Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2015/29<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія- Титул.
- Зміст.
- Арендарук А. О. Особливості модернізації системи спеціальної освіти в країнах Західної Європи та США. - C. 5-11.
- Ашиток Н. І. Інклюзивна освіта: системний підхід. - C. 11-16.
- Богачук Ю. В. Теоретико-методологічні засади розвитку мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення засобами художньої літератури. - C. 16-21.
- Боряк О. В. До проблеми визначення системного недорозвинення мовлення. - C. 21-27.
- Вознюк Л. М. Вивчення сенсорного компонента як основи до оволодіння графо-моторними навичкамиу дошкільників з ДЦП. - C. 27-32.
- Голуб Н. М. Перспективно-превентивний підхід у роботі з молодшими школярами з порушеннями формування писемного мовлення. - C. 33-38.
- Дроздова Н. В. , Вепрева А. В. Особенности диалогической речи у старших дошкольников с общим недоразвитием речи. - C. 38-42.
- Заплатинська А. Б. Програма експериментального дослідження рівнів сформованості сфери сенсорної інтеграції дітей дошкільного віку з церебральним паралічем. - C. 42-48.
- Косенко Ю. М. Формування історичних знань у розумово відсталих учнів у радянській україні в 50-х – 60-х роках ХХ століття. - C. 49-54.
- Лепетченко М. В. Формування здатності до творчого самовираження як засобу об’єктивації особистості у дітей із порушеннями мовлення. - C. 54-60.
- Марченко І. С. , Дудка О. О. Особливосі комунвкативного розвитку дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 60-66.
- Омельченко М. С. Дослідження математичних уявлень дошкільників з порушенням інтелекту. - C. 66-72.
- Пінчук Ю. В. , Породько М. І. Система фізичної реабілітації дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 72-78.
- Рибак О. А. Теоретичний аналіз проблеми виховання дитини в сім'ї батьків з інвалідністю. - C. 78-83.
- Рибченко Л. К. Педагогічні вимоги до інклюзивної освіти дітей з аутистичними розладами. - C. 83-88.
- Савицький А. М. Індивідуалізоване навчання дітей з синдромом Дауна в рамках корекційно- педагогічної інноватики. - C. 88-95.
- Тарасун В. В. Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації. - C. 95-102.
- Тенцер Л. В. Обґрунтування та зміст діагностичної методики дослідження навичок письма у молодших школярів із дисграфією. - C. 102-112.
- Тищенко В. В. Формування слухового контролю в мовленнєвій діяльності старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. - C. 112-118.
- Товстоган В. С. Обгрунтування актуальності формування професійно-трудової компетентності в учнів спеціальної школи. - C. 118-125.
- Форостян О. І. Теоретичні та методичні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку з порушеннями зору. - C. 125-130.
- Хоменко С. О. Основні вимоги до підбору наочно-дидактичного матеріалу при логопедичній роботі з дітьми раннього віку. - C. 130-136.
- Хворова Г. М. Компетентностний підхід до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку. - C. 136-143.
- Швалюк Т. М. Методика дослідження стану розуміння складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 143-151.
- Шеремет М. К. , Базима Н. В. , Мороз О. В. Мовленнєва тривожність дітей із тяжкими порушеннями мовлення як провбема теорії і практики корекційної освіти. - C. 151-160.
- Горлачов О. С. Особливості становлення у студентів-сурдопедагогів дактильного та міміко-жестового мовлення. - C. 160-165.
- Дем’яненко Б. Т. Сучасні тенденції розвитку психотерапії емоційних та поведінкових порушень у дітей та підлітків. - C. 165-170.
- Дем’яненко Б. Т. , Лавренчук В. В. Особливості емоційних та поведінкових порушень у дітей та підлітків з дитячим церебральним паралічем. - C. 170-173.
- Коваленко В. Є. Результати впровадження технології корекційного впливу на емоційний розвиток учнів в освітніх середовищах з різними формами організації навчання. - C. 173-178.
- Коваль І. С. Професійно-психологічна підготовка майбутніх рятувальників ДСНС України. - C. 178-183.
- Котлярова М. В. Громадянська відповідальність як одна із основних детермінант особистісної зрілості у старшому юнацькому віці. - C. 183-190.
- Кротенко В. І. , Стрілець К. С. Психологічна корекція емоційних порушень у дітей молодшого шкільного віку засобами арт – терапії ( у проективному ключі ) . - C. 190-196.
- Липка Н. В. Динаміка поведінки у осіб з розладами аутизму підліткового та юнацького віку. - C. 196-202.
- Мартиненко І. В. Характеристика особистісного профілю старшого дошкільника з системними порушеннями мовлення. - C. 202-207.
- Найдьонова Г. О. , Пахолок Т. О. Психосексуальний розвиток дітей з психофізичними особливостями. - C. 207-213.
- Островська К. О. Психологічні особливості ставлення матерів до їхніх здорових дітей та дітей з обмеженими можливостями. - C. 213-220.
- Панченко Т. Л. До питання формування психологічної готовності педагогів масової школи до роботи в інклюзивному освітньому середовищі. - C. 220-226.
- Пєтухов О. О. Особливості перекодування учнями з вадами слуху молодших класів текстів арифметичних задач у наочні образи. - C. 226-233.
- Пилипенко О. М. До проблеми дослідження емоційного інтелекту молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку. - C. 234-239.
- Сак Т. В. Психолого-педагогічні умови реалізації державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 239-244.
- Супрун М. О. , Супрун Д. М. Сучасний стан проблеми підліткової девіації у соціально-педагогічному контексті. - C. 244-249.
- Відомості про авторів. - C. 250-252.
| 2015 | | Вип. 29
|
|
|
|