Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2021/2(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Боднарук І. М. Організація художньо-творчої діяльності учнів на уроках музичного мистецтва. - C. 6-13.
- Букач М. М. Вчитель як соціальна цінність. - C. 14-23.
- Гарань Н. С., Сипченко О. М. Методика викладання дисципліни "Академічна доброчесність" у вищій школі. - C. 24-35.
- Квітка А. С. Сутність, особливості змісту і структура соціально-комунікативної компетентності майбутніх офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 36-48.
- Колган О. В., Колган Т. В., Падалка Р. М. До питання формування громадянської компетентності в студентів на основі творів письменників Донеччини під час викладання курсу "Практикум з української мови". - C. 49-58.
- Куценко О. М., Карлова Т. Є. Медичний заклад вищої освіти як інститут формування професійних якостей майбутніх магістрів медицини. - C. 59-68.
- Лісовий В. А. Особистісно-діяльнісний підхід до професійного розвитку майбутнього фахівця у галузі музичної педагогіки. - C. 69-78.
- Масич В. В., Лимарєва Ю. М., Білих В. Г. Задачі-"пастки" як засіб формування комплексних знань з фізики та здатності культурного самовиразу. - C. 79-89.
- Мондич О. В. Ключові проблеми духовно-морального виховання молодших школярів. - C. 90-99.
- Пантелеева Е. Я., Емельянова Е. С. Роль лингвистических, социальных и психологических факторов в процессе обучения иноязычной лексике. - C. 100-110.
- Пашко Л. В., Рябініна І. М., Лейб А. І. Формування у студентів пошуково-дослідницької компетентності на заняттях сучасної української мови шляхом проєктування. - C. 111-119.
- Пер'ян В. С. Рецепція творчості Гамми Скупинського в музичній культурі Чернівців. - C. 120-128.
- Проценко І. І. Дослідження ефективності управління розвитком професійної компетентності вчителя: організація експерименту. - C. 129-140.
- Пустовіт В. Ю. Епістолярій видатних українських письменників у шкільній освіті: методичний аспект. - C. 141-150.
- Сайко Н. О., Бацман О. С., Вишар Є. В. Ціннісно-нормативна готовність майбутніх соціальних педагогів до організації соціальної реабілітації особистості в умовах закладів освіти. - C. 151-162.
- Світлічна О. О. Культурно-релевантна педагогіка як невід'ємний компонент професійної педагогічної підготовки в Канаді. - C. 163-174.
- Сергієнко І. В. Формування медіакомпетентності сучасного вчителя іноземної мови. - C. 175-191.
- Скиртач В. М., Мартинов Р. С. Формування критичного мислення в процесі вивчення курсу "Соціально-політичні студії" у вищій школі. - C. 192-199.
- Уманець Н. А. Онлайн-комунікація: комунікативні можливості та ризики для особистості. - C. 200-210.
- Хохлов А. С. Ентелехія мистецтва в умовах глобалізаційних змін. - C. 211-219.
- Чaйка O. І. Педагогічні умови виховання полікультурності майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 220-231.
- Чурікова-Кушнір О. Д., Софроній З. В. Формування сценічної культури у майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях хорового класу. - C. 232-241.
- Вимоги до оформлення статей. - C. 244-251.
| 2021 | | Вип. 2(2) (101)
|
|
|
|