Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2020/74<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Бірюк Л. Я., Ремньова Н. Ю. Готовність учителя початкової школи до застосування технології розвитку критичного мислення: сутність і структура. - C. 5-9.
- Васильєва М. П. Організаційно-педагогічні засади підготовки викладачів іноземної мови до професійної діяльності в системі освіти дорослих Республіки Польща. - C. 9-13.
- Гоголь Н. В. Культурологічні основи змісту шкільної літературної освіти у науково-методичних працях учених 1980–1990-х років. - C. 14-18.
- Горохівська Т. М. Професійна мотивація як педагогічна умова розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів технічних закладів вищої освіти. - C. 18-23.
- Гращенкова Ж. В., Шутєєв В. В., Ленська О. В. Зміст професійної компетентності майбутніх бакалаврів із фізичної культури і спорту. - C. 23-27.
- Губіна С. І., Степанчук Ю. С. Стан забезпечення культури якості вищої освіти. - C. 27-31.
- Дутчак Ю. В. Педагогічна діагностика сформованості професійної компетентності майбутніх магістрів середньої освіти з фізичної культури. - C. 31-34.
- Євдокимова І. А., Бутиліна О. В., Плахова О. М. Роль проєктного методу в підготовці соціальних працівників. - C. 35-39.
- Зайцева Н. В., Симоненко С. В., Супрун О. М. Розвиток цифрової грамотності здобувачів вищої інженерної освіти при викладанні іноземної мови. - C. 40-45.
- Зеленська О. П. Значення розвитку непідготовленого усного мовлення у навчанні аспірантів іноземної мови на нелінгвістичних спеціальностях. - C. 46-50.
- Калініна Л. В., Прокопчук Н. Р. Можливості інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи філологічного профілю. - C. 50-54.
- Капінус О. С. Тренінгові методики та технології формування професійної суб’єктності майбутніх офіцерів Збройних сил України. - C. 55-58.
- Кузнецова Г. П., Карась О. Д. Теоретичні основи мовленнєвої культури в дослідженнях вітчизняних учених. - C. 59-65.
- Кир'ян Т. І. Виявлення рівня готовності до неперервної освіти молодших медичних сестер. - C. 65-69.
- Козловський Ю. М., Гаврилюк М. В. Організаційно-педагогічні аспекти наукової діяльності закладу вищої освіти. - C. 70-73.
- Король Т. Г. Портфоліо як альтернативний метод контролю в навчанні перекладу майбутніх філологів. - C. 74-77.
- Кудикіна Н. В., Тимченко О. В. Теоретичні засади впровадження навчальних веб-квестів у процес підготовки майбутніх фахівців освіти. - C. 78-83.
- Курліщук І. І., Павленко І. Г., Сєваст'янова О. А. Основні напрями формування екологічної свідомості майбутніх фахівців засобами Iнтернет-медіа. - C. 84-87.
- Лакатош М. О. Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців аграрної галузі до професійної діяльності. - C. 88-92.
- Макарова Е. В., Яковенко В. Г. Актуалізація європейського досвіду вокальної підготовки в умовах сучасної університетської освіти України. - C. 93-96.
- Мирковіч І. Л. Навчання майбутніх журналістів іншомовного діалогічного мовлення в аспекті когнітивно-комунікативного підходу. - C. 97-101.
- Петриченко Л. О. Розвиток суб'єктності студентів як результат правового виховання майбутніх фахівців в освітньому процесі ЗВО. - C. 102-105.
- Петровська О. В., Старенький Р. М. Інтеграція можливостей ОТГ і мережевої форми навчання для реалізації проєктних освітніх траєкторій. - C. 105-108.
- Polishchuk H. V. The impact of European integration of Ukraine in educational sphere on professional preparation of future foreign language teachers' conflictological competence. - C. 108-113.
- Полулященко Т. Л. Педагогічні особливості методичного забезпечення фізичного виховання у навчальних закладах освіти. - C. 113-116.
- Полулященко Ю. М. Концептуальні основи виховання патріотичних цінностей в учнівської молоді в сучасних умовах. - C. 117-122.
- Прокопенко І. А. Дослідження проблеми фасилітаційної взаємодії учителя з учнями в зарубіжній теорії та практиці. - C. 122-126.
- Рудюк Т. В. Родинна лексика в контексті української та іноземних мов (комунікативно-діяльнісний аспект). - C. 127-131.
- Семенова О. Ю. Перехід на структуровані освітньо-наукові програми як чинник інтеграції андрагогічного підходу у підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії. - C. 132-136.
- Синишина В. М. Організація експериментального дослідження та аналіз результатів функціонування системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти. - C. 137-140.
- Скрипник Н. І. Формування монологічного й діалогічного мовлення майбутніх учителів української мови. - C. 141-145.
- Тесленко Т. В, Марусинець М. М. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з учнівським колективом. - C. 145-149.
- Тимофєєва І. Б., Нетреба М. М., Новицька Є. О. Змішане навчання учнів початкових класів: від аналізу до побудови моделі освіти. - C. 150-153.
- Ткаченко М. Є. Недискримінаційний підхід як основа соціально-виховної роботи з неповнолітніми правопорушниками у службі пробації. - C. 154-158.
- Чупахіна С. В., Круль Л. М. Інформаційна компетентність, медіаосвіта та проєктна діяльності майбутніх педагогів: теоретичний аспект підготовки. - C. 159-164.
- Швець Т. Е. Співвідношення основних понять тьюторського процесу. - C. 164-169.
| 2020 | | Вип. 74
|
|
|
|