Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72713/2019/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Сучасні дослідження з іноземної філології
: зб. наук. пр..- Ужгород
Suchasni doslidzennya z inozemnoi filologii

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Fabian M. Interdisciplinary approach to cross-language and cross-cultural communication studies. - C. 9-16.
  4. Барбіл О., Шепа Н. Орфографічні особливості новолатинської мови. - C. 17-25.
  5. Gordiyenko O. Some issues of English medical terminography in the context of English globalization. - C. 25-33.
  6. Есенова Е. Етапи асиміляції запозичених слів у мові-реципієнті: теоретичні аспекти проблеми. - C. 33-40.
  7. Jencikova В. Die Deutsche Sprache in den Kaschauer Zunften. - C. 41-51.
  8. Ladtschenko M. Deutsche Wortbildung von der Lautnachahmung der Tiere und Vogel. - C. 51-59.
  9. Марковська А., Саламатіна О. Особливості вживання стилістичних засобів різних рівнів в іншомовній публіцистиці. - C. 60-67.
  10. Мигалець О. Комунікативний конфлікт як складова лексико-семантичної групи "Конфліктні дії" в сучасних українській та англійській мовах. - C. 68-76.
  11. Міщинська І. Мовленнєві ситуації англомовного ділового дискурсу. - C. 76-88.
  12. Mohnanska D. Experimental Research into the Use of Diminutives by Slovak-Hungarian Bilingual Speakers. - C. 88-95.
  13. Приходько А., Ходос І. Система концептуальних домінант ідіодискурсу Ф. С. Фітджеральда. - C. 95-103.
  14. Прокопенко А., Рава В. Ґендерна диференціація комунікативних стратегій в англомовному мікроблогінгу. - C. 104-111.
  15. Рогач Л. Semantic Phenomena Characterizing English Terminology of Biotechnology. - C. 112-120.
  16. Сливка Н., Богдан Л. Cognitive approach in revealing ethnocultural peculiarities of the linguistic world-image. - C. 121-130.
  17. Сорока Т. Словникова стаття як інструмент інтерпретації лексичного значення аксіономена. - C. 130-138.
  18. Чендей Н., Станко Д. Інтертекстуальність як текстова категорія та особливості інтертекстуальних зв’язків в англійській літературній казці. - C. 138-145.
  19. Швед Е., Дацьо О. Аргументаційна роль емоційно-експресивної лексики у промовах історичних осіб твору Т. Лівія "Історія” (на матеріалі промов І-ї декади твору). - C. 146-153.
  20. Голик С. Концепт: у пошуках алгоритму аналізу. - C. 154-160.
  21. Сливка М., Сливка Н. Reproduction of stylistic features and functions of original metaphors in translation. - C. 161-170.
  22. Онищак Г. Лексико-семантична група "Добро" як фрагмент мовної картини світу англійців. - C. 171-181.
  23. Алієва О. Н. Семантичні інваріанти англійських термінів мистецтва і їх роль у функціонуванні окремих категоріальних груп. - C. 181-189.
  24. Шовак О. І. Thematic groups representing the concept AGE in Modern English. - C. 190-200.
  25. Дроздовський Д. Дискурс "розуму" в британському постпостмодерністському романі: між свідомістю й фізіологією тіла. - C. 203-211.
  26. Simkova E. Agatha Christie’s Female Villains. - C. 212-219.
  27. Годованець Н., Леган В. Рольова гра як один з активних методів навчання іноземної мови. - C. 223-230.
  28. Канюк О. Когнітивно-комунікативний підхід у методиці викладання іноземної мови. - C. 231-239.
  29. Канюк О., Кіш Н. До питання визначення окремих функцій іноземної мови в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 239-248.
  30. Леган В., Годованець Н. Дискусія як активний метод вивчення іноземних мов. - C. 249-258.
  31. Ляшина А. Роль міжкультурної комунікації у фаховій підготовці перекладачів. - C. 258-265.
  32. Кушнірчук О. Didaktische Uberlegungen zu den Pressetexten beim Deutscherwerb. - C. 265-273.
  33. Гвоздяк О., Свида-Сусіденко Т. Ubungen und Aufgaben zur Forderung der Schreibfertigkeiten im DaF-Unterricht. - C. 274-280.
  34. Андрусяк І. The lexical approach to EFL teaching: methodological foundations and pedagogical implications. - C. 281-292.
2019
Вип. 17
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського