Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2020/39<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Афузова Г. В., Заплатинська А. Б. Спрощена мова як засіб забезпечення доступності інформації для осіб з інвалідністю. - C. 5-11.
  4. Ачкевич С. А. Народна педагогіка як ефективний засіб корекції комунікативних здібностей у дітей з церебральними порушеннями. - C. 11-19.
  5. Баранець І. В., Пахомова Н. Г. Особливості комунікативних вмінь у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовлення. - C. 19-24.
  6. Бєсєда В. В. Оонтогенетичний аспект формування постави у дітей із затримкою психомоторного розвитку. - C. 25-35.
  7. Бущак О. О. Теоретичні та нормативні аспекти інклюзивної освіти у закладах дошкільної освіти України. - C. 35-40.
  8. Губар С. Ю. Особливості розуміння геометричного матеріалу учнями з порушеннями слуху початкових класів. - C. 40-47.
  9. Козинець О. В., Грималюк Н. В. Історія української логопедії в персоналіях: Марія Аврамівна Савченко. - C. 48-54.
  10. Круглик О. П., Погребняк В. О. Діагностика слухових порушень в контексті особистісної соціальної взаємодії. - C. 54-63.
  11. Линдіна Є. Ю. Логопедична допомога дітям у 60-70 рр. XX ст. в Україні: історіографічний аспект. - C. 63-69.
  12. Мартинюк Т. А. Соціально-інтегративні ресурси засобів соціокультурної анімації в роботі з молоддю з інвалідністю. - C. 69-75.
  13. Миронова С. П., Буйняк М. Г. Формування соціальних навичок у процесі підготовки фахівців спеціальності 016 Спеціальна освіта. - C. 75-81.
  14. Нечипоренко В. В. Підготовка фахівців для корекційної роботи з аутичними дітьми дошкільного віку. - C. 81-90.
  15. Сильченко В. В. Дитячий аутизм – проблема сучасності. - C. 90-97.
  16. Позднякова О. Л. Модель структури кадрового забезпечення виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. - C. 98-108.
  17. Федоренко С. В., Поліковські М. Розвиток наочно-образної основи мовлення у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим зором. - C. 109-114.
  18. Форостян О. І. Оцінка компетентності студентів щодо викладання фізичної культури в інклюзивних класах. - C. 115-120.
  19. Супрун Д. М., Григоренко Т. В. Мотиваційна складова в системі професійної підготовки спеціальних психологів. - C. 121-130.
  20. Шевцов А. Г., Никоненко Н. В. Компаративний аналіз спеціалізацій майбутніх вчителів спеціальної освіти у США та в Україні. - C. 130-140.
  21. Дем’яненко Б. Т. Основні принципи та техніки екзистенційно-когнітивно-аналітичної психотерапії. - C. 141-151.
  22. Дем`яненко Б. Т., Павлєєв В. О. Синдром емоційного вигорання у підлітків з акцентуаціями . - C. 151-158.
  23. Саламон О. Л. Світовий досвід корекційної допомоги дорослим особам з інтелектуальними порушеннями в церковному середовищі. - C. 159-166.
  24. Сидорович О. І., Гапон Н. П. Особливості вияву компонентів ціннісної зорієнтованості у структурі професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів. - C. 166-174.
  25. Шульженко Д. І., Товкес Ю. В. Особливості лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із розладами аутистичного спектра. - C. 174-179.
2020
Вип. 39
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського