Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72967/2012/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг
: зб. наук. пр..- Харків
Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 1 Бухгалтерський облік, аналіз та аудит

  4. Янчева Л. М., Наумова Т. А., Герасимова Н. С. Удосконалення проведення внутрішнього аудиту в комп’ютерному середовищі готельних підприємств. - C. 3-11.
  5. Янчева Л. М., Шталь Т. В., Ільченко М. О. Методичні підходи до організації бухгалтерського обліку витрат виробництва та обігу на підприємствах ресторанного господарства. - C. 11-17.
  6. Гаркуша Н. М., Горошанська О. О., Цуканова О. В. Сучасні інформаційні системи аналізу діяльності підприємств. - C. 18-23.
  7. Близнюк О.П., Горпинченко А.П. Теоретичні підходи до визначення сутності фінансових ресурсів підприємства. - C. 24-30.
  8. Акімова Н. С., Наумова Т. А., Герасимова Н. С. Організаційно-методичні аспекти аудиту нематеріальних активів торговельних підприємств. - C. 30-38.
  9. Кащена Н. Б., Чміль Г. Л. Концептуальні основи оцінки вартості капіталу підприємств роздрібної торгівлі. - C. 38-45.
  10. Бігдан І. А. , Фадєєва Г. М. Організація облікових номенклатур як першооснова організації облікового процесу. - C. 46-50.
  11. Озеран А. В. Превалювання сутності над формою – фундамент довіри до фінансової інформації?. - C. 51-57.
  12. Секція 2 Економіка підприємств

  13. Чорна М. В. Ефективність формування центру управління конкурентними перевагами на підприємствах торгівлі. - C. 58-62.
  14. Гросул В. А. Ринок плодово-овочевої продукції України: необхідність державного регулювання. - C. 62-69.
  15. Гросул В. А., Колєснік Т. С. Фінансова стратегія підприємства як інструмент подолання кризових явищ. - C. 70-76.
  16. Краснокутська Н. С., Ков’ях Т. В. Умови ефективності розвитку торговельного підприємства за рахунок реструктуризації асортименту. - C. 76-84.
  17. Власова Н. О., Смірнова П. В. Стан ліквідності та платоспроможності підприємств у сучасних умовах. - C. 84-88.
  18. Власова Н. О., Смольнякова Н. М. Система показників оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі. - C. 89-96.
  19. Власова Н. О., Ковінько О. С. Тенденції розвитку процесів концентрації в торговельній галузі України. - C. 96-105.
  20. Филипенко О. М., Мілаш І. В. Систематизація джерел фінансування оборотних активів підприємств торгівлі. - C. 105-113.
  21. Мілаш І. В., Красноусов А. В. Показники майбутніх витрат у стратегічному управлінні торговельними підприємствами. - C. 114-121.
  22. Зубков С. О. Критерії ефективності політики фінансування оборотних активів підприємства. - C. 122-130.
  23. Кушнір Т. Б. Специфіка розвитку сектору роздрібної торгівлі в Україні. - C. 130-138.
  24. Артьомова А. В., Ніконов О. С. Аналіз заходів щодо зниження витрат підприємства на електроенергію. - C. 138-143.
  25. Тягунова Н. М., Лісіца В. В. Сучасні підходи до визначення поняття форматів роздрібної торгівлі та їх розвиток в Україні. - C. 143-152.
  26. Волосов А. М. Система чинників формування трансакційних витрат підприємств торгівлі. - C. 152-158.
  27. Чернікова Г. С. Організаційні засади розвитку торговельних центрів. - C. 159-165.
  28. Товма О. А. Методичні підходи до оцінювання ділової репутації підприємства. - C. 166-174.
  29. Секція 3 Економічна теорія та зовнішньоекономічна діяльність

  30. Шталь Т. В., Штангей Н. М. Еколого-економічне регулювання в контексті міжнародного досвіду та проблем глобальної конкурентоспроможності. - C. 175-183.
  31. Єсінова Н. І., Звягіна Ю. В. Аналіз реалій соціально-економічних, міграційних та демографічних процесів молодіжного ринку праці. - C. 183-189.
  32. Андросова Т. В., Чернишова Л. О., Козуб В. О. Методика оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємств. - C. 189-197.
  33. Близнюк О. П., Іванюта О. М. Конкурентні переваги та недоліки акціонерних товариств у системі організаційно-правових форм господарювання. - C. 197-205.
  34. Янчев А. В., Печенка О. І., Пірштук В. О. Ефективність використання експортного потенціалу України в системі світового господарства. - C. 205-213.
  35. Носач Л. Л., Величко К. Ю. Дослідження сучасного ринку маркетингових комунікацій. - C. 213-221.
  36. Давидова І. О. Постіндустріальні тенденції зайнятості в умовах трансформацій. - C. 221-225.
  37. Богатирьова В. В. Людський капітал у контексті теорії факторів виробництва. - C. 226-233.
  38. Іванюта О. М. Фондовий ринок в Україні та особливості формування його інфраструктури. - C. 234-241.
  39. Калініна Л. Є. Теоретичні засади поняття "праця". - C. 241-249.
  40. Савицька Н. Л. Чинники гальмування економіки знань в Україні: суб’єктний підхід. - C. 250-257.
  41. Секція 4 Менеджмент і маркетинг

  42. Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства. - C. 258-264.
  43. Парцирна Т. М., Фадєєва Є. С. Інтернет-маркетинг у туризмі. - C. 264-271.
  44. Жегус О. В., Фадєєва Є. С., Остапенко Ю. В. Ціновий моніторинг на ринку роздрібної торгівлі в Харкові. - C. 272-278.
  45. Жегус О. В., Афанасьєва О. П. Ресурсне забезпечення ринку м’яса та м’ясопродуктів в Україні та Харківській області. - C. 279-286.
  46. Петренко Н. В. Роль кримського гірського клубу в розвитку вітчизняного туристичного краєзнавства (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 287-294.
  47. Варипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Дослідження стратегій споживання на прикладі торговельно-розважального центру. - C. 295-302.
  48. Лебідь О. В. Обґрунтування вибору напрямку впровадження технологій управління. - C. 302-308.
  49. Зима А. Г., Зима О. Г. Обеспечение экологической устойчивости как одна из главных целей развития тысячелетия ООН. - C. 308-316.
  50. Гайдай Ю. В. Механізм впливу організаційної культури на діяльність підприємств торгівлі. - C. 316-323.
  51. Куценко О. В. Якість послуг готельних підприємств та їх споживча оцінка. - C. 323-332.
  52. Савченко Т. В. Обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємств хлібопекарської галузі. - C. 332-340.
  53. Секція 5 Наукові основи гуманітарної підготовки студентів

  54. Носова О. В., Маковоз О. С. Вища освіта в Німеччині в контексті болонського процесу. - C. 341-347.
  55. Шудрик І. О. Наукові основи викладання "Історії філософської думки в Україні" в сучасних умовах. - C. 347-354.
  56. Борисова А. О., Колесник А. О., Архипова В. О. Роль ділової гри у вивченні іноземної мови. - C. 355-361.
  57. Мануєнкова О. О., Колесник А. О. Аудіолінгвальний та аудіовізуальний методи навчання іноземним мовам. - C. 361-367.
  58. Алфавітний покажчик. - C. 368.
2012
Вип. 2 (16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського