Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.16/2017/29<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 16, Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Завалевський Ю. І. Роль і значення етнокультурної складової професійної освіти для процесу самореалізації особистості. - C. 3-7.
  4. Зубченко Л. В. Розвиток професійної компетентності вчителя фізичного виховання через систему творчих умінь. - C. 7-11.
  5. Кравчинська Т. С. Показники та рівні професійного розвитку методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів) у вимірі сучасного суспільства. - C. 11-14.
  6. Левченко Я. Е. Проблема візуального відображення професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя з позиції діатропічного підходу. - C. 15-20.
  7. Лі Хан Сутність і зміст творчої педагогічної позиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 20-25.
  8. Рабецька Н. Л. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери як педагогічна проблема. - C. 25-29.
  9. Радомська А. М. Етнокультурна позиція як поєднання особистісних якостей, актуальних з точки зору сучасної педагогічної освіти. - C. 29-33.
  10. Гопка О. М. Навчання сольному співу як засіб формування творчого потенціалу учнівської молоді: історіографічні аспекти. - C. 34-38.
  11. Дудко Я. В. Суб’єкти управління виховною роботою у вищому педагогічному навчальному закладі України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 38-42.
  12. Ілініцька Н. С. Зарубіжні наукові підходи до диференціації навчання. - C. 42-46.
  13. Козинець О. Д. Прогнозування, моделювання і створення шкіл передового досвіду в системі управління медичною освітою в Україні другої половини ХХ ст.. - C. 47-52.
  14. Мамчур Н. С. Виховний потенціал фольклору села Аполянка Уманського району Черкаської області (за матеріалами фольклорно-етнографічної експедиції). - C. 52-56.
  15. Молчко У. Б. Виховний потенціал хорових опрацювань стрілецьких пісень Нестора Нижанківського. - C. 56-60.
  16. Рудь О. М. Організація навчально-виховного процесу в Лебединському повітовому училищі. - C. 60-65.
  17. Таможська І. В. Заповнення викладацьких вакансій на кафедрах медичного факультету Новоросійського університету (початок ХХ століття). - C. 65-71.
  18. Фізеші О. Й. Трансформація змісту початкової освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 71-76.
  19. Чагайда О. О. Стан розвитку морської освіти в Україні (60 - 70-ті роки ХХ століття). - C. 76-83.
  20. Черепаня М. Т. Закарпатські педагоги кінця ХІХ – початку ХХ століття про соціальну опіку дітей. - C. 83-87.
  21. Бойченко В. В. Особливості формування педагогічного мислення майбутніх учителів: методологія дизайн-мислення. - C. 88-92.
  22. Бондаренко В. В., Квак О. В. Самостійна робота студентів факультета фізичного виховання: проблеми та перспективи. - C. 92-97.
  23. Бородієнко О. В. Результативність розвитку операційно-діяльнісного компонента професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку. - C. 97-102.
  24. Віщенко О. В. Пастижерна справа як складова професійної підготовки майбутнього фахівця перукарського мистецтва та декоративної косметики. - C. 102-106.
  25. Жигірь В. І. Сутність та особливості застосування педагогічних кейсів у професійній підготовці майбутніх учителів. - C. 106-110.
  26. Земка О. В. Модель формування підприємницької компетентності у майбутніх учителів технологій. - C. 110-114.
  27. Лебідь О. В. Зміст та структура навчального спецкурсу "Стратегічне управління загальноосвітнім навчальним закладом". - C. 114-120.
  28. Лесіна Т. М. Дослідницький імператив педагогічної практики студентів – передумова їхньої готовності до розвитку соціальних умінь і навичок дошкільників. - C. 120-124.
  29. Лопатинська І. С. Емоційні конфлікти у системі взаємин "викладач-студент" та шляхи їх подолання. - C. 124-128.
  30. Момот О. О. Мотивація особистості майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища вищого навчального закладу. - C. 128-132.
  31. Рожелюк І. Я. Підготовка майбутніх викладачів іноземної мови до моніторингової діяльності: змістовий аспект. - C. 132-137.
  32. Саюк В. І., Германчук І. М. Формування готовності майбутніх педагогів до роботи з дітьми раннього віку. - C. 137-141.
  33. Тадеуш О. М. Метод проектів як форма продуктивного навчання студентів. - C. 142-146.
  34. Татарнікова А. А. Перспективи розвитку творчої індивідуальності фахівця-музиканта у процесі професійної підготовки в контексті компетентнісного підходу. - C. 146-150.
  35. Чорпіта Р. Б. Теоретико-методичні основи формування художнього смаку майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 150-154.
  36. Гориславець Є. О. Стан сформованості професіоналізму педагогічної діяльності працівників методичних служб. - C. 155-160.
  37. Дубровіна І. В. Педагогічне забезпечення формування позитивної мотивації вчителів на самоосвітню діяльність. - C. 160-165.
  38. Олійник Ю. І. Інформаційно-комунікаційні технології як компонент освітнього середовища. - C. 165-169.
  39. Рудa Г. С. Рoзвитoк музичних здібнoстeй у дітeй мoлoдшoгo шкільнoгo віку. - C. 169-172.
  40. Якименко С. І., Дячук В. І. Акмеологічний підхід до формування життєвої компетентності старшокласників у позаурочній діяльності. - C. 173-176.
2017
Вип. 29 (39)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського