Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.2/2010/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 2, Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Жалдак М. І. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання – становлення і розвиток. - C. 3-9.
  4. Биков В. Ю. Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти. - C. 9-15.
  5. Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у ВНЗ: проблеми, стан і перспективи. - C. 16-29.
  6. Семеріков С. О., Теплицький І. О. Роль, місце та зміст комп’ютерного моделювання в системі шкільної освіти. - C. 30-40.
  7. Раков С. А., Горох В. П., Еркі Пеконен Дослідницький підхід з ікт-підтримкою на урокахматематики у фінляндії і в україні. - C. 41-49.
  8. Михалін Г. О., Деканов С. Я. Вивчення основних елементарних функцій дійсної і комплексної змінної з використанням комп’ютерних засобів математики. - C. 49-71.
  9. Сейдаметова З. С., Шкарбан Ф. В. Сценарний підхід в навчанні інформатики: об’єктність, наочність, креативність. - C. 72-80.
  10. Спірін О. М. Критерії зовнішнього оцінювання якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. - C. 80-85.
  11. Гончарова О. М. Проблеми і тенденції інформатизації освіти. - C. 85-89.
  12. Морзе Н. В. Інформатичні компетентності професора – міф чи реальність?. - C. 89-94.
  13. Рамський Ю. С. Підвищення рівня фундаментальної підготовки з інформатики майбутніх вчителів математики та інформатики. - C. 95-98.
  14. Горошко Ю. В., Цибко Г. Ю. Методика навчання інформатики – історія і перспективи. - C. 98-102.
  15. Балик Н. Р. Організація особистого освітнього простору засобами Інтернет офісу Google. - C. 102-105.
  16. Михалін Г. О. З історії становлення Київської наукової школи у галузі інформатико-математичноїосвіти. - C. 105-110.
  17. Брескіна Л. В. Історія підготовки студентів в галузі інформатики в Південноукраїнському національному педагогічному університеті. - C. 110-117.
  18. Горошко Ю. В. Пеньков А.В. Проблеми створення педагогічного програмного забезпечення. - C. 118-120.
  19. Білоусова Л. І. Єдиний державний іспит з інформатики в Росії: тенденції і перспективи. - C. 120-126.
  20. Науменко Г. Г. Перегляд змісту – нова потреба школи. - C. 127-130.
  21. Гевал П. А. НВК №2 міста Хмельницького в освітньому просторі України. - C. 131-134.
  22. Руденко В. Д. Шкільна інформатика: сучасні проблеми та погляд у майбутнє. - C. 134-140.
  23. Вовковінська Н. В. Роль газети "інформатика" у формуванні та вдосконаленні професійних компетентностей вчителя інформатики. - C. 140-145.
2010
№ 9 (16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського