. Використання ІКТ і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі зво: моделі й стратегії. - C. 44-50.
- Кипиченко Н., Софій Н., Федоренко О. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися. - C. 51-56.
- Леонтьєва І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет. - C. 57-62.
- Мордовцева Н. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів. - C. 63-68.
- Паламар С., Науменко М. Універсальний дизайн закладів освіти україни: доступність інформаційного простору. - C. 69-76.
- Половіна О., Кондратець І. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу. - C. 77-82.
Розділ 4. Психологія і соціологія у контексті сучасної науки
- Цюман Т., Нагула О., Адамська З. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану. - C. 83-89.
Розділ 5. Наукові розвідки молодих вчених
- Камінська С., Тирон О. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання. - C. 90-96.
| 2022 | | № 38 (2)
|
|
|
|