Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білоцерковський В. М. Проблема музично-психологічної сумісності в камерно-ансамблевому виконавстві. - C. 3-6.
  4. Вербовецька С. Суспільно-моральні проблеми як наслідок поширення популярної музики в сучасному світі. - C. 6-12.
  5. Гусєва К. В. Художній образ в мистецві як засіб формування та розвитку духовності особистості. - C. 12-16.
  6. Корчагіна Г. С. Зміст поняття "інтелектуально-творчі вміння" в структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 16-21.
  7. Латишева Т. В. Категорія "музично-естетичний досвід" у контексті навчання учнів технічних ліцеїв. - C. 21-25.
  8. Лі Чжаофен Пізнавально – потребовий контекст інтересу в діяльності особистості. - C. 26-30.
  9. Мозгальова Н. Г. Методологічний контекст інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. - C. 30-36.
  10. Савченко Р. А. Музично-педагогічна компетентність вихователя та музичного керівника дошкільного навчального закладу: сутність та структура. - C. 36-42.
  11. Ткач М. М. Професійне світорозуміння майбутнього вчителя музики: філософський аспект проблеми. - C. 42-48.
  12. Шпіца Р. І. Категорія "компетентність” як наукова проблема педагогічної освіти. - C. 49-54.
  13. Чжан Цзе Критерії оцінювання вмінь здійснювати художньо-педагогічний аналіз майбутніми учителями музики. - C. 55-59.
  14. Слота Н. В. Дослідно - експериментальна робота з формування у молодших школярів умінь сценічного втілення музичних образів у позашкільній діяльності. - C. 59-64.
  15. Агапова Т. П., Нікуліна А. В. Основні положення організації проектної діяльності майбутніх дизайнерів. - C. 65-70.
  16. Барановська І. Г. Розвиток артистичних здібностей майбутніх вчителів засобами театральної педагогіки. - C. 70-76.
  17. Дін Інь Формування музичної культури молодших школярів на початковому етапі фортепіанного навчання. - C. 76-82.
  18. Ковалик П. А. Вокально-хорове виконавство як складова фахової компетентності майбутніх учителів музики. - C. 82-88.
  19. Кузьмічова В. А. Методи навчання у вокальній школі Росії XIX століття. - C. 88-93.
  20. Куценко С. В. Значення самоактуалізації для формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю. - C. 93-100.
  21. Мельник О. П. Специфіка музично-просвітницької діяльності вчителя музики загальноосвітньої школи. - C. 101-107.
  22. Мережко Ю. В. Інтерактивні методи та прийоми роботи зі старшокласниками на основі вивчення української вокальної музики. - C. 107-114.
  23. Мержева Л. Ф. Феномен диригентсько-педагогічної техніки вчителя музичного мистецтва. - C. 114-118.
  24. Роман Н. М. Використання жанру веснянок в процесі роботи ансамблю бандуристок. - C. 118-122.
  25. Ніколаєва Г. О. Використання фортепіанних мініатюр українських композиторів у класі основного музичного інструменту. - C. 122-126.
  26. Сопіна Я. В. Деякі теоретичні та практичні аспекти формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 126-130.
  27. Сюй Цзяюй Формування гуманістичних пріоритетів майбуніх учителів музики України і Китаю на основі ключових культурних концепцій. - C. 130-135.
  28. Топчієва І. О. Теоретико-методологічні засади застосування евристичних методів навчання у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музики. - C. 135-140.
  29. Цзяо Лінь Категорія "уявлення": філософський аспект. - C. 140-145.
  30. Болдирєва І. Д. Комплексна оптимізація виконавського стану студента в процесі підготовки до концертного виступу. - C. 146-149.
  31. Мельниченко О. В. Формування початкових навичок гри на фортепіано у дітей 5-6 років. - C. 150-153.
  32. Тодосієнко Н. Формування у молодших школярів естетичного сприймання засобами музично-ігрової діяльності. - C. 153-159.
  33. Гуральник Н. П. Інтонаційно-темброві характеристики політембрової фортепіанної фактури. - C. 160-163.
  34. Кузнецова О. А. Просвітницька діяльність вчителя музичного мистецтва. - C. 164-168.
  35. Лі Сіюнь Дидактична єдність компонентів самостійност у музичній діяльності. - C. 169-172.
  36. Погибіль Д. О. Педагогіка соціального танцю в сучасному соціокультурному просторі. - C. 173-177.
  37. Рабченюк С. В. Формування виконавської компетенції хореографа на класичних зразках балетмейстерської творчості Юрія Григоровича (на прикладі балету "Спартак"). - C. 177-181.
  38. Смородський В. І. Дослідження проблеми жанрових компетенцій в педагогіці та мистецтвознавстві. - C. 181-185.
  39. Тітович В. І. Особливості артикуляції та акцентуації в клавірних творах Й. С. Баха. - C. 186-198.
  40. Ткаченко Т. В. Застосування вокалотерапії в освітньому процесі педагогічного вузу. - C. 198-202.
  41. Чедрик В. Ю. Стрілецька пісня як першоджерело українського бардівського мистецтва. - C. 202-207.
  42. Черкасов В. Ф. Музично-освітня система україни в другій половині ХХ століття. - C. 207-214.
  43. Чугунова Є. В. Готовність до організації музично-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді як складова фахової компетентності майбутнього вчителя музики. - C. 214-219.
  44. Лисіна Н. І., Щербак О. Д. Німецька клавірна школа від Ренесансу до Бароко. - C. 220-226.
  45. Наші автори. - C. 227-229.
2013
Вип. 15 (20)

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авдонина Т. В., Казимирский Г. Л. Проводники в мире ирреальных иллюзий, или другое искусство. - C. 3-6.
  4. Комаровська О. А. Духовна сфера особистості в контексті художньої обдарованості. - C. 6-10.
  5. Мельник О. П. Педагогічні умови та принципи формування досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики. - C. 10-14.
  6. Ничкало С. А. Мистецтво архітектури: світоглядний аспект. - C. 14-17.
  7. Падалка Г. М. Теорія мистецького навчання: формоутворювальні аспекти. - C. 18-23.
  8. Побірченко О. М. Новітні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 24-28.
  9. Растригіна А. М. Мистецький освітній простір як система умов ефективної підготовки майбутнього педагога-музиканта. - C. 28-31.
  10. Рахимбаева И. Э. Особенности и перспективы развития современного художественного образования. - C. 32-37.
  11. Бай Бинь Экспериментальные исследования звуко-тембральных представлений студентов в процессе фортепианного обучения. - C. 38-42.
  12. Васильева Д. Н. Формирование художественной компетентности студентов в системе вузовского образования. - C. 42-46.
  13. Гмиріна С. В. Сценічне перевтілення студента-вокаліста як педагогічна проблема. - C. 46-50.
  14. Болгарський А. Г. Методичні засади компетентністної підготовки майбутнього вчителя музики в процесі вокально–хорової діяльності. - C. 50-55.
  15. Гуральник Н. П. Імпровізаційні уміння майбутнього вчителя музики в контексті самоактуалізації. - C. 55-58.
  16. Гусак В. А. Специфіка розвитку виконавської вправності у процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 59-66.
  17. Дубінець І. В. Тестовий контроль знань студентів з дисципліни "Гармонія" як ефективний засіб активізації навчальної діяльності студентів–музикантів. - C. 66-70.
  18. Зарицька А. А. Акмеологічно-педагогічні умови професійної самореалізації майбутнього вчителя музики. - C. 71-75.
  19. Королева И. А. Исполнительский анализ как условие формирования специальных компетенций бакалавра. - C. 75-81.
  20. Косенко П. Б. Самостійна інструментально-виконавська підготовка як одна з основних організаційних форм навчання студента-гітариста. - C. 81-84.
  21. Кремешна Т. І. До проблеми сценічного хвилювання у музикантів-виконавців. - C. 84-88.
  22. Ляшенко О. Д. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах вищого навчального закладу. - C. 88-93.
  23. Локшин В. С. Психолого - педагогічні основи формування компетентного фахівця з управління соціокультурною сферою. - C. 94-98.
  24. Мировська Ю. І. Джазова компетенція у підготовці майбутніх учителів музики та хореографії. - C. 98-101.
  25. Михалюк А. М. Українські освітньо-виховні засади фортепіанного навчання та їх вплив на формування виконавської культури майбутніх учителів музики. - C. 101-105.
  26. Надолинская Т. В. Игровые педагогические технологии в профессиональной деятельности педагога-музыканта. - C. 105-110.
  27. Назаренко І. М. Шляхи формування інструментальної виконавської майстерності майбутнього педагога-музиканта. - C. 110-114.
  28. Найда Ю. М. Самовдосконалення у структурі власного стилю викладання музики майбутніх учителів. - C. 114-117.
  29. Ониськів Г. Г. Ефективні напрямки удосконалення процесу формування інструментально-виконавських навичок музикантів. - C. 117-121.
  30. Підварко Т. О. До проблеми формування музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики. - C. 121-124.
  31. Пляченко Т. М. Навчальний музично-інструментальний колектив у системі професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 124-128.
  32. Сивак Т. Г. Вивчення курсу "Методика навчання гри на баяні" у вищих педагогічних навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. - C. 128-131.
  33. Соколова О. В. Особливості формування мотивації до педагогічної творчості у майбутніх учителів музики в інструментальному класі. - C. 131-135.
  34. Цюряк І. О. Особистісно орієнтовані технології мистецької освіти як педагогічна інновація. - C. 135-138.
  35. Стратан-Артишкова Т. Б. Музичне мистецтво в інтеграційних процесах. - C. 138-142.
  36. Федоришин В. І. Діяльнісний аспект фахової підготовки майбутніх учителів музики. - C. 142-145.
  37. Чай Пэнчэн Проблема формирования художественно-стилевой компетентности будущих учителей музыки в образовательных институтах Украины и Китая. - C. 146-149.
  38. Чжао Син Интонационная культура в исполнительской подготовке учителя музыки-пианиста: уровни сформированности и методы совершенствования. - C. 150-153.
  39. Гранецкая Л. Применение специфических дидактических технологий в формировании исполнительской компетенции учителя музыки. - C. 153-158.
  40. Бузова О. Д. Поліхудожнє виховання у світлі сучасних психологічних досліджень. - C. 159-163.
  41. Гаснюк В. В. Педагогічної умови забезпечення взаємодії українських і угорських мистецьких традицій на уроках музики. - C. 163-167.
  42. Горбенко С. С. Формування педагогічно доцільних відносин між учителем і учнями в процесі гуманізації музичного виховання. - C. 167-171.
  43. Григор’єва В. В. Формування артистизму підлітків в умовах хорового виконавства. - C. 171-175.
  44. Дашицька Л. І. Особливості концертмейстерської підготовки студентів-інструменталістів педагогічного колледжу. - C. 175-180.
  45. Козинская О. Ю. Пути формирования музыкальной культуры школьников на уроках музыки на современном этапе. - C. 181-186.
  46. Козій О. М. Ретроспективний аналіз проблеми формування образно-інтонаційних навичок у студентів педагогічних коледжів. - C. 186-190.
  47. Комаровська О. А. , Миропольська Н. Є. Оцінювання навчання мистецтву як засіб особистісного розвитку учня молодшого шкільного віку. - C. 190-195.
  48. Омельченко А. І. Формування художньо–естетичного світогляду старшокласників на уроках художньої культури. - C. 195-198.
  49. Руденко І. В. Творча активність учнів в образотворчому мистецтві. - C. 198-203.
  50. Білецька М. В. Історико-педагогічні шляхи становлення національного музичного виховання в Україні. - C. 204-207.
  51. Листин Э. Н. Филогенез голосообразующей системы человека в контексте проблем вокальной дидактики. - C. 208-212.
  52. Малежик Ю. М. Теоретичні та історичні особливості розвитку мистецької освіти України другої половини ХХ століття. - C. 212-216.
  53. Папченко В. П. Методи оцінки виконавського матеріалу та обрання стратегії музичного продюсування. - C. 216-220.
  54. Задорожний І. З. Роль Мукачівських єпископів у розвитку освіти на Закарпатті XVIII – поч. XIX століть. - C. 220-225.
  55. Тітович В. І. Методичні підходи до вивчення клавірних творів Й. С. Баха. - C. 225-227.
  56. Мен Фаньцзюань Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів як педагогічна проблема. - C. 228-231.
  57. Наші автори. - C. 232-235.
2013
Вип. 14 (19)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського