Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2014/26<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Корекційна педагогіка

  4. Арендарук А. О. Науково-теоретичне обгрунтування та зміст методики психолінгвістичного вивчення стану усного мовлення молодших школярів з ТПМ. - C. 5-8.
  5. Базима Н. В., Куца Т. В. Допомога батькам у вихованні дітей з аутистичними порушеннями. - C. 8-13.
  6. Барко В. В. Ідеї І. С. Моргуліса щодо можливостей використання мовленнєвої діяльності у корекційно-виховному процесі шкіл для сліпих і слабозорих дітей. - C. 13-18.
  7. Бєлова О. Б. Особливості прояву агресії у молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку. - C. 18-23.
  8. Бондаренко Н .А. Експериментальна методика дослідження сформованості оцінно-етичних суджень у старших дошкільників із ЗНМ. - C. 23-29.
  9. Боряк О. В. Специфіка логопедичної корекції при вадах інтелектуального розвитку. - C. 29-33.
  10. Войтюк І. В. Малювання – графічна промова розумово відсталих дошкільників. - C. 33-37.
  11. Галдецька І. Г. Особливості та характеристика педагогічних здібностей особистості до викладацької діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 37-42.
  12. Геращенко С. І. , Тарасевич А. О. Організаційні аспекти роботи логопеда з батьками, які виховують розумово відсталу дитину. - C. 43-47.
  13. Гладуш В.А. Bнесок професора І. П. Колесника у розвиток системи післядипломної педагогічної освіти дефектологів. - C. 47-52.
  14. Глушенко К. О., Гладких Н. В. Актуальні проблеми навчання та виховання дітей з комплексними порушеннями розвитку в Україні.
  15. Гноєвська О. Ю. Система роботи педагога з батьками в умовах освітньої інтеграції. - C. 57-62.
  16. Головата А. О. Оновлення навчально-методичного забезпечення географічної освіти розумово відсталих дітей у повоєнний час (40-50 рр. ХХ ст.). - C. 63-66.
  17. Голуб Н. М. Методи та прийоми навчальної та корекційно-розвивальної роботи з молодшими школярами з порушеннями формування писемного мовлення. - C. 66-72.
  18. Горлачов О. С. Особливості міміко-жестового мовлення як знакової системи. - C. 72-78.
  19. Дегтяренко Т. М. Теоретичне обгрунтування методології корекційно-реабілітаційної діяльності. - C. 78-85.
  20. Дідкова Л. М. Етапи логопедичної роботи при стертій дизартрі. - C. 85-90.
  21. Дмітрієва О. І. Дослідження рівнів готовності старшокласників зі зниженим слухом до застосування правових знань у поведінці. - C. 90-95.
  22. Докучина Т. О. Ставлення до навчання розумово відсталих учнів як запорука їхньої успішності. - C. 95-99.
  23. Єжова Т. Є. Нормативно-правова основа охорони здоров’я дітей з порушеннями психофізичного розвитку в навчальних закладах. - C. 99-105.
  24. Жарікова І. О. Особливості уявлень розумово відсталих хлопців підліткового віку про батьківські ролі чоловіка. - C. 105-109.
  25. Журавлева Л. С. Аналіз зарубіжного досвіду з проблеми організації та змісту інклюзивної освіти. - C. 109-112.
  26. Зарицька А. В. До проблеми вивчення особливостей комунікативної функції при моторній афазії внаслідок інсульту. - C. 112-116.
  27. Зелінська К. О. Розвиток комунікативних умінь дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними вадами засобами театральної діяльності. - C. 117-121.
  28. Климко Н .О. Питання інтеграції та соціалізації дітей з вадами слуху у працях Миколи Дмитровича Ярмаченка. - C. 121-126.
  29. Колодна Н. А. Реалізація проекту "Cоціалізація слабозорих дітей засобами творчого виховання” в Cубіжанському НРЦ "Кришталик”. - C. 126-130.
  30. Конопляста С. Ю. , Кисличенко В. А. Логопедагогічний супровід сім’ї , що виховує дитину з ВНГП. - C. 131-136.
  31. Кузнецова Т. Г. Профорієнтаційна робота як засіб збереження професійного інтересу розумово відсталих учнів. - C. 136-139.
  32. Мартинчук О.В. Компетентнісний підхід як концептуальна основа оновлення змісту підготовки майбутніх логопедів до роботи в умовах інклюзивного навчання. - C. 139-144.
  33. Махукова Т. В. До вивчення проблеми впливу когнітивних механізмів на формування лексичного компоненту мовленнєвої системи дітей із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 144-149.
  34. Миронова С. П. Засоби корекційної роботи у навчально-виховному процесі спеціальних та інклюзивних закладів. - C. 149-152.
  35. Митник О. Я. Психолого-педагогічні умови інклюзивного навчання у ЗНЗ. - C. 152-156.
