Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72787/2014/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Сучасні літературознавчі студії
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Shpyliova-Saeed N. Jennifer Egan's A Visit from the Goon Squad: Tuning into the World of Disruptions. - C. 10-19.
  4. Бабарика М. Ізоморфізм романних поетик ландшафту (на матеріалі романів Ж. Ґрака "Узбережжя Сірту” та Н. Був’є "Інструкція з використання світу”). - C. 19-31.
  5. Бакіна Т. Шкільний підручник з літератури (з теорії і практики підручникотворення проф. Фесенко В. І.). - C. 31-38.
  6. Біляшевич Т. Семантика назви п’єси "Атласний Черевичок” Поля Клоделя: інтермедіальний аспект. - C. 38-45.
  7. Блик О. Інтелектуальна атмосфера Харківського університету в контексті діяльності харківської школи романтиків: зародження літературних ініціатив та романтичного руху. - C. 46-53.
  8. Бондарєва Т. Інтермедіальна матриця новели "Арабески” М. Хвильового. - C. 54-65.
  9. Бортнік Ж. Характер конфлікту в сучасній монодрамі. - C. 66-81.
  10. Варецька С. Кіноадаптація роману "Бляшаний барабан” Ґюнтера Ґраса. - C. 81-91.
  11. Велилаева Л. Зарубежная научная школа по эмиграционистике: основные направления исследований. - C. 91-97.
  12. Вещикова О. Езотерична традиція як засіб творення містичного модусу творів Валерія Шевчука. - C. 97-112.
  13. Вєльчєва К. Поетика проповіді в поемі В. Ленгленда "Видіння про Петра Орача”. - C. 112-123.
  14. Висоцька Н. Театр і кінематограф: діалектика інтермедіальних стосунків. - C. 123-137.
  15. Волошко А. Мотивы рая земного и небесного в поэзии Жуковского. - C. 137-146.
  16. Волощук E. Советская Россия 1920-х годов глазами берлинских путешественников ("Московский Дневник” Вальтера Беньямина и "Путешествие в Россию” Йозефа Рота). - C. 146-160.
  17. Галета О. Зворотна перспектива соцреалізму: радянський антологійний проект української літератури. - C. 160-179.
  18. Глотов А. Русская литература ХХ века в контексте культового сознания. - C. 180-187.
  19. Гон О. Поети-донори: французька традиція і становлення англомовного модернізму. - C. 187-198.
  20. Григоренко О. Фактури чуттєвості у площині побутового: роман І. Койн "Дівчина зі штучного шовку”. - C. 198-207.
  21. Гунько Т. Пластичний і музикальний наративи в поетиці романів Еухеніо д'Орса. - C. 208-218.
  22. Гура Н. Опери К. В. Глюка в контексті інтерпретації міфу про Іфігенію в європейській літературі. - C. 218-228.
  23. Денисова Т. Проста душа: Гертруда Стайн versus / vis-a-vis Гюстав Флобер, або Хто такий "Папуга Флобера”? (Компаративна студія). - C. 228-242.
  24. Дубініна О. Чи можливо екранізувати стиль?. - C. 242-255.
  25. Жлуктенко Н. Концепція "зміни ролей” у романі Сьюзен Зонтаґ "В Америці”. - C. 256-263.
  26. Закалюжний Л. Інтермедіальність і жанрові модифікації в сучасній польській і російській драматургії. - C. 263-271.
  27. Іваненко В. Champ / Contrechamp літератури і кіно: історія екранізацій роману У. М. Теккерея "Ярмарок марнославства”. - C. 271-279.
  28. Канчура Є. Г. К. Честертон та фентезі доби постмодернізму – від алюзій до візуалізації. - C. 279-290.
  29. Кaрпа Р. Проблема теми у французькій "новій критиці” (Ж.-П. Вебер). - C. 291-302.
  30. Кирилова Т. Трансформація жанрових форм у сучасній жіночій прозі Німеччини. - C. 302-312.
  31. Кочегура Г. "Лелістад” Йоріса ван Кастейрена: топос міста на межі історії та нарації. - C. 312-321.
  32. Кравченко А. "Постмодерністська історичність” в романі "Гомер і Ленглі” Е. Л. Доктороу. - C. 321-331.
  33. Кулешір М. Апокаліптична художня література: особливості жанру. - C. 331-341.
  34. Куницька І. Роман-біографія як жанровий різновид модерністського роману (С. Моем "Місяць і мідяки”). - C. 342-348.
  35. Левицька О. Функціональність мистецтва в поетиці художнього часопростору роману Джона Фаулза "Жінка французького лейтенанта”. - C. 348-356.
  36. Любарець Н. Вірджинія Вулф та англійська романтична традиція. - C. 356-364.
  37. Мельник Д. "З життя нікудишка” Й. Ейхендорфа – квінтесенція романтичної естетики чи пародія на ранньоромантичні твори про митця. - C. 364-374.
  38. Мірошниченко Л. Скептична свідомість автора та засоби її оприявнення у романі Доріс Лессінґ "Ущелина”. - C. 374-386.
  39. Мейзерська Т. Поетика ідентичності у романі Ф. Лабро "Ці люди…”. - C. 386-398.
  40. Нестер Л. Риторика моди за Роланом Бартом на прикладі роману Томаса Майнеке "Томбой”. - C. 398-408.
  41. Новрузов Р., Новрузова Г. Магия Александра Фомича Вельтмана. - C. 408-421.
  42. Остапчук Т. Перепрочитання американського міста як Іншого в "Лексиконі інтимних міст” Юрія Андруховича. - C. 421-432.
  43. Павленко Ю. Метафори письма між автобіографією та автофікційністю: Роман А. Д. Гарі "S, або Надія на життя” як приклад письма про себе фікційного суб’єкта. - C. 432-444.
  44. Панько О. Поетика ініціації дитини в сучасній літературній казці: Роальд Дал "Джеймс і гігантський персик”. - C. 444-454.
  45. Первушина Л. Интермедиальные переклички в романе Д. Г. Барр "Колокола и ветер”: взаимодействие музыки, визуального образа и художественного Слова. - C. 455-469.
  46. Поліщук Я. Формація символізму в українському мистецтві (журнал "Музаґет”). - C. 469-480.
  47. Работяга Г. Прислухаючись до персонажа: особливості драматичного мовлення у "театрі голосів” Ф. Міньяна (на матеріалі п’єси "Помешкання”). - C. 480-488.
  48. Рекут-Лібераторе О. Транспозиція хвороби: автофікціональний аспект онкографії. - C. 488-498.
  49. Рязанцева Т. Прийом екфрасису у метафізичній поезії. - C. 498-506.
  50. Стеценко А. Жанрова ідентичність католицького роману (на матеріалі роману "Щоденник сільського священика” Жоржа Бернаноса). - C. 506-513.
  51. Тарасюк Я. Еволюція релігійної свідомості у ранніх романах Франсуа Моріака. - C. 513-524.
  52. Тарнашинська Л. Інтенції філософії екзистенціалізму в життєвій і творчій топології українського шістдесятництва. - C. 524-535.
  53. Терпило А. Джазова наративна стратегія у конструюванні ідентичності афроамериканського тексту (на матеріалі роману "Джаз” Тоні Моррісон). - C. 535-545.
  54. Узлова О. Наративний маскарад як спосіб репрезентації свідомості в сучасному британському романі (на матеріалі роману Девіда Лоджа "Думає…”). - C. 545-555.
  55. Шестопал О. Екфрастичний потенціал роману Мануеля Ріваса "Олівець теслі”. - C. 556-563.
  56. Шостак І. Проблеми гностичної універсалізації в романі Леслі Мармон Сілко "Сади в дюнах”. - C. 563-577.
  57. Шульгун М. Знаковый код современного "хождения” ("Наблюдение Стамбула” А. Балдин). - C. 578-594.
  58. Юрчук О. Антропологія літератури: сучасний стан та перспективи розвитку. - C. 594-604.
  59. Яремчук В. Особливості міфопоетичної моделі світу в "Хроніках Нарнії” К. С. Льюїса в контексті "християнського романтизму”. - C. 604-614.
  60. Яцків Н. Краса мистецтва та правда життя в естетиці братів Ґонкурів. - C. 614-623.
  61. Вимоги до публікацій. - C. 624-626.
2014
Вип. 11
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського