Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73131/2021/35<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр..- Київ Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika- Титул.
- Зміст.
- Хоружа Л. Елективість як провідний принцип освіти дорослих. - C. 6-11.
- Івашньова С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога. - C. 12-20.
- Ліннік О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту. - C. 21-29.
- Бєлєнька Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції. - C. 30-35.
- Васьківська Г., Скиба Г. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ. - C. 36-41.
- Malach J., Chmura M., Vicherková D., Švrčinová V. Students of technical high schools in the reality of digital learning environment. - C. 42-51.
- Кисіль Н., Малах Й. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення. - C. 52-56.
- Машовець М., Паламар С., Савченко Ю. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних ЗВО. - C. 57-62.
- Гаращенко Л., Кондратюк С. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок. - C. 63-70.
- Козак Л. Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання. - C. 71-77.
- Карнаухова А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів. - C. 78-82.
- Половіна О., Кондратець І. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів. - C. 83-88.
- Пономаренко Т., Кузіна О. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. - C. 89-93.
- Цюман Т., Нагула О. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості. - C. 94-100.
- Сулятицький І., Порохнява А. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією. - C. 101-107.
| 2021 | | № 35 (1)
|
|
|
|