Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2017/22(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Щолокова О. П. Святоглядна спрямованість фахової підготовки вчителя мистецьких дисциплін. - C. 3-8.
  4. Олексюк О. М. Цілісність особистості в контексті міждисциплінарної інтеграції у вищій мистецькій освіті. - C. 8-12.
  5. Реброва О. Є. Крос-навчальна інтеграція когнітивних процесів у виконавському досвіді майбутніх учителів хореографічних та музичних дисциплін. - C. 12-19.
  6. Рева В. П. Интонационные стратегии погружения в восприятие музыки. - C. 19-23.
  7. Ростовська Ю. О. Професійні переконання майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: методологічний аспект. - C. 24-30.
  8. Василенко Л. М. Спів як соціокультурний феномен. - C. 30-36.
  9. Холоденко В. О. Творчість як основа мистецької освіти (теоретичні аспекти). - C. 37-43.
  10. Степанова Л. В. Науково-методологічні підходи дослідження художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва і хореографії. - C. 44-49.
  11. Щербініна О. М. Еволюція науково-методичних підходів у системі фортепіанного навчання. - C. 50-55.
  12. Гусейнова Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 55-62.
  13. Тушева В. В. Культурологічні засади вищої митецької освіти. - C. 62-68.
  14. Косінська Н. Зміст поняття "сценічно - образна культура" в контексті інтеграції мистецтв. - C. 68-73.
  15. Матвєєва О. О. Педагогічна діагностика як засіб визначення результатів освітньої діяльності студентів факультетів мистецтв університетів. - C. 73-79.
  16. Мельник О. П. Основні стадії та принципи підготовки музично-просвітницького заходу майбутнім учителем музики. - C. 79-84.
  17. Чень Цзяньїн Генеза загальнонаукової сутності моделювання комунікаційного процесу. - C. 84-91.
  18. Цяо Цжи Етномистецька компетентність особистості: зміст і структура феномену. - C. 91-96.
  19. Проворова Є. М. Педагогічні умови організації методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу. - C. 97-102.
  20. Дворник Ю. Ф. Теоретичні аспекти формування творчого мислення майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 102-108.
  21. Згурська Н. М., Василенко Н. А. Методи розвитку творчої уяви майбутніх учителів на індивідуальних заняттях з фортепіано. - C. 108-112.
  22. Лу Тао Методичні аспекти формування виконавської майстерності піаністів. - C. 113-118.
  23. Ревенчук В. В. Педагогічне керування як технологія забезпечення ефективності навчальної взаємодії у класі фортепіано. - C. 118-123.
  24. Соколова О. В. Перспективне слухове мислення як основа виконавської діяльності музиканта-інструменталіста. - C. 123-128.
  25. Ма Чен Рівні сформованості готовності майбутніх учителів музики до співацької роботи учнів у позашкільних мистецьких закладах. - C. 128-131.
  26. Сунь Сінь Саморегуляція музично-виконавських дій як інтегративна властивість особистості майбутнього вчителя мзузики. - C. 132-136.
  27. Чжу Пен Самопідготовка майбутніх учителів музики у контексті інноваційних методологічних підходів. - C. 136-141.
  28. Стеценко І. О. Деякі питання розвитку співацьких навичок студентів у психолого-фізіологічному аспекті. - C. 141-146.
  29. Сюй Фейфей Особливості формування виконавської уваги майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки. - C. 146-150.
  30. Хуан Чанхао Педагогічні принципи та умови вокального навчання майбутніх учителів музики на особистісно-орієнтованих засадах. - C. 150-155.
  31. Хуан Ханьцзе Сутність готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства. - C. 155-160.
  32. Гризоглазова Т. І. Впровадження сучасних педагогічних технологій у процес фортепіанного навчання. - C. 161-165.
  33. Джафарова О. С. Реализация технологии активизации творческого самовыражения младших школьников во внеурочной художественной деятельности. - C. 165-171.
  34. Лю Цзін Педагогічні умови розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики. - C. 171-176.
  35. Хоменко Л. В. Педагогічні умови формування мотивації студентів педагогічних коледжів до музично-викладацької діяльності. - C. 176-182.
  36. Заря Л. О. Розкриття художнього образу музичного твору на заняттях з фортепіано. - C. 183-187.
  37. Малашевська І. А. Значення та роль саногенно-особистісної парадигми музичного навчання дошкільників і молодших школярів. - C. 188-193.
  38. Ян Яньчі Теоретичне моделювання освітнього процесу в класі саксофону позашкільних спеціалізованих закладів. - C. 193-199.
  39. Закопець Л. М. Ретроспективний аналіз Львівської гобойної школи в контексті мистецьких традицій Європи. - C. 200-203.
  40. Ляшенко Т. В. До проблеми удосконалення технічної підготовки у класі фортепіано. - C. 204-208.
  41. Наші автори. - C. 209-211.
2017
Вип. 22(1) (27)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського