Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73103/2018/32<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки : зб. наук. пр..- Харків- Титул.
- Зміст.
- Бєлікова О. В., Бессонова Н. М., Греул О. О., Дитюк С. О., Тесаловська О. Б. Зміст професійної компетенції викладача мовної підготовки іноземних громадян. - C. 7-15.
- Демкова Т. М. Текст як основна одиниця навчання мови іноземних студентів. - C. 16-24.
- Дубичинский В. В. Лингвистический и лингводидактический аспекты учебной лексикографии. - C. 25-35.
- Карпенко Н. О. Вербономінанти як компоненти лексики офіційно-ділового стилю сучасної української мови: лінгводидактичний аспект. - C. 36-46.
- Костюк С. С. Підходи та принципи формування компетентностей міжкультурної комунікації студентів-іноземців у процесі навчання української мови. - C. 46-59.
- Куплевацька Л. О., Манівська Т. Є. Іміджеві компетентності викладача як засіб досягнення успішності міжкультурної комунікації при навчанні російської та української мов іноземних студентів. - C. 60-71.
- Spilnik T., Miseneva V. The use of innovative mobile devices at the foreign language lesson in the higher educational establishment. - C. 72-81.
- Стативка В. И., Стативка А. М., Мовчан Т. В. "Украинский язык" для китайских магистрантов специальности "Русский язык и литература": концепция экспериментального учебника. - C. 81-100.
- Тростинська О. М., Копилова О. В. Граматичний аспект у навчанні української мови як іноземної. - C. 101-111.
- Чень Чунься Личностная составляющая лингвосоциокультурной компетентности китайских студентов-филологов. - C. 111-126.
- Chernovaty L. M. Pedagogical grammar as the framework of tefl research. Part 4. Foreign language acquisition: strategies, procedures and processes. - C. 126-135.
- Швець Г. Д. Система завдань до навчального наукового тексту для іноземних студентів-гуманітаріїв на початковому етапі вивчення української мови. - C. 135-146.
- Шукюрова Фарида Шахлар гызы Некоторые вопросы обучения творческой речевой деятельности на иностранном языке студентов языкового вуза. - C. 147-156.
- Shcherbina V. V. Storytelling as a way of developing students’ communicative skills. - C. 157-164.
| 2018 | | Вип. 32
|
|
|
|