Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2021/2(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Боднарук І. М. Організація художньо-творчої діяльності учнів на уроках музичного мистецтва. - C. 6-13.
  4. Букач М. М. Вчитель як соціальна цінність. - C. 14-23.
  5. Гарань Н. С., Сипченко О. М. Методика викладання дисципліни "Академічна доброчесність" у вищій школі. - C. 24-35.
  6. Квітка А. С. Сутність, особливості змісту і структура соціально-комунікативної компетентності майбутніх офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 36-48.
  7. Колган О. В., Колган Т. В., Падалка Р. М. До питання формування громадянської компетентності в студентів на основі творів письменників Донеччини під час викладання курсу "Практикум з української мови". - C. 49-58.
  8. Куценко О. М., Карлова Т. Є. Медичний заклад вищої освіти як інститут формування професійних якостей майбутніх магістрів медицини. - C. 59-68.
  9. Лісовий В. А. Особистісно-діяльнісний підхід до професійного розвитку майбутнього фахівця у галузі музичної педагогіки. - C. 69-78.
  10. Масич В. В., Лимарєва Ю. М., Білих В. Г. Задачі-"пастки" як засіб формування комплексних знань з фізики та здатності культурного самовиразу. - C. 79-89.
  11. Мондич О. В. Ключові проблеми духовно-морального виховання молодших школярів. - C. 90-99.
  12. Пантелеева Е. Я., Емельянова Е. С. Роль лингвистических, социальных и психологических факторов в процессе обучения иноязычной лексике. - C. 100-110.
  13. Пашко Л. В., Рябініна І. М., Лейб А. І. Формування у студентів пошуково-дослідницької компетентності на заняттях сучасної української мови шляхом проєктування. - C. 111-119.
  14. Пер'ян В. С. Рецепція творчості Гамми Скупинського в музичній культурі Чернівців. - C. 120-128.
  15. Проценко І. І. Дослідження ефективності управління розвитком професійної компетентності вчителя: організація експерименту. - C. 129-140.
  16. Пустовіт В. Ю. Епістолярій видатних українських письменників у шкільній освіті: методичний аспект. - C. 141-150.
  17. Сайко Н. О., Бацман О. С., Вишар Є. В. Ціннісно-нормативна готовність майбутніх соціальних педагогів до організації соціальної реабілітації особистості в умовах закладів освіти. - C. 151-162.
  18. Світлічна О. О. Культурно-релевантна педагогіка як невід'ємний компонент професійної педагогічної підготовки в Канаді. - C. 163-174.
  19. Сергієнко І. В. Формування медіакомпетентності сучасного вчителя іноземної мови. - C. 175-191.
  20. Скиртач В. М., Мартинов Р. С. Формування критичного мислення в процесі вивчення курсу "Соціально-політичні студії" у вищій школі. - C. 192-199.
  21. Уманець Н. А. Онлайн-комунікація: комунікативні можливості та ризики для особистості. - C. 200-210.
  22. Хохлов А. С. Ентелехія мистецтва в умовах глобалізаційних змін. - C. 211-219.
  23. Чaйка O. І. Педагогічні умови виховання полікультурності майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 220-231.
  24. Чурікова-Кушнір О. Д., Софроній З. В. Формування сценічної культури у майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях хорового класу. - C. 232-241.
  25. Вимоги до оформлення статей. - C. 244-251.
2021
Вип. 2(2) (101)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського