Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2022/90<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Апрєлєва І. В. Використання технології тимбілдінгу в контексті реалізації педагогіки партнерства у закладах дошкільної освіти. - C. 5-10.
  4. Bahlai O. I. English for future tourism specialists: pilgrimage tourism. - C. 10-14.
  5. Балухтіна О. М. Теоретичні та практичні аспекти впровадження соціальної послуги "тимчасовий відпочинок” для батьків або осіб, які їх замінюють, що здійснюють догляд за дітьми з інвалідністю. - C. 14-19.
  6. Булгару Н. Б., Радіус О. А. Основні засади організації проведення рольових ігор у процесі навчання англійської мови у вищому технічному закладі освіти. - C. 19-23.
  7. Вакалюк Т. А., Антонюк Д. С., Новіцька І. В., Медведєва М. О. Цифрова трансформація вищої освіти: закордонний та вітчизняний досвід. - C. 24-28.
  8. Вень Сяоцзін, Корсун І. В. Дослідницька компетентність у системі підготовки майбутніх учителів. - C. 29-32.
  9. Вістизенко К. О., Чаговець А. І. Теоретичні засади формування мовленнєвої компетентності особистості в білінгвальному середовищі. - C. 33-37.
  10. Гнидюк О. П. Розвиток здоров’язбережувальної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників: практичні аспекти фізичного виховання. - C. 37-41.
  11. Джим В. Ю., Канунова Л. В. Аналіз тренувальних занять учнів старшої загальноосвітньої школи, які займаються у секції з важкої атлетики. - C. 42-47.
  12. Дубініна Н. В. Технологія застосування засобів мультимедіа у процесі підготовки студентів інженерно-будівельних вишів до здійснення освітньої та майбутньої професійної діяльності (на прикладі інтегрованих занять зі спеціальних компонентів та англійської мови). - C. 47-52.
  13. Замша А. В., Федоренко О. Ф. Абілітаційна підтримка як складова іншомовної освіти глухих дітей в початковій школі. - C. 53-57.
  14. Іщенко Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами збагачення та активізації словника. - C. 57-61.
  15. Коваль І. С. Поняття психопедагогіки у галузі безпеки людини. - C. 62-67.
  16. Коляденко С. М., Літяга І. В. Використання проективних метафоричних асоціативних карт "pockets" ("Кишені") у процесі підготовки фахівців соціальної сфери. - C. 68-75.
  17. Лимар Л. В. Методичне онлайн-портфоліо як засіб формування академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії-медиків. - C. 75-79.
  18. Лисенко Н. В., Лисенко О. М., Матішак М. В. Підготовка майбутніх магістрів до впровадження новітніх технологій в екологічну освіту дітей дошкільного віку. - C. 79-84.
  19. Любар Р. О. Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів музичного мистецтва в практичній діяльності. - C. 85-90.
  20. Маріонда І. І., Мордвінцев Г. О. Роль адаптивного фізичного виховання в системі педагогічної освіти. - C. 90-93.
  21. Мова Л. В., Марченко В. В. Природа тіла в контексті танцю в реаліях війни: психолого-педагогічний концепт. - C. 94-97.
  22. Нанівська Л. Л., Лозинський П. І. До питання підготовки майбутніх офіцерів сухопутних військ до міжкультурної комунікації у професійній діяльності. - C. 98-103.
  23. Наровлянський О. Д. Вітчизняний досвід підготовки керівників учнівських екскурсій в 1900–1917 роках. - C. 103-107.
  24. Пістряк П. В., Бєлашов Ю. О., Самсонова Г. С., Шабатура С. О., Мартиненко О. М. Формування готовності майбутніх офіцерів до застосування протитанкового ракетного комплексу "Стугна-П” у різних умовах службово-бойової діяльності. - C. 107-113.
  25. Покрова С. В. Оцінювально-аналітична компетентність у структурі професійної діяльності вчителя початкових класів. - C. 113-118.
  26. Rudyk T., Sulima O., Danilenko A. Reasons of low motivation to study higher mathematics among technical university students and ways to eliminate them. - C. 118-123.
  27. Ситнік Т. І. Організація роботи в малих групах майбутніх медичних сестер на заняттях дисциплін гуманітарного циклу. - C. 123-127.
  28. Стечкевич О. О. Синергетична система формування цифрової компетентності вчителя в контексті андрагогічного підходу. - C. 128-132.
  29. Толмачова І. М., Ярошенко І. А. Технологія критичного мислення як інструмент підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації педагогіки партнерства. - C. 132-137.
  30. Червонська Л. М. Актуалізація поняття "академічні цінності" як змістовно-процесуального маркера академічної культури здобувача вищої професійної освіти. - C. 138-141.
  31. Швець Т. Е. Досвід впровадження тьюторингу у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії. - C. 142-145.
2022
Вип. 90
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського