Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73131/2021/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр..- Київ
Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теоретичні засади розвитку сучасної педагогіки

  4. Леонтьєва І. Реформування освіти в Україні: еволюція наукових поглядів (2001-2021). - C. 12-17.
  5. Дубасенюк О., Вознюк О., Копетчук В. Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи. - C. 18-24.
  6. Мельниченко О. Освітологічні аспекти розвитку інтелектуального потенціалу нації: якість вищої освіти в Україні. - C. 25-30.
  7. Розділ 2. Європейські наукові студії

  8. Nurbekova S., Kozak L. Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions. - C. 31-37.
  9. Shatiuk T. Innovations in the training of educational psychologists in the Republic of Belarus. - C. 38-44.
  10. Розділ 3. Прикладні аспекти професійно-педагогічної науки

  11. Паламар С., Нежива Л. Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів. - C. 45-52.
  12. Ільїч Л., Науменко М. Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності. - C. 53-58.
  13. Бровко К. Формування іншомовної мовленнєвої діяльності дітей 6-7 років засобом Web-сервісу Learningapps.org. - C. 59-64.
  14. Волинець К. Підготовка майбутнього педагога нової генерації в контексті ініціатив Давоського форуму з питань освіти. - C. 65-70.
  15. Волинець Ю. Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції. - C. 71-76.
  16. Коваленко О. Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. - C. 77-83.
  17. Розділ 4. Психологія і соціологія у контексті сучасної науки

  18. Саврасова-В’юн Т. Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів. - C. 84-90.
  19. Сватенкова Т. Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання. - C. 91-98.
  20. Соловйова Л. Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя. - C. 99-104.
  21. Цюман Т., Нагула О. Психолого-педагогічний супровід формування навичок безпечної поведінки дитини (на прикладі онлайн-курсу "Я вмію себе захистити"). - C. 105-110.
2021
№ 36 (2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського