Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2019/66<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Безсмертна В. І. Нормативно-правове забезпечення реалізації неформальної освіти в Україні. - C. 5-10.
- Богатов А. О. Компоненти готовності до здоров'язбережувальної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 10-13.
- Бочевар А. Г., Дубініна Н. В. Формування позитивної мотивації студентів немовних вишів до застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому та професійному середовищі. - C. 14-19.
- Бурдюжа С. В. Використання ігрового методу на заняттях з плавання з учнями спеціальної медичної групи. - C. 19-21.
- Варава І. М. Проблема академічної доброчесності у сучасному суспільно-освітньому середовищі. - C. 22-26.
- Власенко О. М. Система громадянських цінностей старшокласників констатувальний експеримент. - C. 27-30.
- Гаврилюк О. Д. Використання хмаро орієнтованих технологій навчання для формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів статистики понятійно-термінологічний апарат дослідження. - C. 30-35.
- Гаркуша М. С., Миронова І. М. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців сектору безпеки України у процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування. - C. 35-39.
- Гармаш О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов як педагогічна проблема. - C. 39-42.
- Горпініч Т. І. Традиції управління системою медичної освіти в США. - C. 43-47.
- Гроховська Т. В. Особливості використання української риторичної лексики на заняттях з української мови як іноземної. - C. 47-51.
- Давиденко А. О. Особливості репрезентації концепту ЛЮБОВ у пареміях німецької, англійської та української мов. - C. 51-54.
- Денисенко Н. Г., Тарадюк Д. О. Функції тьютора як педагога в системі професійної освіти. - C. 55-59.
- Jabbarlı Matanat Heydar Aliyev – protector of our national and spiritual values. - C. 59-62.
- Дольнікова Л. В. Явище педагогічного насильства у закладах вищої освіти. - C. 62-66.
- Жигжитова Л. М. Спільні риси та відмінності в українських та романо-германських прислів’ях та приказках. - C. 66-69.
- Задорожна-Княгницька Л. В., Нетреба М. М. Наукові підходи до професійної підготовки педагогів для Нової української школи. - C. 70-74.
- Зеленська О. П. Навчання іншомовного діалогічного мовлення здобувачів вищої освіти в нелінгвістичній магістратурі. - C. 75-79.
- Іваніга О. В. Розвиток усного мовлення у студентів немовних факультетів на заняттях з англійської мови. - C. 80-82.
- Іванькова Н. А. Формування змісту інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх лікарів як елемента їхньої професійної підготовки. - C. 83-90.
- Ігнатенко С. О. Дитячий фітнес шлях до здорового способу життя із задоволенням. - C. 91-95.
- Ілляхова М. В. Теоретико-методологічний аспект формування креативної моделі освіти. - C. 95-99.
- Козловський Ю. М. Формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти непедагогічного профілю. - C. 99-103.
- Кокнова Т. А. Аналіз зарубіжного досвіду формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 103-106.
- Кононова М. М. Формування професійних якостей майбутніх дефектологів у процесі активного соціально-психологічного пізнання. - C. 107-110.
- Конопляста С. Ю., Синиця А. О. Дизартрія у систематиці мовленнєвих порушень (сучасний погляд). - C. 111-116.
- Крюкова Є. С. Особливості впровадження інноваційних педагогічних технологій викладачами вищої школи. - C. 117-120.
- Курєнкова А. В., Бондаренко Ю. А. Аналіз практики формування соціальної компететності у дітей із інтелектуальними порушеннями у закладі дошкільної освіти. - C. 121-124.
- Кучеренко Г. В. Використання методик дихальної гімнастики в загальноосвітній школі. - C. 125-129.
- Лазарєв М. І., Лазарєва Т. А., Шапошник А. М. Формування змісту поняття хімічної сировини для навчання студентів технічних спеціальностей. - C. 129-134.
- Микитюк С. О. Елементи сторітелінгу як навчального методу у поглядах педагогів, громадських діячів минулого. - C. 134-137.
- Михайлюк Н. В. Особливості підготовки майбутніх фахівців банківської справи до професійної взаємодії з клієнтами. - C. 138-141.
- Овчарова Л. М. Волонтерська діяльність як чинник формування соціальної активності студентів. - C. 141-145.
- Онищук С. О. Формування професійного стилю вчителя фізичної культури в освітньому процесі. - C. 145-148.
- Панов С. Ф. Особенности обучения второму иностранному языку для технических переводчиков (немецкому на базе английского). - C. 149-153.
- Панченко О. О. Використання інтерактивних прийомів навчання під час організації дослідницької діяльності дітей дошкільного віку. - C. 154-156.
- Педоренко Н. В. Інноваційні педагогічні технології у підготовці майбутніх медичних сестер. - C. 157-161.
- Передерій О. Л. Засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного віку у світлі сучасних освітніх реформ. - C. 162-165.
- Подгорна В. В., Дроздова К. В. Загальногуманістичний підхід до підготовки фахівців у галузі фізичної культури і спорту. - C. 166-169.
- Ракітянська Л. М. Генезис та сутнісний зміст концепту "емоційний інтелект". - C. 170-174.
- Ремзі І. В., Аксьонов В. В. Оптимізація процесу фізичного виховання студентів засобами волейболу. - C. 174-179.
- Роїк Т. О. Модель виховання культури родинних взаємин у молодших школярів. - C. 179-183.
- Сидорчук О. В. Потенціал інтегрованого навчання іноземної мови як чинника формування іміджу працівника соціальної сфери. - C. 183-187.
- Стихун Н. В. Використання засобів театрального мистецтва в розвитку професійної майстерності вчителів радянського періоду. - C. 187-191.
- Ткач М. М. Проблема розвитку креативності студентів упродовж професійної підготовки. - C. 191-196.
- Харченко Г. І. Теоретичні засади підготовки учителів освітніх закладів до формування комунікативної компетентності учнів. - C. 196-199.
- Шаров С. В. Дефінітивний аналіз і сутність соціальної компетентності. - C. 200-203.
- Шевченко Ю. М. Системний підхід в удосконаленні готовності майбутніх учителів до духовно-морального розвитку молодших школярів. - C. 204-208.
- Шульга Л. М. Концептуальні засади технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання. - C. 209-212.
| 2019 | | Вип. 66
|
|
|
|