Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.2/2012/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 2, Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Биков В. Ю. Проблеми та перспективи інформатизації системи освіти в Україні. - C. 3-18.
  4. Жалдак М. І. Наукова школа професора Рамського Ю. С.. - C. 18-23.
  5. Жалдак М. І., Рамський Ю. С. Становлення і розвиток методичної системи навчання інформатики в школах і педагогічних університетах України. - C. 24-41.
  6. Михалін Г. О. Проблема формування професійної культури майбутнього вчителя математики у наукових роботах академіка Жалдака Мирослава Івановича. - C. 41-50.
  7. Рамський Ю. С. Жалдак Мирослав Іванович – вчений, педагог, організатор науки і освіти. - C. 50-53.
  8. Смирнова-Трибульская Е. Н. О некоторых аспектах информатизации высшего образования в ряде стран центральной Европы. - C. 53-66.
  9. Франчук В. М. Побудова освітнього web-порталу ВНЗ. - C. 66-72.
  10. Сейдаметова З. C. Рандомізовані алгоритми та імовірнісний аналіз: як вчити майбутніх програмістів. - C. 72-76.
  11. Рамський Ю. С., Рафальська М. В. Вивчення курсу "Системи комп’ютерної математики та їх використання у навчальному процесі" у педагогічному університеті. - C. 77-85.
  12. Кузьміна Н. М. Зміст і методика навчання курсу "Основи теорії і методів оптимізації" в педагогічному університеті. - C. 85-89.
  13. Підгорна Т. В. Методика вивчення інформаційних ресурсів Інтернету майбутніми вчителями хімії. - C. 89-95.
  14. Горошко Ю. В., Покришень Д. А. Система знань Wolfram|Alpha. - C. 96-101.
  15. Науменко Г. Г., Науменко О. М. Інтернет-орієнтовані педагогічні технології та підготовка сучасного вчителя. - C. 101-106.
  16. Балик Н. Р. Результативність підготовки магістрів інформатики в українських університетах у контексті компетентнісного підходу. - C. 107-113.
  17. Струтинська О. В. Зміст та особливості методики навчання комп’ютерного моделювання майбутніх учителів інформатики. - C. 113-120.
  18. Франчук Н. П. Комп’ютеризований переклад з використанням web-орієнтованих програмних засобів. - C. 120-124.
  19. Алексєєв О. М., Король О. М. Диференціація навчання з урахуванням значущості навчального матеріалу. - C. 124-128.
  20. Олексюк О. Р. Сутність та дидактичні основи науково-дослідницької діяльності майбутнього вчителя інформатики. - C. 129-132.
  21. Почтовюк С. І. Методичні основи розвитку критичного мислення студентів в процесі навчання інформатики в технічних коледжах. - C. 133-140.
  22. Шевчук Л. Д. Критерії та показники готовності майбутніх вчителів технологій до використання засобів прикладної інформатики у своїй професійній діяльності. - C. 140-148.
  23. Хазіна С. А. Науковий гурток з комп’ютерного моделювання як засіб покращення фахової підготовки майбутніх учителів фізики, математики, інформатики. - C. 148-155.
  24. Крамаренко Т. Г. Проблеми підвищення кваліфікації вчителів математики з використання ІКТН. - C. 155-160.
  25. Тополя Л. В. Семінари-тренінги у системі навчання майбутніх учителів математики. - C. 160-166.
  26. Красюк Ю. М., Сільченко М. В. Комплексне використання кейс-методу при навчанні інформатики студентів економічних спеціальностей. - C. 166-171.
  27. Шиман О. І. Впровадження інтегративного підходу до інформатичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 171-174.
  28. Біляй Ю. П. Локалізація програмних засобів з закритим кодом. - C. 174-181.
  29. Крилов В. С. Комп'ютерний зір: інноваційний віртуальний лабораторний практикум. - C. 181-185.
  30. Жук Ю. А. Информатизация образования: надежды и риски. - C. 185-188.
  31. Олексюк В. П. Єдина система автентифікації як крок до створення освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу. - C. 188-193.
  32. Умрик М. А., Нагороднюк В. В. Організація дистанційної освіти в навчальному закладі. - C. 193-196.
  33. Сивак О. А. Формування професійних компетентностей майбутніх документознавців у процесі навчання інформатичних дисциплін. - C. 197-201.
  34. Ясінський А. М., Мартинюк Г. Ф. Формування компетентностей учителя під час моделювання електронного підручника з використанням програмного комплексу Macromedia Authorware 7.0. - C. 201-205.
  35. Іващенко А. А. Позакласна робота з інформатики у школі. - C. 205-210.
  36. Вітальні слова ювілярам. - C. 211-216.
2012
№ 13 (20)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського