Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.3/2014/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 3, Фізика і математика у вищій і середній школі

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Фізика

  4. Авдонін К. В., Шут А. М. Обертання твердого тіла у спеціальній теорії відносності. - C. 5-11.
  5. Мініч Л. В., Зазимко Н. М. Формування позиьтивної мотивації до навчання. - C. 12-18.
  6. Бургун І. В. Класифікація загальнонавчальних умінь учнів основної школи та їх комплексний розвиток у навчанні фізики. - C. 19-31.
  7. Крівцов В. В. Можливості використання 3D-друку під час навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі. - C. 32-39.
  8. Кульчицький В. І. Формування фундаментальних фізичних понять у студентів у процесі вивчення ефекту комптона. - C. 40-49.
  9. Мартинюк О. С. Особливості методики навчання студентів (майбутніх учителів фізики та загальнотехнічних дисциплін) основ міктроелектроніки та освітньої робототехніки. - C. 50-58 .
  10. Одарчук К. М. Оцінювання ефективності методики розвитку пізнавальної активності старшокласників у процесі навчання фізики. - C. 59-68.
  11. Семенишена Р. В. Структурно-логічна схема як метод систематизації і узагальнення знань учнів для цілеспрямованого формування наукового світогляду на уроках фізики. - C. 69-76.
  12. Математика

  13. Бохонова Т. Ю., Томащук О. П., Тихонова В. В., Лещинський О. Л., Гроза В. А. Пропедевтика сприйняття студентами комп'ютерно-орієнтованих спеціальностней ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації генетичних алгоритмів. - C. 77-86.
  14. Гоменюк Г. В. Концептуальна модель компетентісно орієнтованого навчання алгебри учнів основної школи. - C. 87-93.
  15. Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Візуалізауція експерементальних випробувань на основі випадкових подій у середовищі GeoGebra 5.0. - C. 94-103.
  16. Снігур Т. О., Швець В. О. Плоске геометричне тіло: визначення поняття. - C. 104-109.
  17. Федосєєв С. Е. Психолого-педагогічні основи інтерактивного навчання математики учнів старшого шкільного віку. - C. 110-117.
  18. Шишенко І. В. Методи та форми організації навчання математики, спрямовані на активізацію пізнавальної діяльності учнів класів гуманітарних профілів. - C. 118-126.
  19. Школьний О. В. Про методику навчання розробці якісних тестових завдвнь учителів математики в системі їх неперервної освіти. - C. 127-133.
  20. Пихтар М. П., Трунова О. В. Алгоритм оцінювання успішності засвоєння навчальної дисципліни студентом на основі теорії нечітких множин. - C. 134-141.
2014
Вип. 14
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського