Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73131/2015/23<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр..- Київ
Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шапран Ю.П., Шапран О.І. Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти. - C. 4-10.
  4. Головчук С.Ю. Ідея патріотичного виховання в українській педагогічній думці (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 11-14.
  5. Павленко В.В. Креативність: сутність, структура, закономірності формування і розвиток. - C. 15-21.
  6. Cаврасова-В’юн Т.О. Концептуальна модель громадянської активності студентів класичного університету. - C. 22-25.
  7. Cолодка А.К. Результати дослідження теоретико-методичних засад кроскультурної взаємодії учасників педагогічного процессу вищих навчальних закладів. - C. 26-32.
  8. Фруктова Я.С. До проблеми відбору змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний та практичний аспекти. - C. 32-38.
  9. Чернуха Н.М., Козир М.В. Інформаційна компетентність — обов’язковий актив сучасного школяра. - C. 38-42.
  10. Бодрова Т.О. Принцип взаємодії університету і школи в методичній підготовці майбутніх учителів музики. - C. 43-49.
  11. Захарова Г.Б. Модель реалізації сукупності дидактичних умов формування вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційних технологій. - C. 50-55.
  12. Зубехіна Т.В. Організаційно-методичні умови формування інформаційної культури бакалаврів з туризму у процесі фахової підготовки. - C. 55-58.
  13. Горожанкіна О.Ю. Зміст та структурні компоненти музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музики. - C. 59-65.
  14. Кочина В.В. Компетентнісний підхід у формуванні культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі. - C. 66-71.
  15. Кушнір В.С. Модель професійно орієнтованої лінгвістичної компетентності майбутніх медиків. - C. 71-76.
  16. Рейпольська О.Д., Таран І.Б. Визначення рівнів сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності у студентів дошкільного фаху. - C. 77-82.
  17. Сніговська О.В. Формування міжкультурної компетентності міжнародників при викладанні іноземної мови. - C. 82-87.
  18. Кривопишина О.А. Творчість як предмет наукового дослідження на мультипарадигмальному етапі розвитку психології. - C. 88-93.
  19. Помилуйко В.Ю. Психологічні детермінанти розвитку компетентностей учителів у Європейських країнах. - C. 94-98.
  20. Помиткіна Л.В. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті. - C. 99-104.
  21. Скиба К.М. Професіографічний підхід до побудови компетентнісної моделі перекладача. - C. 105-110.
  22. Резюме. - C. 111-122.
  23. Відомості про авторів. - C. 123-124.
2015
№ 23
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського