Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2016/54<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Авраменко О. Б. Планування як необхідний елемент технологічного практикуму в процесі підготовки майбутніх вчителів технологій. - C. 5-10.
- Андрощук І. П. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. - C. 10-14.
- Андрощук І. В. Наукові підходи до підготовки майбутніх вчителів технологій як суб’єктів педагогічної взаємодії. - C. 14-19.
- Артюх Л. В. Особливості професійної підготовки викладача спецдисциплін будівельного профілю. - C. 19-24.
- Бойчук В. М. Підготовка майбутнього вчителя в умовах інтенсивного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 25-28.
- Бурдун В. В. FAB LAB –Лабораторії для реалізації творчих ідей учнів. - C. 29-33.
- Бусленко О. М. Організаційно-педагогічна модель формування змісту навчальної дисципліни "Робота в матеріалі". - C. 33-40.
- Вовк Н. В. Підготовка майбутнього вчителя технологій до формування культури споживання в учнів загальноосвітньої школи. - C. 40-45.
- Гервас О. Г. Підготовка майбутніх інженерів-педагогів в галузі дизайну з основ художнього проектування. - C. 45-49.
- Гуревич Р. С., Гаркушевський В. С., Цвілик С. Д. Графічна підготовка майбутніх учителів технологій і креслення в умовах інформатизації освітнього процесу. - C. 50-56.
- Даннік Л. А. Впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес старшої школи. - C. 56-61.
- Кадемія М. Ю., Люльчак С. Ю. Бінарне навчання у підготовці кваліфікованих робітників у ПТН. - C. 61-67.
- Корець О. М. Роль інформаційних технологій для здобуття додаткової кваліфікації вчителя інформатики у системі підготовки фахівців технологічної освіти. - C. 67-71.
- Кулінка Ю. С. Самостійна робота у педагогічній освіті майбутніх учителів технологій за профілем "Технічна та комп’ютерна графіка". - C. 71-77.
- Лихолат О. В. Методологічні основи визначення специфіки змісту навчальної дисципліни "Технології побутової діяльності". - C. 77-83.
- Ляшук Ю. В. Підготовка вчителів трудового навчання у другій половині ХХ століття. - C. 83-88.
- Малишевський О. В. Професійно-орієнтований технологічний підхід як засіб підготовки інженерів-педагогів. - C. 88-92.
- Маркусь І. С., Сиротюк В. Д. Підготовка майбутнього вчителя до організації науково-дослідної роботи учнів як тенденция трудового навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 92-97.
- Матвісів Я. Я. Проблеми управління процесами економічної освіти та виховання учнів. - C. 97-101.
- Матяшова Д. В. Удосконалення змісту основних груп компетентностей майбутнього вчителя трудового навчання. - C. 101-107.
- Мелентьєв О. Б. Історичні аспекти підготовки вчителя технологій до вивчення в школі наукових основ виробництва. - C. 107-111.
- Нагайчук О. В. Стимулювання інтелектуальної активності підлітків у процесі виконання творчих проектів. - C. 112-116.
- Нищак І. Д. Критерії та показники якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 117-122.
- Ніколайчук С. П. Критерії визначення ефективності методики навчання матеріалознавства швейних виробів майбутніх учителів технологій. - C. 122-126.
- Омельчук О. В. Використання проектного методу під час виготовлення плетених виробів майбутніми вчителями технологій. - C. 127-132.
- Оршанський Л. В., Ясеницький В. Є. Сутність, специфіка та ознаки творчої художньо-трудової діяльності майбутнього вчителя трудового навчання і технологій. - C. 132-137.
- Павлиш Т. Г. Робочий зошит з технічного креслення – необхідний засіб підготовки професійно мобільного фахівця. - C. 137-142.
- Пастирєва К. Ю. Управління самостійною роботою студентів-технологів засобами інноваційних інформаційних технологій у процесі вивчення вищої математики. - C. 142-149.
- Поліщук Т. П. Аналіз стану організаційної культури педагогічних колективів птнз аграрного профілю. - C. 149-157.
- Рогозіна О. В. Підготовка майбутніх учителів технологій до організації технічної творчості учнів. - C. 158-162.
- Ружицька А. В. Історичні передумови зародження художньо-трудової діяльності дівчат у загальноосвітніх школах України(1917 – 1991 рр. ). - C. 162-168.
- Савченко Л. О. Методика підготовки майбутніх учителів технологій і креслення до педагогічної діагностики якості освіти. - C. 168-172.
- Салогуб В. С. Деякі шляхи підвищення рівня правової культури майбутніх учителів технологій. - C. 172-177.
- Скутін А. Чинники формування науково-педагогічного світогляду академіка Д. О. Тхоржевського. - C. 177-183.
- Собкевич Л. В. Професійне самовизначення особистості як підготовка майбутнього фахівця в сучасних умовах. - C. 184-190.
- Соловей В. В. Роль і місце дисципліни "Основи проектування і моделювання" в підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 190-196.
- Ткачук С. І. Сучасні технології навчання в процесіпрофесійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 196-201.
- Тришин В. В. Інформаційно-модульна технологія оновлення професійно-педагогічної підготовки студентів ВНЗ. - C. 201-206.
- Уруський А. В. Диференційовані завдання як засіб індивідуального підходу у процесі навчання старшокласників за технологічним профілем. - C. 207-213.
- Цибулько Г. Я., Курчій О. В., Тютюнник А. О. Інноваційні засоби навчання в трудовій підготовці. - C. 213-218.
- Цина А. Ю. Характеристика спеціальних принципів диференціації та системності в освіті. - C. 218-222.
- Чумаченко Д. В. Основні складові методики навчання електронному діловодству майбутніх бакалаврів професійної освіти. - C. 223-227.
- Шкворець О. В. Впровадження інтегрованого навчання, як засіб покращення професійної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 227-232.
- Шпак Л. М. Реалізація компетентісного підходу майбутніх фахівців технологій. - C. 233-238.
- Яковлєва В. А. Підготовка майбутніх педагогів до проектної діяльності як засіб формування компетентного вчителя трудового навчання. - C. 238-243.
| 2016 | | Вип. 54
|
|
|
|