Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2014/16(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шпіца Р. І. Категорія "тезаурус" у джерелах сучасної гуманітарної науки. - C. 3-6.
  4. Рева В. П. Проекции духовно-телесной самоорганизации музыкального восприятия. - C. 6-11.
  5. Orłowska M., Sobczyk B., Kosecka J. Stygmat naszych czasów - rzecz o straconym pokoleniu. - C. 11-17.
  6. Федоришин В. І. Акмеологічний напрям побудови особистісних стратегій музично-педагогічної діяльності студентів інститутів мистецтв. - C. 17-21.
  7. Бєлікова В. В. Головні етапи формування української музичної культури. - C. 21-26.
  8. Козачук О. С. Мистецький простір Нестора Нижанківського до 120-річчя від дня народження. - C. 26-31.
  9. Отич Д. Сутність виконавської індивідуальності педагога-музиканта. - C. 31-34.
  10. Левшенко Т. С. Формування експресивної виразності в процесі хорового диригування. - C. 34-37.
  11. Болгарський Д. А. Символіко-драматична естетика православного богослужіння в освіті регента. - C. 37-43.
  12. Кучменко О. М., Скрипниченко В. І. Національні цінності в контексті формування освітньо-культурної парадигми. - C. 43-47.
  13. Овчаренко Н. А. Аксіологічний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: теоретичний аспект. - C. 47-51.
  14. Стець Г. В. Гуманізація як одна з тенденцій методики навчання музики другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 51-56.
  15. Соколова О. В. Формування мотивації до педагогічної творчості майбутніх учителів музики як педагогічна проблема. - C. 57-60.
  16. Стоянова Г. Д. Формування комунікативно-педагогічних навичок майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки. - C. 60-63.
  17. Холоденко В. О. Інтерпретація поліфонічних творів Й. С. Баха у фаховій підготовці студентів музично-педагогічних факультетів. - C. 64-68.
  18. Костюков В. В. Педагогічний артистизм вчителя музики як наукова проблема. - C. 68-71.
  19. Павленко О. М. Джазова імпровізація як засіб розвитку творчих вмінь майбутнього вчителя музики. - C. 71-75.
  20. Стрілець О. Організація дослідницької діяльності студентів на заняттях із етнодизайну. - C. 75-80.
  21. Козій О. М. Формування образно-інтонаційного мислення студентів-музикантів педагогічних коледжів у ракурсі становлення їх творчої особистості. - C. 80-83.
  22. Маруфенко О. В. Критеріальний підхід у дослідженні ефективності вокальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 84-88.
  23. Лі Чжаофен Теоретичне узагальнення поняття пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в майбутніх учителів музики китаю та основні результати його формування. - C. 89-92.
  24. Глазунова І. К. Модульно-рейтингова система навчання як перспективний шлях удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів музики. - C. 92-96.
  25. Чжан Цзянань Деякі положення методики навчання гри на саксофоні. - C. 96-99.
  26. Цинь Чень Особливості формування готовності до саморозвитку майбутнього учителя музики у процесі вокально-хорового навчання. - C. 99-104.
  27. Парфентьєва І. П. Специфіка формування рефлексії у майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях хорового классу. - C. 104-108.
  28. Міщанчук В. М. Гуманістичний підхід до музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. - C. 109-113.
  29. Сироткіна Ж. Є., Банкул Л. Д. Педагогічні умови формування професійних умінь майбутніх учителів музики засобами різних видів мистецтва. - C. 113-116.
  30. Паньків Л. І. Ціннісні пріоритети мистецького навчання старшокласників. - C. 117-120.
  31. Коваленко І. Г. Особистісно-зорієнтований підхід до підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. - C. 120-123.
  32. Кокарева Е. О. Розвиток навичок невербального спілкування у студентів музично-педагогічних факультетів у процесі їх диригентської підготовки. - C. 123-127.
  33. Цяо Лінь Особливості формування темброво-слухових уявлень в процесі вокальної підготовки. - C. 127-131.
  34. Петрикова О. П. Розвиток музично-інтелектуальної сфери студентів у процесі роботи над вокальним репертуаром. - C. 132-134.
  35. Лі Данься Етапи розвитку виконавських здібностей піаніста. - C. 134-137.
  36. Чжан Лу Особливості індивідуально-групових форм диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 137-141.
  37. Полатайко О. М. Герменевтичний аспект підготовки студентів до педагогічної практики з художньої культури. - C. 142-146.
  38. Любар Р. О. Методичні аспекти диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 146-149.
  39. Лю Цзи Цянь Теоретичні основи використання арт-педагогічних методів у музичному навчанні молодших школярів Китаю і України. - C. 150-153.
  40. Латишева Т. В. Результати впровадження організаційно-методичної системи формування творчої активності підлітків на уроках музичного мистецтва. - C. 154-156.
  41. Іваненко А. Методичні засади формування художньо-творчо самореалізації дітей 4-5 років у процесі музичних занять. - C. 156-159.
  42. Строгаль Т. Ю. Вплив сучасних субкультур на формування емоційно-естетичного досвіду підлітків. - C. 159-163.
  43. Гризоглазова Т. І. Зміст і сутність самостійної навчально-виконавсько діяльності учнів-піаністів. - C. 163-166.
  44. Майба О. К. Роль церковного співу у формуванні творчої особистості дітей молодшого шкільного віку. - C. 166-171.
  45. Турчин Т. М. Інновації в сучасній початковій загальній музичній освіті. - C. 171-175.
  46. Мудролюбова І. О. Виховання почуття метро-ритму у дітей на уроці з предмету "Сольфеджіо". - C. 175-178.
  47. Миколінська С. І. Образне слуховідчуття й слухомислення у процесі формування слухової уваги молодших школярів. - C. 178-181.
  48. Атамасенко Н. О. Теоретичні аспекти формування вокально-хорових навичок підлітків у позашкільних навчальних закладах. - C. 182-187.
  49. Ся Цзюань Психолого-физиологические особенности вокального развития подростков. - C. 187-190.
  50. Московчук Л. М. Методика діагностики морально-естетичної вихованості учнів загальноосвітніх шкіл у процесі вивчення духовної музики українських композиторів. - C. 190-195.
  51. Степанова Л. П. Основні принципи розвитку поліфонічного слуху молодших школярів (на матеріалі українського фольклору). - C. 195-198.
  52. Чинчева Л. В. Теоретичне обгрунтування компетентісного підходу в диригентсько-хоровій підготовці майбутніх учителів музики. - C. 199-202.
  53. Павлюк Н. М. Формування основ національної культури молодших школярів як головного компонента їх загальної культури. - C. 202-206.
  54. Тетерюк-Кінч Ю. С. Фундатор Закарпатської композиторсько їшколи – Дезидерій Євгенович Задор (маловідомі факти з життя музиканта). - C. 207-213.
  55. Лисіна Н. І. Естетичні погляди видатних музикантів-теоретиків епохи відродження. - C. 213-220.
  56. Тітович В. І. Особливості динаміки в клавірних творах Й. С. Баха. - C. 220-223.
  57. Бондаренко А. В. Польські педагоги про проблеми педагогічної діяльності вчителя музики. - C. 223-227.
  58. Марухно В. С. Розвиток виконавських здібностей валторністів як чинник професійної майстерності. - C. 227-230.
  59. Шалапа С. В. Велике складається з малого: етапи становлення особистості балетмейстера, педагога, керівника хореографічного колективу В. С. Білошкурського. - C. 230-234.
  60. Мережко Ю. В., Джурко В. Л. Художньо-виховний потенціал вокальної спадщини західноукраїнських композиторів кінця XIX – початку XX століття. - C. 234-237.
  61. Ярмола В. Музично-етнографічні дослідження скрипкової музики на Рівненсько-Волинському Поліссі. - C. 237-242.
  62. Наші автори. - C. 243-246.
2014
Вип. 16(2) (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського