Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2018/63<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балдинюк О. Д. Нормативно-правове регулювання соціально-правового захисту дітей з інвалідністю в Україні. - C. 5-9.
  4. Березнева І. М. Особливості формування критичного мислення курсантів військового закладу вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови. - C. 10-13.
  5. Біляковська О. О. Окремі аспекти проблеми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. - C. 14-18.
  6. Бородієнко О. В. Сучасні чинники розвитку професійної освіти та навчання в країнах Європейського Союзу. - C. 18-23.
  7. Великжаніна Д. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 24-31.
  8. Власенко О. М. Формування готовності майбутнього вчителя до організації дозвіллєвої діяльності молоді. - C. 31-34.
  9. Власенко О. М. Зарубіжні моделі формування активної громадянської позиції школярів в освітньому закладі. - C. 34-37.
  10. Власюк О. А. Сутність професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в сучасних умовах. - C. 38-41.
  11. Гаврилюк Н. М. Організаційна складова частина системи вищої освіти США. - C. 42-45.
  12. Гевко І. В. Інформатизація освіти: проблеми та перспективи розвитку. - C. 46-49.
  13. Гузиніна Т. В. Вправи на переклад як один із ефективних засобів навчання іноземної мови майбутніх військових фахівців. - C. 49-52.
  14. Капінус О. С. Проблема формування суб’єкта та суб’єктності офіцерів Збройних сил України. - C. 53-57.
  15. Капустінский К. В. Теоретичні засади проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів у закладах вищої освіти. - C. 57-61.
  16. Карпова М. Є. Формування готовності до роботи в команді в майбутніх педіатрів. - C. 61-64.
  17. Карташова І. І., Галицька Н. Є. Тенденції розвитку дослідницьких умінь учнів у системі радянської шкільної освіти (кінець 60-х – початок 80-х років ХХ ст.). - C. 64-69.
  18. Кашина Г. С. Система науково-природничої підготовки вчителів технологій у післядипломній освіті. - C. 69-73.
  19. Клочко О. О. Спеціальні події в профілактиці адиктивної поведінки підлітків "групи ризику". - C. 73-77.
  20. Кожушкіна Т. Л. Міжособистісна взаємодія як складова частина "soft skills” студентів педагогічного коледжу. - C. 77-81.
  21. Козьменко О. І. Аналіз впливу різноманітних чинників на успіх студентів в університеті. - C. 82-85.
  22. Кондратова М. В. Мотивація до праці майбутніх фахівців будівництва та архітектури у виховному процесі коледжу. - C. 86-89.
  23. Коренева І. М. Функціонування педагогічної системи підготовки майбутніх вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку. - C. 90-94.
  24. Купчак С. Б. Особливості реалізації проектної технології навчання у початковій школі. - C. 95-98.
  25. Латко В. Б. Історичні виміри виконавства на мідних духових інструментах: педагогічний аспект. - C. 99-102.
  26. Луговенко Т. Г. Роль взаємозв’язку професійних та самодіяльних колективів народного танцю у вихованні підростаючого покоління в Україні (40–80-і роки ХХ століття). - C. 102-107.
  27. Макодай І. І., Дудікова Л. В., Лебідь Л. П. Технологія "вебінар” в освітньому просторі медичного університету. - C. 107-110.
  28. Мартинець Л. А. Система управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. - C. 111-117.
  29. Марусинець М. М. В. Сухомлинський про трудове виховання: сучасний контекст осмислення. - C. 117-121.
  30. Митцева О. С. Класифікація типів іміджу. - C. 121-124.
  31. Модестова Т. В. Лідерство у сфері вищої освіти Великої Британії. - C. 125-131.
  32. Наход С. А. Значущість "soft skills” для професійного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 131-135.
  33. Нігаметзянова К. Р. Особливості застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів військових ЗВО. - C. 136-139.
  34. Nikolaienko O. V., Ushata T. O. The importance of academic reading for forming ESP students’ communicative competence. - C. 139-142.
  35. Опалюк Т. Л. Критерії оцінювання соціально-педагогічного есе. - C. 143-147.
  36. Осетрова О. О., Борисова Ю. В., Пірог Л. А. Викладач очима студентів: реконструкція образу за допомогою методу незакінчених речень. - C. 148-153.
  37. Панькевич О. О. Культура професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери як педагогічна проблема. - C. 153-158.
  38. Піхтар О. А., Кедіс О. Ю. Хорові твори сучасних авангардних композиторів: методичний аспект. - C. 159-162.
  39. Стасенко О. А. Педагогічні умови формування позитивної мотивації студентської молоді до занять фізичною культурою. - C. 162-165.
  40. Стасів Н. І., Опришко І. А. Особливості використання узагальнених способів розв’язування задач у початковому курсі математики. - C. 166-169.
  41. Строілова Д. В. Готовність майбутніх учителів основ здоров’я до діяльності (компоненти, рівні). - C. 169-172.
  42. Стрюк К. М. Шляхи формування професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів із комп’ютерної інженерії. - C. 173-177.
  43. Таймасов Ю. С. Теоретичний аналіз сутності та змісту здоров’язбереження у психолого-педагогічній літературі. - C. 177-180.
  44. Ткач М. С., Падалка Г. М. Створення психолого-педагогічних умов для індивідуального стилю навчання при формуванні артистизму у майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 181-185.
  45. Толочко С. В. Структурно-системний аналіз досвіду України у визначенні ключових компетентностей. - C. 186-192.
  46. Фокша О. М. Експериментальна модель формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої педагогічної освіти. - C. 192-195.
  47. Чунарьова-Вовнянко М. В. Професійний розвиток учителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти. - C. 196-199.
  48. Шароватова О. П., Морозов А. І., Малько О. Д., Цимбал Б. М. Про засоби навчання у підготовці майбутніх фахівців з охорони праці. - C. 200-204.
  49. Шевченко Т. Ю. До питання про структуру гендерної компетентності батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу. - C. 205-209.
  50. Шерудило А. В. Динаміка формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. - C. 210-217.
  51. Шлєіна Л. І. Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів. - C. 217-221.
  52. Якименко С. І., Заворотченко Л. А. Аналіз результатів ефективності формування соціальної зрілості старшокласників у позакласній діяльності. - C. 221-229.
  53. Яковенко Н. В. Сучасні форми роботи на заняттях з іноземної мови у військових закладах вищої освіти. - C. 229-232.
  54. Наші автори. - C. 233-240.
2018
Вип. 63
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського