Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2015/18<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Концептуальні засади сучасної мистецької освіти

  4. Падалка Г. М. Творча самореалізація в мистецтві: теоретико-педагогічні аспекти. - C. 3-7.
  5. Шип С. В. Что такое "музыкальное произведение"?. - C. 8-13.
  6. Кондрацька Л. А. Сотеріологічна стратегія мистецької дидактики. - C. 13-18.
  7. Василенко Л. М. Активізація здатності до конгруентності студентів-музикантів у процесі вокальної підготовки. - C. 18-24.
  8. Барицька О. А. Теоретичні аспекти опанування мультимедійних засобів у музичному навчанні. - C. 24-27.
  9. Кудрицький Д. Ю. Мотиваційні чинники фортепіанного навчання дорослих аматорів. - C. 27-32.
  10. Денисюк І. С. Імпровізація як філософська, психолого-педагогічна та мистецтвознавча проблема. - C. 32-37.
  11. Паньків Л. І. Зміст та функції художніх орієнтацій у контексті мистецької освіти. - C. 37-42.
  12. Миколінська С. І. Деякі психофізіологічні основи музично-слухової уваги особистості. - C. 42-46.
  13. Лабунець В. М. Методичні орієнтири інструментальної підготовки студентів інститутів мистецтв. - C. 46-49.
  14. Соболь Н. В. Феномен толерантності майбутнього вчителя музики: теоретичний аналіз проблеми. - C. 50-53.
  15. Малашевська І. А. Феномен музикотерапії та досвід її застосування у сфері музичної педагогіки. - C. 53-57.
  16. Шпіца Р. І. Феномен "знання" у контексті сучасної педагогічної освіти. - C. 57-61.
  17. У Хуймінь Художньо-комунікативний досвід: сутність поняття та структура. - C. 61-66.
  18. Цао Хункай Синергия хорового музицирования: педагогический аспект. - C. 66-70.
  19. Інь Юань Функції художньо-образної пам’яті педагога-музиканта. - C. 70-74.
  20. Цзяо Їн Культурологічна парадигма та її функції в естетичному розвитку особистості. - C. 74-77.
  21. Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін: новітні підходи та технології

  22. Бодрова Т. О. Методична задача як елемент системи фахової підготовки майбутніх учителів музики. - C. 78-82.
  23. Болгарський А. Г. Сучасні проблеми підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до роботи в загально-освітній школі. - C. 82-86.
  24. Козир А. В., Кучменко Е. М. Полікультурне виховання – процес соціалізації студентської молоді. - C. 86-92.
  25. Кожевнікова Л. В. Теоретична модель підготовки майбутніх учителів музики до музично-просвітницької діяльності. - C. 93-97.
  26. Зайцева А. В. Закономірності формування художньо-комунікативної культури майбутнього вчителя музики. - C. 97-101.
  27. Стукаленко З. М. Діагностика рівнів сформованості критерію "ціннісно-орієнтаційна спрямованість" професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 101-107.
  28. Гавран І. Педагогчні умови формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі підготовки до диригентсько-хорової діяльності. - C. 107-111.
  29. Остапенко Н. І. Методична підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті сучасних методологічних підходів. - C. 111-114.
  30. Скрипченко О. П. Критерії, показники та рівні сформованості професійної майстерності майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 115-119.
  31. Щербініна О. М. Методичне забезпечення фортепіанної підготовки студентів у контексті інформатизації сучасної музичної освіти. - C. 119-123.
  32. Толстова Н. М. Компетентність вчителя музики та готовність студентів до самовдосконалення у класі постановки голосу. - C. 123-127.
  33. Гаврілова Л. Г. Методичне забезпечення системи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедіа. - C. 127-133.
  34. Козинко Л. Л. Теоретичні засади використання основ хореофольклористики в процесі фахової підготовки майбутніх вчителів хореографії. - C. 133-139.
  35. Козій О. М. Вікові особливості та функціональні характеристики співацького голосу студентів педагогічних коледжів. - C. 139-142.
  36. Павленко О. М. Музичні комп’ютерні технології: використання аудіоредактора sound forge у професійній підготовці майбутнього вчителя музики. - C. 143-146.
  37. Пляченко Т. М. Формування фахових компетентностей майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з музично-інструментальних дисциплін. - C. 146-150.
  38. Соколова О. В. Методика активізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання. - C. 151-155.
  39. Бонь І. І. Особистiсно орiєнтований підхід у формуванні професійної майстерності студентiв коледжів культери і мистецтв. - C. 155-159.
  40. Міщанчук В. М. Культурологічний підхід до музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. - C. 159-163.
  41. Мозгальова Н. Г. Адаптація до концертних виступів як загальномузична проблема. - C. 163-166.
  42. Волкова Ю. І. Наукові підходи і принципи формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії. - C. 166-172.
  43. Петрикова О. П. Формування вокально-виконавської компетентності у майбутніх вчителів музичного мистецтва на заняттях з постановки голосу. - C. 172-175.
  44. Шаповалова Р. Г. Формування вокально-виконавських навичок у майбутніх вчителів музичного мистецтва на прикладах сучасного романсу. - C. 175-178.
  45. Гризоглазова Т. І. Педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до публічного виступу у процесі фортепіанного навчання. - C. 178-182.
  46. Заря Л. О. Специфіка формування навичок читання з листа нотного тексту у майбутніхучителів музики. - C. 182-184.
  47. Лук’янчиков М. І. Сутність та структура проектувальної діяльності майбутнього вчителя. - C. 185-189.
  48. Бондаренко Д. В. Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 189-192.
  49. Назаренко І. М. Педагогічне керівництво музичним сприйманням в процесі професійної підготовки майбутного вчителя мистецьких дисциплін. - C. 192-197.
  50. Бордюк О. М. Розвиток творчої активності та фахова самоактуалізація майбутніх вчителів мистецьких дисциплін засобами ІКТ. - C. 197-200.
  51. Чжан Лу Професійна модель особистості учителя музики – керівника шкільного хору. - C. 200-203.
  52. Чен Цзицзян Постижение композиторского замысла произведения как проблема профессиональной подготовки будущего учителя музыки. - C. 203-210.
  53. Сі Даофен Специфіка співацького навчання китайських студентів в інститутах мистецтв педагогічних університетів. - C. 210-213.
  54. Цинь Чень Саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва як важлива складова розвитку у процесі вокально-хорового навчання. - C. 213-217.
  55. Лю Кешуан Теоретико-методологічні засади проблеми формування образно-драматургічних уявлень у студентів-піаністів педагогічного профілю. - C. 217-221.
  56. Мінь Шаовей Виконавська діяльність в структурі фахової підготовки майбутніх викладачів музичних дисциплін. - C. 221-224.
  57. Ха Ту Процесуально-рівневий аналіз здатності до саморегулювання студентів інститутів мистецтв у процесі вокального навчання. - C. 224-228.
  58. Чжан Їфу Педагогічні принципи формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання. - C. 228-232.
  59. Сунь Гоцян Використання інтеграційних процесів у вокальній підготовці китайських студентів інститутів мистецтв. - C. 232-235.
  60. Чжан Цзянань Результати впровадження методики полілогової музично-творчої інтеракції майбутніх викладачів-саксофоністів. - C. 235-239.
  61. Хуан Яцянь Концертно-конкурсна діяльність як умова самоактуалізації майбутніх викладачів музичного мистецтва. - C. 239-242.
  62. Лі Сіюнь Структура самоорганізаційних умінь підлітків з фортепіанного навчання. - C. 242-247.
  63. Лю Веньцзун Зміст і структура вокально-педагогічної майстерності студентів КНР. - C. 247-254.
  64. Цзян Лібінь Діагностичний етап формування суб’єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики. - C. 254-258.
  65. Розділ 3. Формування художньої компетенції учнівської молоді

  66. Устименко-Косоріч О. А. Педагогічні новації підготовки баяністів-акордеоністів у початкових та середніх музичних закладах Сербії. - C. 259-263.
  67. Дьяченко І. В. Роль методу порівняльного аналізу музичних творів у формуванні слухацької культури учнів основної школи. - C. 263-267.
  68. Ян Сяохань Пропедевтика типових помилок у навчальній практиці іноземних магістрантів-вокалістів. - C. 268-271.
  69. Розділ 4. Історичні та порівняльно-педагогічні аспекти професійно-художньої освіти

  70. Козачук О. С. Ф. С. Якименко. штрихи до портрету митця. - C. 272-276.
  71. Гаврильчик Л. М. Музичне світосприйняття Ріхарда Вагнера: музика як містика. - C. 277-281.
  72. Царук С. М. Роль львівської вокальної школи у формуванні методичних принципів Олександра Мишуги. - C. 282-288.
  73. Холоденко В. О. Педагогічно-виконавські погляди Б. Рейнгбальд. - C. 288-293.
  74. Лисіна Н. І., Щербак О. Д. Розквіт англійської вірджинальної школи ХVІ-ХVІІ ст.. - C. 293-299.
  75. Сорока О. В. Арт-терапія: до питання термінології. - C. 299-306.
  76. Калабська В. С. Проблема формування патріотизму школярів засобами українського музичного фольклору на сторінках часопису "Світло" (1910-1914). - C. 306-309.
  77. Демир Уткан Байкал Методологические подходы и педагогические принципы музыкально-теоретической подготовки турецких студентов — будущих учителей музыки в вузах Украины. - C. 310-314.
  78. Косинский Ж. Х., Лебедева И. А. Подготовка студентов светских учебных заведений к исполнению духовных произведений в классе вокала и хорового дирижирования. - C. 315-319.
  79. Радван Нассіб Проблемы исполнительской техники в контексте становления и развития классической скрипичной школы. - C. 319-324.
  80. Сян Чжао Освоение нотной письменности как проблема музыкального образования в современном Китае. - C. 324-330.
  81. Наші автори. - C. 331-335.
2015
Вип. 18 (23)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського