Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72840/2011/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Соболевська М. А. Постструктуралістська стратегія категоріального синтезу соціологічної теорії П.Бурдьє як спроба концептуального переосмислення інтегративних засад суспільного життя. - C. 6-11.
  4. Малес Л. В. Соціокультурний аналіз як пізнавальна стратегія в ситуації поліпарадигмальності соціологічного теоретизування. - C. 11-15.
  5. Рощин Д. Г. Ґенеза та розвиток категорії "смисл" в гуманітарних науках та соціології. - C. 15-20.
  6. Козаков В. С., Шевель І. П. Теорія світ-системного аналізу Іммануїла Валлерстайна: проблема ідентифікації системних та позасистемних социальних конфліктів. - C. 20-23.
  7. Черних Г. А. Особливості концептуалізації понять соціальний "статус" та "роль" в теоретичній соціології ХХ ст.. - C. 23-27.
  8. Петренко-Лисак А. О. Теоретико-методологічній аналіз соціальних рухливостей: флешмобу, буккросінгу та паркуру. - C. 27-32.
  9. Мраморнова О. М. Соціологічне дослідження мовленнєвої взаємодії: метод конверсаційного аналізу. - C. 32-35.
  10. Ковтуненко Е. С. Становлення та розвиток теорії соціальних трансформацій: концептуальний та методичний аспекти. - C. 35-42.
  11. Горобчук Б. Д. Індустрія культури та соціальні трансформації в сучасних посттоталітарних країнах: український контекст. - C. 43-50.
  12. Настояща К. В. Харизматична особистість в полі культурної традиції: інноваційні практики, інституалізаційні процеси. - C. 51-55.
  13. Чернова К. О. Міжетнічна інтеграція як модель культурного діалогу. - C. 55-58.
  14. Сірий Є.В. Соціальна роль та ефективність підприємництва в українському суспільстві: теоретичні аспекти дослідження. - C. 59-63.
  15. Нахабич Н. С. Феномен правлячої еліти: теоретичні підходи до розуміння механізмів формування та репродукції. - C. 63-68.
  16. Кожекіна Л. Ю. Характеристика основних підходів та напрямів дослідження феномену політичної соціалізації в умовах сучасних структурних змін. - C. 68-73.
  17. Шаповал-Дейнега К. Ю. Ресоціалізація молоді, яка зіштовхнулася з проблемами ВІЛ/СНІД. - C. 73-77.
  18. Огаренко Т. О. Соціально-правові відносини як чинник стабілізації суспільства. - C. 77-80.
  19. Чепак В. В. Теоретико-методологічні засади вітчизняної** соціології освіти: ретроспектива і сучасний дискурс. - C. 81-86.
  20. Норкіна О. Ф. Процеси глобалізації і перспективи формування світової системи університетської освіти. - C. 86-89.
  21. Судаков М. В. Інститут вищої освіти України: суперчності адаптації до освітніх систем постіндустріальних країн. - C. 90-93.
  22. Полієнко В. В. Особливості сучасних соціальних практик формування та презентації гендерної ідентичності. - C. 94-100.
  23. Шестаковський О. Чинники намірів трудової міграції за кордон серед економічно активного населення україни. - C. 101-104.
  24. Дец О. С. Модель етосу соціологічної спільноти. - C. 104-109.
  25. Юрчинська Г. К. Психологічні детермінанти здатності особистості до інтимних стосунків. - C. 110-114.
  26. Ващук М. С. Дослідження особливостей психологічної готовності до материнства у жінок із безпліддям. - C. 114-118.
  27. Баталіна Л. М. Психологічні особливості формування особистості в підлітків з інтелектуальною недостатністю. - C. 119-124.
  28. Швець О. А. Трансформація смисложиттєвих орієнтацій жінки під впливом вагітності та пологів. - C. 124-128.
  29. Марініна В. М. Стиль професійної діяльності: індивідуально-своєрідна система чи адаптаційна структура особистості (до постановки проблеми). - C. 128-133.
  30. Шетеля Н. І. Особливості фукціонування соціально-перцептивних процесів у організації. - C. 133-137.
  31. Калинич Л. В. Динаміка подружніх стосунків у молодому шлюбі. - C. 137-141.
  32. Іващенко А. С. Теоретичний аналіз проблеми надання психологічної допомоги сім’ям та особливості роботи сімейного консультанта. - C. 142-146.
  33. Якимчук І. П. Особливості розвитку творчого мислення і мотивації в учнів 6-8 класів. - C. 146-152.
  34. Чуйко О. В. Особистісна зрілість як умова надання ефективної допомоги клієнту. - C. 152-157.
  35. Глушко Л. О. Аналіз результатів розвивально-експериментальної програми технології розвитку впевненості в собі у школярів підліткового віку. - C. 157-162.
  36. Драган Є.В. Комп’ютерне вимірювання рівня навчальних досягнень студентів як педагогічна проблема. - C. 163-166.
  37. Сулаєва Н. В. Розвиток етнокультурної компетентності майбутнього вчителя в неформальних художньо-творчих колективах. - C. 166-170.
  38. Саєнко Т. В. Народний костюм у полікультурній освіті майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. - C. 171-175.
  39. Маріуц І. О. Проблеми освіти дорослих в Румунії. - C. 175-179.
  40. Бугасова Н. В. Розвиток освіти іммігрантів у Швеції: від пілотного проекту до державної програми. - C. 179-182.
  41. Квас О.В. Дитина і дитинство в українській виховній традиції. - C. 182-186.
  42. Вашак О. О. Українські народні ігри, як засіб екологічного виховання дошкільників. - C. 187-190.
  43. Авшенюк Н. М. Методологія дослідження транснаціонального освітнього простору. - C. 190-194.
  44. Войцех Джежджон (dr Wojciech Drzeżdżon) Праця як повинність і обов’язок людини. Християнський контекст. - C. 195-200.
  45. Токарук Л. С. Біографічне дослідження педагога, поета галицьких товариств – марійки підгірянки. - C. 200-204.
  46. Рубан Л. М Розвиток дитячої фантазії в дискурсі поглядів американського педагога-реформатора Джона Холта (1923-1985). - C. 204-207.
  47. Капустян І. І. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб навчання у системі безперервної педагогічної освіти Швеції. - C. 207-210.
2011
№ 12
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського