Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2023/92(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця
- Титул.
- Зміст.
- Andreiko L., Medvedovska D., Skarlupina Yu. Online: an obstacle or an opportunity. - C. 5-9.
- Balatska O. Complex of exercises for teaching civil engineering students how to write a covering letter in English. - C. 9-13.
- Болотнікова А. П. Мотиваційно-цільовий аспект у навчанні граматики польської мови. - C. 14-18.
- Бондар Н. В. Базові концепти ментальності в аспекті вивчення німецької мови. - C. 18-22.
- Галаур С. П. Інтермедійний код гастронімів у жанрі меню: вивчення іншомовних слів під час віртуальної екскурсії. - C. 22-25.
- Hunchenko Yu. Peculiarities of teaching vocabulary at ESP classes. - C. 26-30.
- Домаренко М. В. Використання аудіовізуальних засобів та веб-ресурсів для проведення занять з практики англійського мовлення для студентів вищих навчальних закладів. - C. 30-33.
- Korol T. Reflective approach to prospective philologists’ translation competence assessment. - C. 34-37.
- Лещенко Т. О., Шевченко О. М. Технологія навчання української мови як іноземної засобами імерсивних навчальних програм. - C. 38-43.
- Manhura S., Sereda A. Complex grammatical transformations in the process of translation from English to Ukrainian. - C. 43-47.
- Москаленко М. В. Автентичні матеріали як засіб навчання граматиці англійської мови студентів закладів вищої освіти спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія. - C. 47-51.
- Різник Ю. Ю. Словотвірна контамінація в австрійському варіанті німецької мови: до питань методики формування лінгвокраїнознавчої компетентності. - C. 51-55.
- Таловиря Г. М., Петрук Л. А. Сучасні тенденції у навчанні вимови англійської мови. - C. 55-59.
- Teteruk S., Pasternak T., Bondar S. Using video materials as a means of increasing the effectiveness of foreign language perception and understanding. - C. 59-63.
- Turchyn O. Psychodidactic problems of learning a foreign language at institutions of higher education. - C. 64-68.
- Fedorenko Yu. Interactive technologies in the process of students oral communication teaching. - C. 68-72.
- Чередник Л. А., Болотнікова А. П. Особливості навчання іноземних мов і культур в історії Полтавської політехніки (1818–2023 рр.). - C. 72-76.
- Чернишов В. В. Методика оберненого навчання: особливості застосування. - C. 76-80.
- Shvetsova I., Bondarenko V. Content and language integrated learning (CLIL) in the teaching of maritime English: implications and advantages. - C. 80-86.
| 2023 | | Вип. 92(2)
|
|
|
|