Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73131/2022/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр..- Київ
Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теоретичні засади розвитку сучасної педагогіки / Chapter 1. Theoretical fundamentals of modern pedagogy development

  4. Братко М. Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності. - C. 7-13.
  5. Паламар Б. Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти. - C. 14-20.
  6. Розді 2. Європейські наукові студії / Chapter 2. European scientific studies

  7. Śliwerski B. The reception, comparatistics and timelinessof sergei hessen’s pedagogical thought. - C. 21-31.
  8. Struberga S. China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter?. - C. 32-41.
  9. Bilonozhko O. Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work. - C. 42-46.
  10. Розділ 3. Прикладні аспекти професійно-педагогічної науки / Chapter 3. Applied aspects of professional and pedagogical science

  11. Голота Н. Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів. - C. 47-53.
  12. Козир М., Філонова Н. Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури. - C. 54-60.
  13. Паламар С., Cавченко Ю., Антипін Є. Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога. - C. 61-69.
  14. Удовиченко Л. Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі. - C. 70-75.
  15. Розділ 4. Психологія і соціологія у контексті сучасної науки / Chapter 4. Psychology and sociology in the context of modern science

  16. Коханова О., Столярчук О., Сорокіна О. Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків. - C. 76-81.
  17. Розділ 5. Наукові розвідки молодих вчених / Chapter 5. Scientific exploration of young scientists

  18. Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки. - C. 82-87.
  19. Олійник О. Поняття "інновація” та "новація" в освітньо-науковому дискурсі. - C. 88-93.
2022
№ 37 (1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського