Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.13/2010/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 13, Проблеми трудової та професійної підготовки- Титул.
- Зміст.
- Абільтарова Е. Н. Методика навчання інженерів-педагогів у галузі охорони праці з використанням комп’ютерних технологій. - C. 3-8.
- Андріяшин В. І., Карачун Л. В. Забезпечення наступності засобами міжпредметних зв’язків. - C. 9-13.
- Белан Т. Г. Педагогічна практика як важлива складова професійного становлення майбутнього вчителя технологій. - C. 13-16.
- Білик Р. М. Роль та місце курсу "Охорона праці в галузі” в системі професійної підготовки майбутніх вчителів технологій. - C. 16-21.
- Бондар Н. О. Формування навички визначення головного виду на уроках креслення. - C. 21-24.
- Борисов В. В. Організація практики в системі інформатичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 24-28.
- Бурсук О. Динаміка успішності у майбутніх фахівців залізничного транспорту з матеріалознавства. - C. 28-34.
- Вайнтрауб М. А. Сучасні технології формування якісної підготовки майбутніх фахівців. - C. 34-40.
- Васильченко Г. Ю. Забезпечення навчального процесу шляхом впровадження дидактичних комплексів при вивченні технічних дисциплін. - C. 40-42.
- Верхогляд О. О., Романовський О. О., Романовська Ю. Ю. Незалежний (приватний) сектор вищої освіти США: типи і особливості університетів і коледжів. - C. 43-50.
- Гуменюк Т. Б. Проектування як педагогічний феномен. - C. 51-59.
- Динько В. А. Сучасні тенденції в підготовці конкурентоспроможного робітника для сфери автомобільного сервісу. - C. 60-63.
- Єгорова Ю., Макаренко Л. Пояснювальні можливості теоретичних підходів до вивчення діяльнісного компонента громадянськості. - C. 63-69.
- Жерноклєєв І. В., Йоханссон С., Ліандер Х. Інтеграційні можливості шведської моделі професійної освіти школярів і підготовки вчителів для освітньої практики в Україні. - C. 69-75.
- Карпюк Р. П. Творчий потенціал як інтегративна особистісна властивість майбутнього фахівця з адаптивного фізичного виховання. - C. 75-80.
- Кільдеров Д. Е. Теоретичний аналіз мислительної діяльності у процесі розв’язання графічних задач. - C. 80-84.
- Коберник О. М. Еволюція систем трудового навчання. - C. 84-90.
- Корець М. С., Вдовченко В. В., Тарара А. М. Педагогічні умови реалізації технологічного профільного навчання. - C. 90-97.
- Кузьменко В. В. Трудова підготовка на основі комплексної системи як основа цілісного уявлення школярів про світ (1920–1933 рр.). - C. 97-102.
- Левченко Н. Г. Сучасний стан сформованості фахових понять з кулінарії у майбутніх учителів трудового навчання. - C. 102-108.
- Лук’яненко Г. І. Від способів харчування до культури харчування. - C. 108-114.
- Малихін А. О. Сутність та принципи методичної підготовки майбутнього вчителя освітньої галузі "технологія”. - C. 114-120.
- Мачача Т. С. Проблема формування сутності поняття "проектно-технологічна культура”. - C. 120-125.
- Махінов В. М. Формування соціокультурної компетенції випускників ВНЗ у контексті болонської декларації. - C. 125-131.
- Олексюк-Казо Л. М. Декоративно-прикладна творча діяльність в художньо-естетичному вихованні. - C. 131-139.
- Оршанський Л. В., Нищак І. Д. Діагностування рівня графічної компетентності студентів засобами педагогічного тестування. - C. 139-146.
- Подоляк В. О. Педагогічна спадщина академіка Д. О. Тхоржевського як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів трудового навчання в галузі "технологія”. - C. 147-152.
- Пригодій А. В. Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 153-156.
- Процко Х. В. Визначення рівнів профорієнтаційної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 156-161.
- Рацлав В. В. Дистанційне навчання: перспективи та проблеми. - C. 161-164.
- Романчук А. І. Організація трудового профільного навчання старшокласників у загальноосвітній школі України в 70-80 роки ХХ ст.. - C. 165-170.
- Савенко І. В. Особливості застосування інтегративного підходу в процесі вивчення навчальної дисципліни "матеріалознавство виробів з деревини”. - C. 170-174.
- Севастюк М. С. Становлення суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи як фактору формування його професійної компетентності. - C. 174-179.
- Савченко С. О. Роль знань з металознавства у системі професійної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 179-183.
- Сидорчук Л. А. Інтегрований підхід до формування ергономічної культури майбутніх учителів технологій. - C. 183-190.
- Стешенко В. В. Особливості організації профільного навчання учнів старших класів за технологічним спрямуванням. - C. 190-195.
- Титаренко В. П. Теоретико-методологічні умови використання етнодизайну у професійній підготовці майбутніх учителів технологічної освіти. - C. 196-200.
- Ткачук С. І. Психолого-педагогічні основи професійної готовності майбутніх учителів трудового навчання до формування технологічної культури учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 200-207.
- Туріна О. А. Класична скрипка в контексті тенденцій становлення європейського культурно-мистецького середовища. - C. 207-217.
- Фещук Ю. В. Нові інформаційні технології в графічній підготовці майбутніх учителів технологій і креслення. - C. 217-220.
- Хищенко О. О. Етапність формування трудових умінь та навичок майбутніх учителів технологій у навчальному процесі ВНЗ. - C. 221-226.
- Хоменко О. С. Розвиток ключових можливостей в гуртковій роботі "В’язання іграшки”. - C. 226-232.
- Чумак А. С., Лістрова Г. П. Формування стійкого інтересу в учнів до ручної художньої обробки матеріалів на уроках трудового навчання. - C. 232-236.
- Шевченко В. В. Роль інформаційних компетенцій та компетентностей у професійній діяльності майбутнього вчителя. - C. 236-242.
- Шкворець О. В. Розвиток креативності як складова професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 242-246.
- Юсупова М. Ф. Методика проведення практичних занять з курсу "Нарисна геометрія”. - C. 246-251.
- Юрженко В. В. Про деякі психофізіологічні аспекти позитивного впливу предметного поля освітньої галузі "Технологія” на розвиток учнів основної школи (5-9 класи). - C. 251-262.
- Яшанов С. М. Формування індивідуальної траєкторії розвитку інформатичної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання. - C. 262-268 .
- Wojciech W. Education changes in context developing information and communication technologies (ICT). - C. 269-274.
| 2010 | | Вип. 6
|
|
|
|