Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2021/83<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андросова Н. М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання педагогічної технології розвитку критичного мислення. - C. 5-9.
  4. Бобкова І. А., Бур’янова В. В., Умінська К. А., Хранівська В. О. Алгоритмізація професійного тренінгу для реалізації програмних результатів навчання з фахових дисциплін фармацевтичного профілю. - C. 9-15.
  5. Бойко С. О., Волкова О. А., Мойсеєнко С. М. Шляхи формування мотивації студентів технічних спеціальностей до вивчення англійської мови професійного спрямування в умовах онлайн-навчання. - C. 15-19.
  6. Букач М. М. Освіта людей поважного віку як надважлива освітянська проблема. - C. 19-25.
  7. Вовчаста Н. Я., Семенишина І. В., Байрамова О. В. Використання інноваційних педагогічних технологій у підготовці фахівців технічного профілю. - C. 26-33.
  8. Гайдученко А. Г. Організація навчального процесу в умовах дистанційного навчання із використанням навчальних платформ і сервісів. - C. 34-37.
  9. Гляненко К. А. Формування проєктної компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх викладачів засобами інформаційних технологій. - C. 38-41.
  10. Гончарова О. А., Маслова А. В. Фідбек у системі освіти: проблеми та перспективи. - C. 42-46.
  11. Грицаєнко Л. М. Формування цифрової компетентності майбутніх педагогів у процесі вивчення риторикИ. - C. 46-50.
  12. Гуцуляк Л. І. Соціально-педагогічні умови реінтеграції дітей із неблагополучних сімей в умовах школи-інтернату. - C. 51-56.
  13. Даценко М. С. Інноваційні принципи розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 57-60.
  14. Завіруха Л. А., Білозерова О. В., Мархалевич Т. С. Особливості інтеграції знань про артикуляційні позначення в сонатах Йозефа Гайдна у зміст інструментальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 61-64.
  15. Зайцева І. О., Коробова Ю. В. Особливості організації дистанційного навчання та його дидактичні можливості. - C. 65-69.
  16. Кіцай Я. В., Кустинський О. В. Особливості методичної роботи щодо проведення навчальних занять у процесі вогневої підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 69-73.
  17. Клочок О. М. Емпірічне дослідження стану соціально-педагогічної підтримки реабілітованих наркозалежних у групах самодопомоги. - C. 73-79.
  18. Кокоріна Л. В. Вплив педагогічного спілкування на навчальну мотивацію школярів. - C. 80-83.
  19. Кондратьєва А. В. Упровадження педагогіки партнерства в початковій школі. - C. 84-87.
  20. Кордонова А. В. Компоненти змісту навчання бакалаврів історії України засобами англійської мови. - C. 88-91.
  21. Курок Р. О. Напрями розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів. - C. 92-96.
  22. Левченко Н. В. Аналіз нормативних документів у сфері молодіжної роботи: міжнародний аспект. - C. 96-102.
  23. Лимаренко В. І. Педагогічні умови формування методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю на засадах ед’ютейнменту. - C. 102-107.
  24. Лисак Л. К., Григор’єва В. А. Використання віртуальної дошки Padlet у процесі викладання гуманітарних дисциплін у ЗВО. - C. 107-112.
  25. Лютий В. П., Куля В. О. Соціальна підтримка осіб, які перебувають на обліку органів пробації: сучасний стан, проблеми та шляхи їх подолання. - C. 113-118.
  26. Мартинюк А. К. Історичні засади Одеської хорової школи у мистецько-освітньому просторі Семена Дорогого. - C. 118-122.
  27. Волкова С. Є., Мельник О. Ф., Шемет О. Ф. Дотримання вимог системного підходу в організації виховної роботи в закладі фахової передвищої освіти. - C. 122-128.
  28. Першко І. О. Досвід викладання біології з основами генетики у фармацевтичному коледжі. - C. 128-133.
  29. Петрук О. В. Міжнародна практика підготовки юристів військової галузі. - C. 133-138.
  30. Пінчук Л. М. Освітня технологія "Blended Learning" у контексті особистісно діяльнісного підходу. - C. 138-142.
  31. Поліщук Н. В. Підготовка фахівців спеціальності "Професійна освіта (Сфера обслуговування (готельно-ресторанна справа, туризм)" у закладах вищої освіти. - C. 143-147.
  32. Свірчевська Л. М. Удосконалення навчального процесу із фармакогнозії як засіб підвищення якості підготовки майбутніх фармацевтів. - C. 148-152.
  33. Сергата Н. С., Сергатий М. О. Практична підготовка студентів спеціальності "Фізична культура і спорт" в умовах дистанційного навчання. - C. 152-156.
  34. Скасків Г. М. Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес ЗВО. - C. 156-161.
  35. Спиридонова Є. О. Особливості підвищення рівня правової компетентності бакалаврів технічних спеціальностей в умовах коледжу. - C. 161-165.
  36. Стець Г. В., Кишакевич С. В. Сучасні методики викладання музичного мистецтва у закладі середньої освіти. - C. 165-169.
  37. Стрілець-Бабенко О. В. Формування дослідницьких умінь у майбутніх соціальних педагогів методом проектів. - C. 169-173.
  38. Суворова Л. К., Музичук В. В., Процюк І. Є. Реалізація принципів модульного навчання в процесі формування комунікативної компетентності у студентів фармацевтичних освітніх закладів. - C. 174-178.
  39. Темнікова І. М., Темніков В. В. Оптимізація мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку: лінгводидактичний аналіз. - C. 178-182.
  40. Тубичко Ю. О. Розвиток діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку з помірною розумовою відсталістю. - C. 182-187.
  41. Цісарук В. Ю., Цісарук І. В. Проблема формування професійної компетентності майбутнього вчителя в педагогічній теорії та практиці. - C. 188-191.
  42. Чаграк Н. І., Жумбей М. М., Копчак Л. В. Використання дидактичних електронних ресурсів у викладанні бізнес-курсу англійської мови. - C. 192-198.
  43. Чепелевська М. М., Гуревич Р. С. Механізм реалізації професійної підготовки фахівців туристичної галузі. - C. 198-203.
  44. Червонська Л. М. Постнекласичні смисли педагогічної дефініції сутності академічної культури здобувачів вищої професійної освіти. - C. 203-208.
  45. Черепаня М. Т. Дошкільна освіта закарпаття міжвоєнного періоду (1919–1938 роки). - C. 209-213.
  46. Черкашин С. В. Погляди німецьких науковців на способи подолання кризи університету в умовах знаннєвого суспільства і глобальних цивілізаційних викликів. - C. 213-218.
  47. Шапаренко Х. А., Бакуменко Т. К. Використання технології "критичного мислення" як засобу особистого саморозвитку та самовдосконалення здобувачів педагогічних закладів вищої освіти. - C. 219-224.
  48. Шевченко О. А. Сучасні підходи до модернізації змісту навчання в гуртках початкового технічного профілю. - C. 224-229.
  49. Штихалюк В. І., Павлюк Н. М., Калашнюк В. М. Основні засади вокальної методики М. Микиші. - C. 229-233.
  50. Юник І. Д. Специфіка управління розвитком бренду науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. - C. 233-238.
  51. Яценко В. В. Педагогічна майстерність викладання психолого-педагогічних дисциплін здобувачам освіти на сучасному етапі. - C. 238-245.
  52. Севастюк М. С. Демократизація освітнього процесу в професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи. - C. 245-249.
2021
Вип. 83
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського