Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2022/Спец.вип.(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Красюк В. Л., Кабанюк С. С., Дражан Н. С., Щербина С. І., Палієнко А. В. Європейське та світове визнання досягнень українських майстрів слова у міжнародних літературних преміях. - C. 5-10.
- Купчишина В. Ч. Теоретичні аспекти впровадження євроінтеграційних процесів у систему вищої освіти України. - C. 11-16.
- Lytovchenko O., Lytovchenko O. Social work during war: European values, Ukrainian experience, international support. - C. 17-22.
- Лопатинська І. С., Дзевицька Л. С., Зінченко В. М. Гендерний підхід до викладання іноземної мови в умовах євроінтеграції. - C. 22-26.
- Maiev A., Nasakina S. Foreign language training in higher education institutions: evolution, European trends and current challenges in Ukraine. - C. 26-30.
- Мартинець А. М., Чередник Т. П. Гейміфікація як аспект євроосвіти та її застосування на уроках зарубіжної літератури. - C. 31-34.
- Медвідь Т. О. Болгарська педагогічна система як засіб розвитку музичних здібностей учнів у контексті євроінтеграції освіти України. - C. 35-39.
- Нежива О. М. Історія успіху освітньої політики Фінляндії. - C. 40-45.
- Онацький В. М. Навчання академічно обдарованих учнів у розвинених країнах світу. - C. 45-49.
- Петухова Л. Є., Волянюк А. С. Мотивація майбутніх педагогів до здійснення міжнародної діяльності в контексті євроінтеграційних процесів. - C. 50-57.
- Пінчук І. О. Розвиток англомовної комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти як одна з передумов інтеграції України до європейського освітнього простору. - C. 57-64.
- Подпльота С. В Особливості моделей студентського тьюторства в європейських закладах вищої освіти. - C. 64-69.
- Popovych V., Popovych Ya. Opportunities for the development of green social work in Ukraine: abroad experience. - C. 69-75.
- Пюрко В. Є., Христова Т. Є., Пюрко О. Є. Євроінтеграційна компонента професійної підготовки фахівців з фізичної терапії та ерготерапії в українських реаліях освітнього процесу. - C. 75-81.
- Радомський І. П. Перспективи розвитку системи освіти України в напрямі підготовки професійних кадрів з урахуванням глобальних тенденцій. - C. 81-86.
- Радул С. Г., Радул І. Г. Концептуальні основи діалогу культур в європейському освітньому просторі. - C. 87-90.
- Радченко О. А., Маркова М. В. Академічна мобільність як шлях до інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти: практичний досвід. - C. 91-95.
- Русіна Н. Г. Зарубіжний досвід підготовки фахівців геодезії та землеустрою: уроки для України. - C. 96-100.
- Рябовол Л. Т. Європейські стандарти навчання суспільствознавчих предметів для України. - C. 101-106.
- Саврасов М. В., Ябурова О. В. Соціо-психолого-педагогічна адаптація українського студентства до іноземних культурно-освітніх умов: проблеми і перспективи. - C. 107-111.
- Сєрова Г. В. Оновлення змісту шкільної історичної освіти в контексті євроінтеграції. - C. 111-115.
- Сидоренко Т. Д., Ступак К. Є. Досвід фінської освіти: мистецький аспект. - C. 115-119.
- Смольнікова О. Г. Моделювання автономного навчання в іншомовній освіті вищої школи Великої Британії. - C. 119-124.
- Сніжко Н. В. Про деякі аспекти білінгвального навчання в технічному виші в контексті євроінтеграції. - C. 125-129.
- Сова М. О., Дєніжна С. О. Імерсивні технології модернізації освітнього процесу в контексті євроінтеграції. - C. 130-136.
- Стахнюк Н. О., Ринда В. В. Роль підручника з іноземної мови у формуванні полікультурної європейської компетентності (на прикладі серії "Polski, krok po kroku”). - C. 137-141.
- Степанова Н. М., Єнгаличева І. В., Коваленко О. А. Європейські соціальні цінності та їх вплив на професійне становлення майбутніх педагогів. - C. 142-145.
- Сущенко Л. О., Андрющенко О. О., Сущенко П. Р. Цифрова трансформація закладів вищої освіти в умовах діджиталізації суспільства: виклики і перспективи. - C. 146-151.
- Товстуха О. М. Передумови та перспективи впровадження європейських цінностей у навчально-виховний процес закладів вищої освіти України. - C. 152-157.
- Тур О. М. Професійно-комунікативна підготовка майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності в євроінтеграційному контексті. - C. 157-163.
- Худавердієва В. А. Інтеграція в європейський освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи. - C. 163-168.
- Чжоу Ілей Мультикультурна підготовка вчителів музичного мистецтва як євроінтеграційний складник діяльності сучасного фахівця: аналіз досвіду. - C. 169-174.
- Шарова Т. М., Кремінський Б. Г., Мистюк С. П. Робота з обдарованою молоддю: збереження європейських цінностей в умовах воєнного стану. - C. 175-180.
- Швець Т. Е. Європейський досвід реалізації тьюторингу в закладах загальної середньої освіти. - C. 180-185.
| 2022 | | Спец.вип.(2)
|
|
|
|