![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2021/80(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Лазарєв О. В., Фернос Ю. І. Проблема формування професійної компетентності майбутнього фахівця на засадах особистісно зорієнтованого підходу. - C. 5-9.
- Левченко Я. Е., Ян Чжуан Професійна підготовка майбутніх хореографів як педагогічна проблема. - C. 10-13.
- Лемко Г. І. Професійна підготовка майбутнього вчителя в науковій спадщині М. Стельмаховича. - C. 14-17.
- Литвинська Т. Ю. Використання інтерактивних платформ QUIZLET і KAHOOT для вдосконалення граматичних навичок студентів юридичних спеціальностей. - C. 18-23.
- Lukatska Ya. S. Structure of social competence of foreign students. - C. 24-27.
- Марченко Г. В. Термінологічний аналіз сутності категорії "медіаграмотність". - C. 28-33.
- Марчук В. М. Прийомна сім’я як унікальний об’єкт соціально-педагогічного супроводу. - C. 34-38.
- Медведєва М. О., Жмурко О. І., Криворучко І. І., Ковтанюк М. С. Організація продуктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу в умовах дистанційного навчання: аналіз сучасних додатків. - C. 39-45.
- Мельничук І. М. Праксеологізація як ключовий механізм модернізації вищої освіти в сучасних умовах. - C. 46-50.
- Михайленко О. В., Мамчич О. Б. Особливості розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. - C. 51-54.
- Моргунова Н. С., Маковєй Р. Г. Розвиток аудитивних навичок у процесі професійно-орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищої освіти. - C. 55-59.
- Netreba M. M., Khadzhinova I. V. Use of media education technologies in primary school. - C. 60-63.
- Охріменко О. В., Ляшенко Є. В., Біла Т. А. Пошуково-дослідницька робота гідрохімічного спрямування як ефективний засіб формування професійних компетенцій. - C. 64-67.
- Петрова Ю. Ю. Дискусія як сучасний різновид вивчення англійської мови. - C. 68-72.
- Підсосонна О. В. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку гнучких умінь у молодших школярів. - C. 73-76.
- Поночовна-Рисак Т. М., Гурбанська С. О. Усвідомлення перспективи майбутньої професійної діяльності як одна з важливих педагогічних умов. - C. 77-81.
- Попадич О. О. Формування інтегрального правового мислення вчителя початкових класів засобами системно-компетентнісного підходу. - C. 82-86.
- Приступа Я. В. Зародження концепції природничої освіти в Україні у другій половині ХIХ – на початку ХХ століття. - C. 87-90.
- Рибалко П. Ф., Хуртенко О. В., Харченко С. М., Дмитренко С. М., Красілов А. Д. Педагогічні умови формування технічної майстерності здобувачів вищої освіти, які займаються гирьовим спортом. - C. 91-95.
- Розгон В. В. Інноваційні технології екологічної освіти дітей дошкільного віку. - C. 96-100.
- Романова Т. А. Формування основ професіоналізму в майбутніх фахівців зі спеціальної освіти у процесі професійної підготовки: теоретичний аспект. - C. 101-105.
- Романькова К. О. Професійні компетенції майбутніх вчителів у сфері географічної освіти: сутність, специфіка, технологія формування. - C. 106-110.
- Руденко Г. О. Переваги та недоліки дистанційного навчання на прикладі іноземної мови. - C. 111-115.
- Рудик Т. О., Суліма О. В. Формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів у процесі навчання математики в технічному університеті. - C. 116-120.
- Самоленко Т. В., Янченко І. М., Бражник В. М. Використання інноваційних технологій за умов дистанційного навчання студентів у закладах вищої освіти. - C. 121-124.
- Сарієнко В. В., Сарієнко В. К., Чайченко В. Ф. Логіко-дидактичний зміст вивчення поняття "довжина" у початковій школі. - C. 125-130.
- Сачанюк-Кавецька Н. В., Маятіна Н. В., Новак О. М. Цифрова педагогіка у контексті підвищення якості освітніх послуг. - C. 131-135.
- Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Проблема навчальних текстів цифрової ери: питання теорії та практики. - C. 136-139.
- Таран О. П., Нізовська Ю. Ю. Теоретико-методичні аспекти дослідження полімодального сприймання у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. - C. 140-144.
- Тробюк Н. Ю. Педагогічні умови формування толерантності у майбутніх офіцерів Національної гвардії України у військових закладах вищої освіти. - C. 145-150.
- Трухан Г. В. Дослідження проблеми взаємодії школи та сім’ї у Норвегії: тенденції розвитку. - C. 151-154.
- Хижна О. П., Борисов В. В., Півненко Б. І., Чжан Вей Музична педагогіка та мультимедіа: у пошуках втраченого сенсу. - C. 155-160.
- Чубук Р. В. Рефлексія й емпатія як необхідні складники у вирішенні соціальними працівниками складних життєвих ситуацій клієнтів. - C. 161-166.
- Чусова О. М., Ваколя З. М., Чейпеш І. В. Педагогічні основи дистанційного навчання. - C. 167-170.
- Якименко П. В. Специфіка підготовки майбутніх учителів англійської мови до профільного навчання старшокласників. - C. 171-176.
- Наші автори. - C. 177-184.
| 2021 | | Вип. 80(2)
|
|
|
|