Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2020/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Алфімов В. М., Грицюта О. Ф. Форми та методи реалізації програми виховання моральних цінностей у підлітків в умовах літніх таборів відпочинку. - C. 6-19.
- Андреєва М. О., Василенко О. М., Волкова К. С. Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів в умовах карантину. - C. 20-28.
- Воронова І. В., Турка Т. В., Стьопкін А. В. Використання динамічного середовища у навчанні математики. - C. 29-40.
- Зорій Я. Б., Романишина Л. М., Крищук Б. С. Активізація пізнавальної діяльності громадян як основа військово-професійної підготовки майбутніх фахівців на військових кафедрах закладів вищої освіти України. - C. 41-53.
- Іотковська М. О. Кафедра дошкільної педагогіки у структурі закладів вищої педагогічної освіти: історичний аспект. - C. 54-64.
- Колосова С. В., Сирова Ю. В. Особливості організації взаємодії педагогів закладів дошкільної освіти з родинами. - C. 65-73.
- Лінь Їтун Теоретичні основи формування міжкультурної комунікації та міжкультурної компетентності. - C. 74-83.
- Михайлюк М. І. Професійна підготовка інженерів у контексті вимог британських та європейських інженерних організацій та асоціацій. - C. 84-94.
- Мягка М. М. Використання ігор та ігрових механізмів у викладанні англійської мови курсантам НАНГУ. - C. 95-103.
- Пахомова Н. Г., Баранець І. В., Дрозд Л. В., Падун В. С. Підготовка вчителів початкових класів до опанування учнями із порушеннями мовлення знаннями про синтаксис. - C. 104-120.
- Сендер А. А. Інтенсифікація професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти. - C. 121-130.
- Сидорук А. В., Голобородько Г. Д. Професійна підготовка майбутніх фахівців з туризму до організації екскурсійної діяльності у закладах вищої освіти. - C. 131-140.
- Сізов В. В., Славська Я. А. Дефініції "освіта" і "педагогіка" в соціології Е. Дюркгейма. - C. 141-154.
- Сінна Л. Ю. Оцінювання студентів філологічних факультетів під час дистанційного навчання. - C. 155-163.
- Cлабковська А. І. Соціальний працівник як ланка зв'язку між державними установами і дитиною-сиротою. - C. 164-172.
- Тимошенко М. О. Теоретичні аспекти дослідження історіографії розвитку вищої педагогічної освіти у вітчизняних наукових розвідках (кінець ХХ − початок ХХІ ст.). - C. 173-183.
- Туз О. С. Здатність до лідерства майбутніх офіцерів-прикордонників як предмет наукових досліджень. - C. 184-194.
- Форостюк І. В. Роль українознавчих шкіл у збереженні національної ідентичності української молоді за кордоном. - C. 195-203.
- Хлонь О. М. Попередження правового нігілізму як чинник формування правосвідомої поведінки. - C. 204-216.
- Chagovets A. I., Gurina O. O. Aesthetization of the educational environment of a pedagogical institution of higher education as a condition of the cultural and spiritual development of the future teacher. - C. 217-226.
- Якимчук І. О. Навчальна хмара" як засіб здійснення освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання. - C. 227-237.
- Вимоги до оформлення статей. - C. 240-247.
| 2020 | | Вип. 6
|
|
|
|