  36. Муренець Л. С. Підвищення мотивації навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 156-161.
  37. Мухіна А. Ю. , Янушоніс А. В. Порівняльний аналіз взаємодії вчителів й учнів при різних моделях організації педагогічної освіти. - C. 161-165.
  38. Омельченко М. С. Організаційно-педагогічні умови реалізації корекційно-педагогічного потенціалу національної гри у спеціальному дошкільному закладі. - C. 165-170.
  39. Пахомова H. Г. Стан сформованості теоретико-когнітивного компоненту інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів. - C. 170-175.
  40. Пімєнова К .О. Психолого-медико-педагогічний супровід дітей з тпм при інклюзивній формі навчання. - C. 175-179.
  41. Пінчук Ю. В. Комунікативні якості культури мовлення вчителя-логопеда. - C. 179-184.
  42. Примак О. Я. Соціальна адаптація дітей з обмеженими можливостями на заняттях гуртка "Зернятко". - C. 185-189.
  43. Родненок М .Є. Монтессорі-терапевтичне середовище як засіб корекції пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку з церебральним паралічем. - C. 190-199.
  44. Руденко А. О. Формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів як педагогічна проблема. - C. 199-202.
  45. Савицький А. М. Oснови використання наочності у процесі індивідуалізованого навчання дітей з синдромом Дауна. - C. 202-209.
  46. Савінова Н. В. Експериментальна методика діагностики мовленнєвої діяльності у дошкільників із ТПМ. - C. 209-215.
  47. Сак Т. В. Диференційований підхід до навчання учнів з особливими освітніми потребами. - C. 215-219.
  48. Сорочан Ю. Б. Oсобливості діагностики імпресивного рівня розвитку синтаксичного компонента мовленнєвої компетенціїх у молодших школярів із моторною алалією. - C. 219-223.
  49. Тенцер Л. В. Психолінгвістичні механізми виникнення різних форм дисграфії у дітей молодшого шкільного віку. - C. 223-229.
  50. Тищенко В. В. Дослідження сенсорної алалії у психолого-педагогічному дискурсі. - C. 229-233.
  51. Товстоган В. С. Зміст трудового навчання як системоутворюючий фактор формування професійно-трудової компетентності учнів допоміжної школи. - C. 233-240.
  52. Федоренко М. І. Методика вивчення рівня економічної культури у старшокласників з тяжкими порушеннями зору. - C. 240-243.
  53. Федоренко С .В., Рахуба Н. О. Особливості уявлень дітей старшого дошкільного віку з порушеним зором про практичне призначення об’єктів неживої природи в життєдіяльності людей. - C. 244-248.
  54. Хоменко С. О. Етіологія мовленнєвих порушень у дітей раннього віку. - C. 248-252.
  55. Хомякова О. В. , Долгих А. В. Применение средств физической реабилитации в коррекции адаптационных возможностей детей с нарушением зрения. - C. 253-257.
  56. Чепурна Л. Г. , Козинець О. В. Рудольф Генріхович Краєвський : особистість , педагог , вчений-дефектолог. - C. 257-260.
  57. Швалюк Т. М. Методика формування складнопідрядних речень у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 260-265.
  58. Шевченко В. М. Значення фізичного виховання для розвитку дошкільників з порушеннями слуху. - C. 266-270.
  59. Шеремет М. К. , Коломієць Ю. В. , Апухтіна В. В. Психо-мовленнєвий розвиток дітей із мовленнєвими порушеннями. - C. 270-274.
  60. Шеремет М. К. , Шульженко Д. І. Логотерапевтична робота з аутичними дітьми. - C. 275-281.
  61. Яковенко А. О. Шкільна інтеграція як необхідність організації сучасного освітнього процесс. - C. 281-285.
  62. Спеціальна психологія

  63. Бистров А. Є. Індивідуально-психологічні фактори віктимізації поведінки розумово відсталих підлітків. - C. 286-290.
  64. Бистрова Ю. О. Модель комплексного забезпечення соціалізації дітей з психофізичними порушеннями в умовах експериментально-освітнього округу інклюзивного навчання. - C. 290-293.
  65. Буйняк М. Г. Методика дослідження психологічної готовності педагогів загальноосвітніх шкіл до інклюзивного навчання. - C. 293-297.
  66. Валявко С. М. , Князев К. Е. , Князева А. А. Диагностика особенностей личностного развития дошкольников с речевым дизонтогенезом "Pисуночным тестом Bартегга". - C. 297-306.
  67. Гренюк Л. С. Активні методи навчання як ефективні умови формування мотивації студентів-сурдопедагогів до навчання та професійної діяльності. - C. 306-309.
  68. Дем’яненко Б. Т. Простір відносин в теорії і практиці корекційної та психотерапевтичної допомоги. - C. 309-313.
  69. Касьян М. В. Основні підходи до вивчення синдрому гіперактивності у розумово відсталих дітей. - C. 313-317.
  70. Качмарик Х. В. Особливості розробки індивідуальної програми розвитку як аспект психологічного супроводу аутичної дитини в умовах дошкільної установи. - C. 317-322.
  71. Клименко І. С. Диференційна діагностика особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку із психоорганічним синдромом резидуально-органічного генезу. - C. 322-228.
  72. Коваленко В. Є. Вплив освітнього середовища на емоційне реагування розумово відсталих молодших школярів. - C. 228-333.
  73. Кротенко В. І. , Гончарук В. Ю. Вплив сімейного виховання на формування характеру у дітей дошкільного віку з ДЦП. - C. 333-337.
  74. Кротенко В. І. , Оробей М. О. Загальна характеристика дітей із затримкою психічного р звитку. - C. 338-341.
  75. Мартиненко І. В. Проблема комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з системними мовленнєвими порушеннями. - C. 342-348.
  76. Матвєєва М. П. , Коваль Н. І. Шляхи підвищення мотивації участі в психокорекційній роботі дітей з психофізичними вадами. - C. 348-353.
  77. Мороз О. А. До проблеми розвитку уяви у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 353-357.
  78. Огороднійчук З. В. , Клименко В. В. Оcобливості темпераменту підлітків з легкою розумовою відсталістю. - C. 357-362.
  79. Огроднійчук З. В. , Рудюк М. О. Особливості професійної спрямованості старшокласників з легкою розумовою відсталістю. - C. 362-365.
  80. Огороднійчук З. В. , Сторожук Д. С. Прояви тривожності у молодших школярів з психофізичними вадами. - C. 365-369.
  81. Островська К. О. , Островський І. П. Взаємозв’язок спекрів еег з психологічними особливостями аутичних дітей. - C. 370-377.
  82. Паламар О. М. Психологічна компетентність тифлопедагога: сутність поняття та структура. - C. 377-382.
  83. Польова І. І. Сприймання і його роль у сенсорному вихованні дошкільників з вадами слуху. - C. 382-386.
  84. Рибченко Л. К. Психологічна та соціальна адаптація дітей з аутизмом. - C. 387-392.
  85. Романенко О. В. Застосування апперцептивних тестів у системі психотерапевтичної роботи в спеціальних навчальних закладах. - C. 392-397.
  86. Романенко О. В. , Митурак М. Т. Напрями діагностики комунікативної готовності старших дошкільників до шкільного навчання. - C. 397-401.
  87. Сєромаха Н. Є. Характеристика мотиваційного компонента поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації. - C. 402-406.
  88. Супрун Д. М. Оцінка актуального стану сформованості мотивації до збереження здоров’я у психологів ( спеціальних , медичних ). - C. 406-410.
  89. Тимофієнко Н. В. Психологічні засади формування педагогічного спілкування у майбутніх сурдопедагогів. - C. 411-415.
  90. Федорова О. М. Система розвитку та корекції творчої уяви сліпих дітей молодшого шкільного віку. - C. 416-421.
  91. Шаповалова І. А. Вплив дитячо-батьківських стосунків на рівень тривожності у дитини з ДЦП. - C. 421-426.
  92. Шульженко О. Є. Методологічні основи формування професійної компетентності майбутнього психолога під час контактної взаємодії з аутичними дітьми. - C. 426-432.
  93. Human resources in poverty and disability: family perspective

  94. Калинникова Л. В. , Киперь Н. Родители с умственной отсталостью и семейные ресурсы : нарратив социального исключения в ситуации экстремальной бедности ( на примере Республики Молдовы ). - C. 433-441.
  95. Белибова С. Г. Стратегии преодоления бедности в семьях , воспитывающих детей с умственной отсталостью. - C. 442-447.
  96. Бодорин К. А. Социально-экономические ресурсы абилитации в бедных семьях, воспитывающих детей с нарушениями слуха в Республике Молдова. - C. 447-453.
  97. Ханзерук Л. А. Воспитательный ресурс одинокой матери, воспитывающей ребенка с нарушением развития. - C. 453-458.
  98. Качуровская О. Б. Интернет-технологии как фактор социализации подростков с ограниченными возможностями из бедных семей. - C. 458-463.
  99. Омельянович И. Н. Профессионально-трудовой образовательный ресурс украины для лиц с когнитивными проблемами: из прошлого в настоящее. - C. 463-468.
  100. Шевцов А. Г. , Бажмин В. Б. Допрофессиональная подготовка подростков с инвалидностью как условие их успешной социализации и ресурс предупреждения потенциальной бедности. - C. 469-475.
  101. Відомості про авторів. - C. 476-481.
2014
Вип. 26
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського