Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.13/2010/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 13, Проблеми трудової та професійної підготовки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сидоренко В. К. Як подолати невідповідність між традиційними підходами до трудового навчання школярів і потребами суспільного розвитку. - C. 3-9.
  4. Авраменко О. Б. Техніка та технологія як об’єктивна реальність сучасного суспільства. - C. 10-16.
  5. Абільтарова Е. Н. Фахова підготовка майбутніх інженерів-педагогів у галузі охорони праці. - C. 16-22.
  6. Алік Н. Організація професійної підготовки майбутнього педагога професійного навчання. - C. 22-26.
  7. Байдулін В. Б. Створення стандартів нового покоління – актуальне завдання в сучасних умовах реформування освітньої галузі. - C. 26-29.
  8. Биковська О. В. Реалізація позашкільної освіти в Україні і Польщі: порівняльний аналіз. - C. 29-36.
  9. Биковський Т. В. До питання інформаційних технологій та інформаційних систем. - C. 36-40.
  10. Білевич С. В., Кільдеров Д. Е. Практична спрямованість графічних задач з комп’ютерної графіки як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання. - C. 40-47.
  11. Васенко В. В. Графічна освіта у проектно-технологічної діяльності учнівської молоді в Україні у ХХ столітті. - C. 47-52.
  12. Вдовенко І. С. Формування виробничої компетентності майбутніх учителів професійного навчання засобами проектування. - C. 53-56.
  13. Гедзик А. М. Дидактичні принципи в професійно-графічній підготовці майбутнього вчителя креслення. - C. 56-61.
  14. Горбасенко С. Удосконалення економічної складової підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 62-66.
  15. Гуменюк Т. Б. Моделювання в педагогічній діяльності. - C. 66-72.
  16. Джевага Г. В. Проведення сільськогосподарських досліджень за проектно-технологічним підходом. - C. 72-76.
  17. Жерноклєєв І. В. Політико-економічні і соціокультурні детермінанти підготовки майбутніх учителів технологій у північних країнах Європи і Україні. - C. 77-82.
  18. Каричковська С. П., Каричковський В. Д. Зовнішні та внутрішні фактори впливу на процес підготовки майбутніх учителів англійської мови в університетах України та Польщі. - C. 83-87.
  19. Карпюк Р. П. Професійно-прикладана фізична підготовка студентів вищих технічних навчальних закладів як важливий соціально-економічний чинник. - C. 87-92.
  20. Кільдерова Л. В. Передумови розвитку творчих здібностей старшокласників в умовах проектно-технологічної діяльності. - C. 92-95.
  21. Кириленко О. І. Моніторинг навчальних досягнень студентів. - C. 95-99.
  22. Коваленко С. В. Інформаційно-технологічний комплекс графічної підготовки студентів будівельних спеціальностей. - C. 100-105.
  23. Козяр М. М. Використання інноваційних педагогічних технологій у процесі графічної підготовки в сучасній освітній практиці технічних ВНЗ. - C. 105-112.
  24. Корець О. М. Модель формування технічної компетентності вчителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін. - C. 112-118.
  25. Кочубей А. В. Народознавство в технічному ВНЗ в концепції гуманітаризації освіти. - C. 118-123.
  26. Кузьменко П. Вивчення графічних дисциплін з використанням комп’ютерних технологій. - C. 124-126.
  27. Макаренко А. І. Теоретичний аспект освітніх інтеграційних процесів. - C. 127-133.
  28. Макаренко Л. Л. Загальнодидактичні принципи використання інформаційно-комунікаційних технологій в педагогічній діяльності. - C. 133-140.
  29. Марченко С. С. Деякі аспекти навчання майбутніх учителів технологій комп’ютерному моделюванню та проектуванню. - C. 140-144.
  30. Матвісів Я. Я. Модель розвитку економічної освіти школярів на уроках трудового навчання. - C. 144-150.
  31. Нижник О. В. Формування метрологічних знань і вмінь у майбутніх учителів технологій. - C. 150-154.
  32. Носова І. О., Кондратенко Г. М. Методика використання опорних конспектів для активізації пізнавальної діяльності учнів на заняттях з трудового навчання. - C. 154-158.
  33. Олефіренко Т. О. Формування графічних понять на уроках креслення в учнів 8-9 класів. - C. 158-162.
  34. Онопрієнко В. П. Маршрутами екологічних катастроф: удосконалення методики викладання екології в аграрному університеті. - C. 162-168.
  35. Оружа Л. В. Розвиток дизайнерської освіти в світі. - C. 168-172.
  36. Петрушанко Н. М. Формування інтересів учнів до професій побутового обслуговування в процесі допрофільної підготовки як педагогічна проблема. - C. 172-176.
  37. Поліщук Н. В. Посібник "Технологічне обладнання харчової промисловості та його експлуатація” – необхідний засіб підготовки фахівців з технологічної освіти. - C. 176-180.
  38. Пригодій М. А. Аналіз підготовки майбутніх учителів до реалізації технологічного профілю навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 181-184.
  39. Радченко О. А. Конструювання змісту і структури курсів за вибором профілю "Агровиробництво”. - C. 185-190.
  40. Ребенок В. М. Процес розв’язання конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання. - C. 190-194.
  41. Савенко О. О. Організація економічної підготовки учнів у позашкільному навчальному закладі. - C. 194-197.
  42. Селезень В. Д. Дидактичні умови реалізації комплекту методичного забезпечення графічної підготовки учнів. - C. 197-202.
  43. Сергієнко В. П., Малежик М. П. Основні напрямки оцінювання фахової підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 203-207.
  44. Слабко В. М. Роль і місце технічної компетентності у підготовці майбутнього викладача дизайну. - C. 207-210.
  45. Титаренко В. П. Самостійна навчальна діяльність як домінанта сучасної системи підготовки спеціаліста. - C. 210-215.
  46. Титаренко О. О. Педагогічні умови оптимізації активних форм і методів вивчення курсу "Сучасне сільськогосподарське виробництво”. - C. 216-221.
  47. Трофімчук В. М. Психолого-педагогічні особливості формування художньо-конструкторських знань та умінь старшокласників у процесі трудової підготовки. - C. 222-225.
  48. Туріна О. А. Здоровий спосіб життя – еталонна модель культурно-мистецького середовища. - C. 225-237.
  49. Філонич О. В. Елементи творчості учнів старшої школи в конструюванні виробів. - C. 237-242.
  50. Ховрич М. О. Деякі аспекти професійної орієнтації старшокласників на професії матеріального виробництва. - C. 243-247.
  51. Цина А. Ю. Педагогічні технології реалізації психодинамічної концепції мотивації професійної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 247-252.
  52. Шарапова Ю. В. Рівні сформованості композиційної діяльності майбутніх учителів технології. - C. 252-258.
  53. Шиманович І. О. Формування політехнічних знань і вмінь у майбутніх вчителів технологій в процесі вивчення дисциплін технологічного циклу та професійного навчання. - C. 258-261.
  54. Юрчук В. М. Розвиток комунікативної культури на практичних заняттях майбутніх учителів технології у ВНЗ. - C. 261-264.
  55. Яковлєва В. А., Чумак А. С. Інтелектуальний розвиток учнів засобами ручної художньої обробки матеріалів. - C. 264-268.
  56. Яшанов С. М. Концепція розвитку системи інформатичної підготовки майбутніх учителів технологічної освіти в умовах компетентнісного підходу. - C. 268-274.
2010
Вип. 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського