Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2021/2(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Андреєва О. Виховний потенціал сучасної зарубіжної літератури у формуванні загальнолюдської цінності – любові. - C. 6-14.
- АнтоненкоТ. Л., Безугла М. В. Духовно-творчий потенціал студентської молоді як духовно-культурна цінність освіти: перешкоди на шляху розвитку. - C. 15-32.
- Бех І. Д. Групові міжособистісні ситуації у виховному процесі. - C. 33-45.
- Бовт А. Ю. Переклад поезії як складова процесу духовного розвитку майбутніх перекладачів. - C. 46-56.
- Wagner E. Culture, Education and Development in the Global Context. - C. 57-68.
- Вітченко А. О., Вітченко А. Ю. Академічна відповідальність як ціннісна умова забезпечення якості вищої освіти. - C. 69-82.
- Kabanets M. M., Alfimov V. M. Approaches to Developing Students' Information Culture in Engineering Education. - C. 83-93.
- Кравець Н. С., Потапчук Т. В., Пукас І. Л. Пріоритетні духовні цінності у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 94-104.
- Krsek O. Ye. Spiritual Foundations of Professional Culture of an English Teacher. - C. 105-116.
- Лучанінова О. П. Технології виховання: міжнародні та вітчизняні освітньо-виховні практики. - C. 117-126.
- Олексюк О. М. Метафоризація духовного розвитку особистості у вищій мистецькій освіті. - C. 127-136.
- Помиткін Е. О., Помиткіна Л. В. Духовне пробудження як вершинна потреба особистості. - C. 137-148.
- Пристинський В. М., Пристинська Т. М., Зайцев В. О., Майдіков Ю. Л. Здоров'я і здоровий спосіб життя студентів як чинники формування духовної культури особистості. - C. 149-164.
- Sartika M. The Rites of Passage: Impregnable Behavioural Epigenetics in Strengthening Personal Healthiness, Spiritual and Cultural Values. - C. 165-178.
- Сбітнєва Л. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахового навчання. - C. 179-187.
- Сбітнєва О. Ф. Розвиток вокальної культури майбутніх вокалістів у процесі фахового навчання. - C. 188-196.
- Тюріна Т. Г. Духовне пробудження особистості: характерні ознаки, умови та чинники. - C. 197-209.
- Ушаков A. C. Формування одухотвореного образу людини культури в університетському середовищі. - C. 210-220.
- Fisher J. W. Jesus Christ: the Paramount Exemplar of Spiritual Well-Being. - C. 221-233.
- Francis L. J., Village A., Lewis C. A. Spiritual Awakening among Anglican Clergy during the Pandemic: Exploring the Effects of Personal Factors, Personality, Church Orientation, and Religious Practice. - C. 234-257.
- Чурсін М. М., Лугова Т. А., Сілютіна І. М. Комп'ютерні ігри і аутріч-технології у ієрархії контекстів навчання. - C. 258-268.
- Schafer D. P. Cultivating Spirituality a Necessity for Present and Future Generations. - C. 270-283.
- Шевченко Г. П. Проблема духовного пробудження особистості. - C. 284-297.
- Вимоги до оформлення статей. - C. 300-307.
| 2021 | | Вип. 2(1) (101)
|
|
|
|