Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.2/2010/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 2, Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання- Титул.
- Зміст.
- Жалдак М. І. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання – становлення і розвиток. - C. 3-9.
- Биков В. Ю. Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти. - C. 9-15.
- Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у ВНЗ: проблеми, стан і перспективи. - C. 16-29.
- Семеріков С. О., Теплицький І. О. Роль, місце та зміст комп’ютерного моделювання в системі шкільної освіти. - C. 30-40.
- Раков С. А., Горох В. П., Еркі Пеконен Дослідницький підхід з ікт-підтримкою на урокахматематики у фінляндії і в україні. - C. 41-49.
- Михалін Г. О., Деканов С. Я. Вивчення основних елементарних функцій дійсної і комплексної змінної з використанням комп’ютерних засобів математики. - C. 49-71.
- Сейдаметова З. С., Шкарбан Ф. В. Сценарний підхід в навчанні інформатики: об’єктність, наочність, креативність. - C. 72-80.
- Спірін О. М. Критерії зовнішнього оцінювання якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. - C. 80-85.
- Гончарова О. М. Проблеми і тенденції інформатизації освіти. - C. 85-89.
- Морзе Н. В. Інформатичні компетентності професора – міф чи реальність?. - C. 89-94.
- Рамський Ю. С. Підвищення рівня фундаментальної підготовки з інформатики майбутніх вчителів математики та інформатики. - C. 95-98.
- Горошко Ю. В., Цибко Г. Ю. Методика навчання інформатики – історія і перспективи. - C. 98-102.
- Балик Н. Р. Організація особистого освітнього простору засобами Інтернет офісу Google. - C. 102-105.
- Михалін Г. О. З історії становлення Київської наукової школи у галузі інформатико-математичноїосвіти. - C. 105-110.
- Брескіна Л. В. Історія підготовки студентів в галузі інформатики в Південноукраїнському національному педагогічному університеті. - C. 110-117.
- Горошко Ю. В. Пеньков А.В. Проблеми створення педагогічного програмного забезпечення. - C. 118-120.
- Білоусова Л. І. Єдиний державний іспит з інформатики в Росії: тенденції і перспективи. - C. 120-126.
- Науменко Г. Г. Перегляд змісту – нова потреба школи. - C. 127-130.
- Гевал П. А. НВК №2 міста Хмельницького в освітньому просторі України. - C. 131-134.
- Руденко В. Д. Шкільна інформатика: сучасні проблеми та погляд у майбутнє. - C. 134-140.
- Вовковінська Н. В. Роль газети "інформатика" у формуванні та вдосконаленні професійних компетентностей вчителя інформатики. - C. 140-145.
| 2010 | | № 9 (16)
|
|
|
|