Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2019$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Падалка Г. М. Парадокси і перспективи підготовки фахівців у системі професійної мистецької освіти. - C. 3-8.
  4. Барановська І. Г., Мозгальова Н. Г. Поліхудожня освіта майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: проблеми і перспективи. - C. 9-15.
  5. Бордюк О. М. Медіаосвіта як складова процесу фахової підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. - C. 16-21.
  6. Холоденко В. О. Творчий потенціал особистості: зміст, структура та передумови успішної реалізації у мистецькій освіті. - C. 22-28.
  7. Дроздова К. Є., Василевська-Скупа Л. П. Науково-методологічні підходи до виховання національної самосвідомості учнів у контексті фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 29-34.
  8. Косенко П. Б. Музичне навчання як детермінанта творчого розвитку особистості. - C. 35-42.
  9. Кожевнікова Л. В. Розвиток креативності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах університетської освіти. - C. 43-48.
  10. Лобода О. Є. Категорії "творчість" і "музичні здібності": психологічний та педагогічний підходи. - C. 49-54.
  11. Максименко В. І. Ретроспективний аналіз поняття "художньо-творчий досвід хореографа" у психолого-педагогічній літературі. - C. 55-60.
  12. Гузій Н. В., Тадеуш О. М. Сутність, зміст і структура мистецької компетентності педагогів-організаторів культурно-дозвіллєвої діяльності та рекреації. - C. 61-68.
  13. Згурська Н. М. Особливості формування музичного мислення майбутніх учителів у класі фортепіано. - C. 69-74.
  14. Мережко Ю. В., Киченко Т. О. Формування навичок самостійної роботи майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях з постановки голосу. - C. 75-82.
  15. Теплова О. Ю. Психолого-педагогічні основи готовності вчителя музичного мистецтва до творчої самореалізації. - C. 83-89.
  16. Гаснюк В. В. Критерії сформованості методичної культури магістрантів-вокалістів. - C. 90-96.
  17. Лук'янчиков М. І. Педагогічні умови формування проектувальних умінь у майбутнього вчителя музики. - C. 97-103.
  18. Утешева Н. М. Упровадження методу колективного аранжування в сучасну музично-педагогічну практику. - C. 104-112.
  19. Остапенко Н. І. Науковий аналіз здобутків у галузі методичного забезпечення фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів. - C. 113-119.
  20. Пригодін М. Д. Формування творчих умінь майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі фахового навчання. - C. 120-124.
  21. Чжан Цзянань Наукові підходи до формування світоглядної культури майбутнього педагога-музиканта. - C. 125-130.
  22. Чжоу Лянлян Організаційно-методична модель формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта у процесі фортепіанної підготовки. - C. 131-137.
  23. Лінь Янь Мотиваційно-творчий компонент в структурі готовності вчителів музики до художньо-інтерпретаційної діяльності. - C. 138-144.
  24. Соколова О. В. Методи активізації художньо-емоційного сприйняття учнів на заняттях з фортепіано. - C. 145-151.
  25. Тодосієнко Н. Л. Застосування комплексу мистецтв як засобу формування естетичного сприймання молодших школярів у позакласних формах роботи. - C. 152-158.
  26. Хомич І. М. Формування особистісної вмотивованості майбутніх учителів музики щодо роботи з навчальним хоровим колективом. - C. 159-163.
  27. Рябова О. В. Методика формування музично-стильових уявлень підлітків у колективному музикуванні. - C. 164-168.
  28. Хуан Чанхао Специфіка вокального навчання майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 169-175.
  29. Ткаченко О. М. Історія вокально-хорової освіти у навчальних закладах України (Х–ХVIII століття). - C. 176-182.
  30. Тітович В. І., Лисіна Н. І. Деякі особливості формування у молодших школярів навичок читання нотного тексту. - C. 183-189.
  31. Наші автори. - C. 190-191.
2019
Вип. 26

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Щолокова О. П., Нагорна О. В. Синергетична детермінанта фахової підготовки вчителя музичного мистецтва. - C. 3-9.
  4. Кондрацька Л. A. Перспективи перформативної художньої дидактики у метамодерністичному середовищі. - C. 10-16.
  5. Линенко А. Ф., Ніколаї Г. Ю., Левицька І. М. Методичний супровід художньо-естетичного контенту виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 17-26.
  6. Мозгальова Н. Г., Барановська І. Г., Москвічова Ю. О. Теоретичні засади забезпечення якості підготовки вчителів музичного мистецтва. - C. 27-31.
  7. Лі Еньхуй Зміст поняття "музично-слухові уявлення" в сучасних наукових дослідженнях. - C. 32-38.
  8. Сидоренко Т. Д. Аналіз змісту педагогічної культури вчителя музичного мистецтва. - C. 39-44.
  9. Сверлюк Я. В. Психологічний концепт комунікативної взаємодії в оркестровому колективі. - C. 45-50.
  10. Ракітянська Л. М. Нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті завдань Нової української школи. - C. 51-56.
  11. Палаженко О. П., Фіськов Г. М. Зміст музично-просвітницької діяльності студентів-магістрантів у мистецьких закладах вищої освіти. - C. 57-61.
  12. Калішук О. Д. Характеристика структури виконавської мобільності майбутніх педагогів-музикантів. - C. 62-67.
  13. Хмелевська І. О. Зміст інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії. - C. 68-75.
  14. Зіза О. Формування музичного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва в ході застосування компетентнісного підходу. - C. 76-80.
  15. Джумеля А. З. Евристичні методи формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії. - C. 81-86.
  16. Ся Цзін Принципи організації вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у закладах вищої педагогічних освіти. - C. 87-93.
  17. Хайе Лян Сутнісні характеристики та особливості вокальної підготовки студентів у вищих педагогічних закладах України і Китаю. - C. 94-100.
  18. Гао Мін Педагогічний потенціал фахового навчання для формування вокально-виконавського досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 101-105.
  19. Ху Тінтін Художньо-аксіологічна культура вчителя мистецтва як предмет дослідження. - C. 106-111.
  20. Чжан Юй Основи методики освоєння національних мистецьких традицій майбутніми вчителями музики та хореографії. - C. 112-120.
  21. Вей Лімін Комп'ютерні технології в методиці формування творчої самореалізації магістрантів. - C. 121-126.
  22. Цюй Ге Синергетичний підхід: сутність і характерні особливості застосування в наукових дослідженнях з педагогіки мистецтва. - C. 127-130.
  23. Чень Веньфен Фортепіанна надійність студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів у психолого-педагогічному аспекті. - C. 131-135.
  24. Чжоу Сіньюй Поліфонічна форма музики ХХ століття як тип письма та спосіб мислення. - C. 136-142.
  25. Сверлюк Л. І. Історико-культурний концепт формування гуманних взаємин у дитячому хоровому колективі. - C. 143-148.
  26. Шпіца Р. І., Полатайко О. М., Фізер В. С. Формування мистецьких знань підлітка відповідно до їх вікових особливостей та потреб. - C. 149-154.
  27. Заря Л. О. Сутність самосвідомості молодших школярів. - C. 155-160.
  28. Ма Сіньюань Активізація творчої діяльності піаністів з Китаю в контексті світової виконавської культури. - C. 161-167.
  29. Юй Хенюань Особливості формування вокально-виконавської майстерності китайських співаків у Китаї та в українських закладах вищої освіти. - C. 168-174.
  30. Наші автори. - C. 175-176.
2019
Вип. 27
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського