Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.3/2011/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 3, Фізика і математика у вищій і середній школі- Титул.
- Зміст.
Фізика
- Шут М. І., Шут А. М., Форостяна Н. П. Окремі питання історії розвитку механіки машин і механізмів. - C. 5-10.
- Благодаренко Л. Ю. Знання з астрономії як чинник реалізації принципу неперервності природничої освіти. - C. 11-19.
- Бурдейна Н. Б. Опитимізація та інтенсифікація як основні чинники підвищення ефективності навчального процесу у вищій школі. - C. 20-24.
- Бондаренко І. М., Касперський А. В., Колосвєтов Ю. П. Навчально-трудова діяльність учнів основної школи як засіб професійно орієнтованого вибору інженерно-технологічних професій. - C. 25-30.
- Василенко С. Л., Благодаренко Л. Ю. Методичні основи розроблення спецкурсу "Теплофізичні, релаксаційні і механічні характеристики металонаповнених композицій". - C. 31-37.
- Дмитрук С. І. Системний підхід до формування в учнів експериментальної компетентності. - C. 38-45.
- Заболотний В. Ф., Войцехівський К. Ф. Використання демонстраційних комп'ютерних моделей під час вивчення фізики в гуманітарно-педагогічних коледжах. - C. 46-52.
- Касперський А. В., Кучменко О. М. Інтегрція навчання фізики та астрономії у фаховій підготовці майбутніх вчителів. - C. 53-58.
- Кучменко О. М. Трансформація структури процесу навчання фізики в вищому педагогічному навчальному закладі. - C. 59-64.
- Мисліцька Н. А. Реалізація системно-структурного підходу під час навчання фізики. - C. 65-69.
- Поведа Т. П. Навчальні задачі з фізики як крмпетентісно-світоглядні засоби формування рівнів обізнаності та самостійності учнів. - C. 70-75.
- Філонич О. В., Касперський А. В. Творча майстерність у фаховій підготовці вчителів технологій. - C. 76-82.
- Хован І. В. Фізичний експеримент, як метод підвищення упішності навчання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 83-86.
- Чумак М. Є. Приорітетні напрями професійної орієнтації учнів на педагогічні спеціальності фізичної спрпямованості. - C. 87-92.
Математика
- Абрамчук В. С., Соя О. М. Розвиток культури навчальної діяльності майбутніх учителів математики. - C. 93-101.
- Ачкан В. В. Реалізація компетентісного підходу у процесі підготовки учнів до розв'язування рівнянь та нерівностей, які пропонуються в зовнішньому незалежному оцінюванні. - C. 102-109.
- Гончаренко Я. В. Деякі класичні економіко-математичні моделі в навчанні математики. - C. 110-118.
- Гончаренко Я. В., Шкарін О. О. Елементи фрактальної геометрії в системі підготовки студентів геодезичних спеціальностей. - C. 119-127.
- Йолтуховський М. Г., Требенко Д. Я., Требенко О. О. Метациклічні групи з доповнюваною власною над центральною підгрупою. - C. 128-137.
- Лов'янова І. В. Підготовка учнів старших класів до майбутньої професії вчителя у процесі навчання математики. - C. 138-143.
- Федосєєв С. Є. Активізація пізнавальної діяльності учнів на заняттях з геометрії у процесі вивчення цікавих ліній і точок трикутника. - C. 144-150.
- Шаповалова Н. В., Панченко Л. Л., Процак Л. В. Використання порівняльного аналізу при викладенні неевклідової геометрії Лобачевського. - C. 151-157.
- Правила оформлення та подання авторських оригіналів статей. - C. 158-159.
- Вихідні відомості.
| 2011 | | Вип. 7
|
|
|
|