Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73131/2017/28<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр..- Київ
Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ващенко Л. М. Проблеми наукового аналізу інноваційного розвитку загальної середньої освіти. - C. 4-11.
  4. Хоружа Л. Л. Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко). - C. 12-15.
  5. Калініченко Л. М. Ідеї О. Савченко про формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.). - C. 16-22.
  6. Богуш А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності. - C. 23-27.
  7. Ogrodzka-Mazur E. Janusz reykowski’s concept of moral development as an multi-dimensional phenomenon and its applications in intercultural studies. - C. 28-33.
  8. Астаф’єва М. М., Прошкін В. В., Радченко С. С. Педагогічна технологія формування в учнів навичок ХХІ століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову. - C. 34-42.
  9. Дика Н. М. Формування мовних понять в умовах реалізації концепції нової української школи (10-11 класи). - C. 43-48.
  10. Козир М. В. Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки. - C. 49-53.
  11. Мельник Н. І. Феномен "професійної компетентності" в українській та європейській педагогічній теорії: порівняльний аспект. - C. 54-60.
  12. Мельниченко О. В. Проблеми створення підручника з гендерних студій для студентів вищих навчальних закладів. - C. 61-65.
  13. Сливка Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід. - C. 66-72.
  14. Стеблецький А. Л. Розвиток науково-педагогічної спільності вищого навчального закладу. - C. 73-78.
  15. Сопова Д. О. Феномен академічної чесності у контексті якості сучасної вищої освіти. - C. 79-84.
2017
№ 28
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського