Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2019/66<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Безсмертна В. І. Нормативно-правове забезпечення реалізації неформальної освіти в Україні. - C. 5-10.
  4. Богатов А. О. Компоненти готовності до здоров'язбережувальної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 10-13.
  5. Бочевар А. Г., Дубініна Н. В. Формування позитивної мотивації студентів немовних вишів до застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому та професійному середовищі. - C. 14-19.
  6. Бурдюжа С. В. Використання ігрового методу на заняттях з плавання з учнями спеціальної медичної групи. - C. 19-21.
  7. Варава І. М. Проблема академічної доброчесності у сучасному суспільно-освітньому середовищі. - C. 22-26.
  8. Власенко О. М. Система громадянських цінностей старшокласників констатувальний експеримент. - C. 27-30.
  9. Гаврилюк О. Д. Використання хмаро орієнтованих технологій навчання для формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів статистики понятійно-термінологічний апарат дослідження. - C. 30-35.
  10. Гаркуша М. С., Миронова І. М. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців сектору безпеки України у процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування. - C. 35-39.
  11. Гармаш О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов як педагогічна проблема. - C. 39-42.
  12. Горпініч Т. І. Традиції управління системою медичної освіти в США. - C. 43-47.
  13. Гроховська Т. В. Особливості використання української риторичної лексики на заняттях з української мови як іноземної. - C. 47-51.
  14. Давиденко А. О. Особливості репрезентації концепту ЛЮБОВ у пареміях німецької, англійської та української мов. - C. 51-54.
  15. Денисенко Н. Г., Тарадюк Д. О. Функції тьютора як педагога в системі професійної освіти. - C. 55-59.
  16. Jabbarlı Matanat Heydar Aliyev – protector of our national and spiritual values. - C. 59-62.
  17. Дольнікова Л. В. Явище педагогічного насильства у закладах вищої освіти. - C. 62-66.
  18. Жигжитова Л. М. Спільні риси та відмінності в українських та романо-германських прислів’ях та приказках. - C. 66-69.
  19. Задорожна-Княгницька Л. В., Нетреба М. М. Наукові підходи до професійної підготовки педагогів для Нової української школи. - C. 70-74.
  20. Зеленська О. П. Навчання іншомовного діалогічного мовлення здобувачів вищої освіти в нелінгвістичній магістратурі. - C. 75-79.
  21. Іваніга О. В. Розвиток усного мовлення у студентів немовних факультетів на заняттях з англійської мови. - C. 80-82.
  22. Іванькова Н. А. Формування змісту інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх лікарів як елемента їхньої професійної підготовки. - C. 83-90.
  23. Ігнатенко С. О. Дитячий фітнес шлях до здорового способу життя із задоволенням. - C. 91-95.
  24. Ілляхова М. В. Теоретико-методологічний аспект формування креативної моделі освіти. - C. 95-99.
  25. Козловський Ю. М. Формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти непедагогічного профілю. - C. 99-103.
  26. Кокнова Т. А. Аналіз зарубіжного досвіду формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 103-106.
  27. Кононова М. М. Формування професійних якостей майбутніх дефектологів у процесі активного соціально-психологічного пізнання. - C. 107-110.
  28. Конопляста С. Ю., Синиця А. О. Дизартрія у систематиці мовленнєвих порушень (сучасний погляд). - C. 111-116.
  29. Крюкова Є. С. Особливості впровадження інноваційних педагогічних технологій викладачами вищої школи. - C. 117-120.
  30. Курєнкова А. В., Бондаренко Ю. А. Аналіз практики формування соціальної компететності у дітей із інтелектуальними порушеннями у закладі дошкільної освіти. - C. 121-124.
  31. Кучеренко Г. В. Використання методик дихальної гімнастики в загальноосвітній школі. - C. 125-129.
  32. Лазарєв М. І., Лазарєва Т. А., Шапошник А. М. Формування змісту поняття хімічної сировини для навчання студентів технічних спеціальностей. - C. 129-134.
  33. Микитюк С. О. Елементи сторітелінгу як навчального методу у поглядах педагогів, громадських діячів минулого. - C. 134-137.
  34. Михайлюк Н. В. Особливості підготовки майбутніх фахівців банківської справи до професійної взаємодії з клієнтами. - C. 138-141.
  35. Овчарова Л. М. Волонтерська діяльність як чинник формування соціальної активності студентів. - C. 141-145.
  36. Онищук С. О. Формування професійного стилю вчителя фізичної культури в освітньому процесі. - C. 145-148.
  37. Панов С. Ф. Особенности обучения второму иностранному языку для технических переводчиков (немецкому на базе английского). - C. 149-153.
  38. Панченко О. О. Використання інтерактивних прийомів навчання під час організації дослідницької діяльності дітей дошкільного віку. - C. 154-156.
  39. Педоренко Н. В. Інноваційні педагогічні технології у підготовці майбутніх медичних сестер. - C. 157-161.
  40. Передерій О. Л. Засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного віку у світлі сучасних освітніх реформ. - C. 162-165.
  41. Подгорна В. В., Дроздова К. В. Загальногуманістичний підхід до підготовки фахівців у галузі фізичної культури і спорту. - C. 166-169.
  42. Ракітянська Л. М. Генезис та сутнісний зміст концепту "емоційний інтелект". - C. 170-174.
  43. Ремзі І. В., Аксьонов В. В. Оптимізація процесу фізичного виховання студентів засобами волейболу. - C. 174-179.
  44. Роїк Т. О. Модель виховання культури родинних взаємин у молодших школярів. - C. 179-183.
  45. Сидорчук О. В. Потенціал інтегрованого навчання іноземної мови як чинника формування іміджу працівника соціальної сфери. - C. 183-187.
  46. Стихун Н. В. Використання засобів театрального мистецтва в розвитку професійної майстерності вчителів радянського періоду. - C. 187-191.
  47. Ткач М. М. Проблема розвитку креативності студентів упродовж професійної підготовки. - C. 191-196.
  48. Харченко Г. І. Теоретичні засади підготовки учителів освітніх закладів до формування комунікативної компетентності учнів. - C. 196-199.
  49. Шаров С. В. Дефінітивний аналіз і сутність соціальної компетентності. - C. 200-203.
  50. Шевченко Ю. М. Системний підхід в удосконаленні готовності майбутніх учителів до духовно-морального розвитку молодших школярів. - C. 204-208.
  51. Шульга Л. М. Концептуальні засади технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання. - C. 209-212.
2019
Вип. 66
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського