Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2020/39<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія- Титул.
- Зміст.
- Афузова Г. В., Заплатинська А. Б. Спрощена мова як засіб забезпечення доступності інформації для осіб з інвалідністю. - C. 5-11.
- Ачкевич С. А. Народна педагогіка як ефективний засіб корекції комунікативних здібностей у дітей з церебральними порушеннями. - C. 11-19.
- Баранець І. В., Пахомова Н. Г. Особливості комунікативних вмінь у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовлення. - C. 19-24.
- Бєсєда В. В. Оонтогенетичний аспект формування постави у дітей із затримкою психомоторного розвитку. - C. 25-35.
- Бущак О. О. Теоретичні та нормативні аспекти інклюзивної освіти у закладах дошкільної освіти України. - C. 35-40.
- Губар С. Ю. Особливості розуміння геометричного матеріалу учнями з порушеннями слуху початкових класів. - C. 40-47.
- Козинець О. В., Грималюк Н. В. Історія української логопедії в персоналіях: Марія Аврамівна Савченко. - C. 48-54.
- Круглик О. П., Погребняк В. О. Діагностика слухових порушень в контексті особистісної соціальної взаємодії. - C. 54-63.
- Линдіна Є. Ю. Логопедична допомога дітям у 60-70 рр. XX ст. в Україні: історіографічний аспект. - C. 63-69.
- Мартинюк Т. А. Соціально-інтегративні ресурси засобів соціокультурної анімації в роботі з молоддю з інвалідністю. - C. 69-75.
- Миронова С. П., Буйняк М. Г. Формування соціальних навичок у процесі підготовки фахівців спеціальності 016 Спеціальна освіта. - C. 75-81.
- Нечипоренко В. В. Підготовка фахівців для корекційної роботи з аутичними дітьми дошкільного віку. - C. 81-90.
- Сильченко В. В. Дитячий аутизм – проблема сучасності. - C. 90-97.
- Позднякова О. Л. Модель структури кадрового забезпечення виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. - C. 98-108.
- Федоренко С. В., Поліковські М. Розвиток наочно-образної основи мовлення у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим зором. - C. 109-114.
- Форостян О. І. Оцінка компетентності студентів щодо викладання фізичної культури в інклюзивних класах. - C. 115-120.
- Супрун Д. М., Григоренко Т. В. Мотиваційна складова в системі професійної підготовки спеціальних психологів. - C. 121-130.
- Шевцов А. Г., Никоненко Н. В. Компаративний аналіз спеціалізацій майбутніх вчителів спеціальної освіти у США та в Україні. - C. 130-140.
- Дем’яненко Б. Т. Основні принципи та техніки екзистенційно-когнітивно-аналітичної психотерапії. - C. 141-151.
- Дем`яненко Б. Т., Павлєєв В. О. Синдром емоційного вигорання у підлітків з акцентуаціями . - C. 151-158.
- Саламон О. Л. Світовий досвід корекційної допомоги дорослим особам з інтелектуальними порушеннями в церковному середовищі. - C. 159-166.
- Сидорович О. І., Гапон Н. П. Особливості вияву компонентів ціннісної зорієнтованості у структурі професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів. - C. 166-174.
- Шульженко Д. І., Товкес Ю. В. Особливості лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із розладами аутистичного спектра. - C. 174-179.
| 2020 | | Вип. 39
|
|
|
|