Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73103/2013/23<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Артеменко Т. М., Липко І. П. Прагматичний та семантичний аналіз квеситивних реплік-відповідей при навчанні ефективного спілкування іноземною мовою. - C. 8-15.
  4. Дроздова І. П. Типологія навчальних текстів для розвитку професійного мовлення студентів вищих навчальних закладів нефілологічного профілю. - C. 15-21.
  5. Задорожна І. П. Організація позааудиторної самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння англомовною компетентністю в діалогічному мовленні. - C. 21-30.
  6. Иванова Т. А., Винниченко С. Д., Байлиев К. Сравнительная характеристика согласованных и несогласованных определений русского и туркменского языков. - C. 30-36.
  7. Кобзар О. І., Лєшньова Н. О. Засоби подолання психологічного бар’єру у студентів на заняттях з англійської мови. - C. 37-43.
  8. Кушнір І. М., Петров І. В., Курілюк Т. І. Структура дистанційного курсу з російської мови для іноземних студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 43-53.
  9. Николенко Е. Ю. Электронная лингводидактика в преподавании русского языка как иностранного. - C. 53-62.
  10. Одегова Н. М. Активізація навчальної діяльності студентів шляхом організації мовленнєвої розминки на заняттях із практичної граматики англійської мови. - C. 63-71.
  11. Пономарьова О. І., Ковальова А. В. Інноваційні технології формування іншомовної професійної компетенції. - C. 71-79.
  12. Ройтберг Н. В. Формування лексичних навичок студентів-іноземців – когнітивний аспект. - C. 79-86.
  13. Рощупкина О. А. Алгоритми як засіб формування вмінь самостійної роботи під час навчання іноземних студентів читання. - C. 87-93.
  14. Сорока Н. А., Щокіна Т. М. Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами. - C. 94-101.
  15. Удовенко І. В., Котова А. В. Використання ігрових ситуацій під час вивчення англійської мови на немовних факультетах ВНЗ. - C. 102-108.
  16. Ушакова Н. В. Сучасний стан вивчення аудіювання як виду мовленнєвої діяльності іноземних студентів-нефілологів. - C. 108-116.
  17. Червінко Є. О. Досвід розробки системи символів для забезпечення скороченого запису під час усного послідовного перекладу у сфері міжнародних організацій. - C. 116-122.
  18. Шатілова О. С. Проблема декодування спонукальних конструкцій іноземними студентами ВНЗ. - C. 122-130.
  19. Ушакова Н. І. Рецензия на журнал института филологических и межкультурных исследований (ICFI) Международного независимого университета Молдовы (УЛИМ) Francopolyphonie (N8-2013) "Диалог культур в семиотическом аспекте”. - C. 131.
2013
Вип. 23
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського